kamil - Śro 02 Gru, 2009 no ja także, ale chyba empirycznie trzeba sprawdzić
a tak na marginesie to Hans nie jest w żaden sposób zespolony z fotelem. To kołnierz oparty na barkach i spadajacy w dółdo połowy łopatki zespolony z kaskiem. Tym samym utrzymuje optymalny kąt głowy vs. oparcie siedzenia i chyba właśnie tutaj jest potrzeba w fotelu HANS ready GeKo - Śro 02 Gru, 2009
kamil_wrc napisał/a:
To kołnierz oparty na barkach i spadajacy w dół do połowy łopatki
On nigdzie z tyłu nie spada.martin.h - Śro 02 Gru, 2009 Jak będziesz mierzył fotel to ważne też jest gdzie masz przelotki na pasy, muszą być prawie że idealnie z linią barków, nie mogą być ani za wysoko, ani za nisko.Jaco - Śro 02 Gru, 2009
p106rallye napisał/a:
Racingi z homo FIA, są made in taiwan i mają podobną centralną klamrę do produktów sabelta itp.
Skoro mają homo FIA to chyba są bezpieczne... ktoś je musiał przecież przetestować.. więc jak masz ograniczony budżet to bym poszedł w te pasy na alledrogo też je można trafić... i zawsze jakieś PLN się zaoszczędzi..kamil - Śro 02 Gru, 2009
GeKo napisał/a:
kamil_wrc napisał/a:
To kołnierz oparty na barkach i spadajacy w dół do połowy łopatki
On nigdzie z tyłu nie spada.
Dżizas, musisz dosłownie traktowac każde słowo ? chodziło mi o opadanie - inaczej, opierają się na górnej części łopatek. Czy tak bardziej precyzyjnie ?