To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Wyposażenie samochodu rajdowego

kamil - Śro 02 Gru, 2009

no ja także, ale chyba empirycznie trzeba sprawdzić :)

a tak na marginesie to Hans nie jest w żaden sposób zespolony z fotelem. To kołnierz oparty na barkach i spadajacy w dółdo połowy łopatki zespolony z kaskiem. Tym samym utrzymuje optymalny kąt głowy vs. oparcie siedzenia i chyba właśnie tutaj jest potrzeba w fotelu HANS ready :)

GeKo - Śro 02 Gru, 2009

kamil_wrc napisał/a:
To kołnierz oparty na barkach i spadajacy w dół do połowy łopatki
On nigdzie z tyłu nie spada.
martin.h - Śro 02 Gru, 2009

Jak będziesz mierzył fotel to ważne też jest gdzie masz przelotki na pasy, muszą być prawie że idealnie z linią barków, nie mogą być ani za wysoko, ani za nisko.
Jaco - Śro 02 Gru, 2009

p106rallye napisał/a:
Racingi z homo FIA, są made in taiwan i mają podobną centralną klamrę do produktów sabelta itp.


Skoro mają homo FIA to chyba są bezpieczne... ktoś je musiał przecież przetestować.. więc jak masz ograniczony budżet to bym poszedł w te pasy na alledrogo też je można trafić... i zawsze jakieś PLN się zaoszczędzi..

kamil - Śro 02 Gru, 2009

GeKo napisał/a:
kamil_wrc napisał/a:
To kołnierz oparty na barkach i spadajacy w dół do połowy łopatki
On nigdzie z tyłu nie spada.

Dżizas, musisz dosłownie traktowac każde słowo ? :) chodziło mi o opadanie - inaczej, opierają się na górnej części łopatek. Czy tak bardziej precyzyjnie ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group