HydePark - dylemat dotyczący sprzedaży 106 i zakupu Clio 2 sport
GeKo - Sob 12 Gru, 2009
pit napisał/a:
clio ma 200nm
A po kilku modach to z 200Nm z fabrycznych przy 5200 przesuwa się na 4500 a przy 5200 jest już 215-220Nm. To dla tych co lubią liczby pit - Sob 12 Gru, 2009
Marek23 napisał/a:
Porownywalem moje full seria clio, 2 osoby na pokladzie, z moim owczesnym 106, ktory chodzil jak zdrowa seria, jedna osoba na pokladzie. Z 2 biegu z rolki. Na 2 gdzies 2 dlugosci dla reanult, 3 bieg to juz masakra.
106 ma 145nm
clio ma 200nm
więc oczywiste
fydi napisał/a:
Ja powiem tylko, że za nic bym nie zamienił swojego williamsa na żadne saxo/106 czy sporta. Mnie jednak liczby nie obchodzą więc może dlatego
liczby są wykładnią osiągu auta na wprost, więc jednak coś znaczą.
Ale z drugiej strony skoro 130konne saxo/106 robi 7,5 (może mniej) do 100 i 15,6 na 400, a clio które ma 40 czy 50 kuca wiecej i ~60 nm więcej robi 7,3 do 100 i 15,3 na ćwiare to faktycznie nic liczby nie mówią.GeKo - Sob 12 Gru, 2009 clio w serii przeważnie ma około 30-35KM więcej niż lekko dłubnięte saxo. No i clio waży więcej.dzik - Sob 12 Gru, 2009
pit napisał/a:
liczby są wykładnią osiągu auta na wprost, więc jednak coś znaczą.
Ale z drugiej strony skoro 130konne saxo/106 robi 7,5 (może mniej) do 100 i 15,6 na 400, a clio które ma 40 czy 50 kuca wiecej i ~60 nm więcej robi 7,3 do 100 i 15,3 na ćwiare to faktycznie nic liczby nie mówią.
Liczby max (o ktorych mowa) mowia malo.
Dlatego mowie ze clio nie jest dla koniobijcow, moze miec 185KM co dla wielu bedzie malo, ale moc jest w szerokim zakresie co powoduje ze osiagi rosna znacznie.pit - Sob 12 Gru, 2009 no ok
ale co masz na myśli? pokonywanie zakrętów? OK ale ja próbuje dojśc do czystego performance w tej chwili więc bez liczb nie da się rostrzygnąć, prawda?
Więc skoro cyferki mocy nic nie dają, to próbuje ugryźć to od strony 1/4 mili (na samą myśl mnie , no ale wyjscia nie ma )
Czy na słowo?
BTW tak samo 106 nie jest dla koniobijców, bo ciwy mają po 140 i 160 a większosći przypadków jeźdzą dużo wolniej. A się rajcują że mają XXX hp.dzik - Sob 12 Gru, 2009
pit napisał/a:
no ok
ale co masz na myśli? pokonywanie zakrętów? OK ale ja próbuje dojśc do czystego performance w tej chwili więc bez liczb nie da się rostrzygnąć, prawda?
Więc skoro cyferki mocy nic nie dają, to próbuje ugryźć to od strony 1/4 mili (na samą myśl mnie , no ale wyjscia nie ma )
Dalej nie rozumiesz, moc maks moze nie ulec zmianie a osiagi nawet na 1/4 moga ulec znacznej poprawie.pit - Sob 12 Gru, 2009 No to faktycznie nie kumam
Na mój pusty łeb to tylko zmiana przełożeń poprawi wynik.fydi - Nie 13 Gru, 2009
Cytat:
Na mój pusty łeb
Na pusty łeb nic nie pomoże bizon - Nie 13 Gru, 2009 o, zaczyna sie temat mocy sredniej itp pit - Nie 13 Gru, 2009
fydi napisał/a:
Cytat:
Na mój pusty łeb
Na pusty łeb nic nie pomoże
odbieram to jako brak argumentów
Panowie ja nie atakuje Clio, zaspakajam swoją ciekawość ot co fydi - Nie 13 Gru, 2009
Cytat:
odbieram to jako brak argumentów
dzik Ci wyjaśni wszystko zaraz ja też miałem pusty łeb ale po Hothatch Knolwedge Sharing dzięki dzikowi już mam trochę cięższy dzik - Nie 13 Gru, 2009
pit napisał/a:
No to faktycznie nie kumam
Na mój pusty łeb to tylko zmiana przełożeń poprawi wynik.
To powinno tez wyleczyc z wiary w Nm.pit - Nie 13 Gru, 2009
dzik napisał/a:
Moment odpowiada za przyspieszenie, ale ten na kolach. To wystarczy.
Dyskutowac mi sie nie chce, zyj w swiecie momentu.
Ale o to mi chodzi.
I stąd sens tego topicu.
Nie używając cyferek:
czy zostać przy 106 czy kupić clio szybsze o zderzak na prostej?bizon - Nie 13 Gru, 2009
dzik napisał/a:
pit napisał/a:
No to faktycznie nie kumam
Na mój pusty łeb to tylko zmiana przełożeń poprawi wynik.