To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Tuning Subaru & Mitsubishi

Janusz - Śro 20 Sty, 2010

badi nie baw się w type-r idź w 22b... dla 22b GT można na żyletki przerobić :)

kwestie finansowe pomijam oczywiście :D

kamil - Śro 20 Sty, 2010

22b to już zupełnie inna kostrukcja niz gt czy wrx typ r.

a jeżeli już wrx type r lub ra to wersja IV lub V. VI (ostatnia) miała już gorszy silnik przynajmniej tak znawcy twierdzą. Jak dla mnie to jednak najładniejsza jest ta ostatnia MY99/00.

Kurde...kochałbym. Niestety rozpietość cenowa przekładek jest straszna od 3,5 do nawet 15 k. Jedni twierdzą że da się zrobic pożądnie za mniej niż 5 tysia a drudzy, że taniej i pożadnie poniżej 10 k to się nie da...

Gdzies mi sąsiad zniknął z type ra V w kombi. Sprowadził z UK i pod przekładkę chciał, ale jak narazie wsiąkł gdzieś z furą...

Anonymous - Śro 20 Sty, 2010

22B http://cgi.ebay.co.uk/SUB...=item4149841893 :love:
Janusz - Śro 20 Sty, 2010

p106rallye napisał/a:
22B http://cgi.ebay.co.uk/SUB...=item4149841893 :love:


karwa.... do tego żaden evo nie ma podejscia :D nawet z klatka ;p

można już te angliki u nas rejestrować ??

Stf - Śro 20 Sty, 2010

22b zarejestrowałbyś już raczej bez problemu. piękny skurwiel.
Janusz - Śro 20 Sty, 2010

Stf napisał/a:
22b zarejestrowałbyś już raczej bez problemu. piękny kurcze.

oj, zarejestrowałbym, zarejestrował.... gdyby mnie tylko stać było ;p

Bad-i - Śro 20 Sty, 2010

eee tam gadacie, i zaraz silnik do roboty. Tylko EVO IX
Janusz - Śro 20 Sty, 2010

Bad-i napisał/a:
eee tam gadacie, i zaraz silnik do roboty. Tylko EVO IX


u mnie w hierarchi na samej górze jest bezsprzecznie 22b... potem evo IX ;p a potem reszta świata :D lotusy i gt3 rs, scuderie i inne takie :P ale szkoda spamować bo nie mam nawet na tico w gazie :D

Bad-i - Śro 20 Sty, 2010

no wszystko zalezy do czego auto ma sluzyc. Nie wyobrazam sobie kupic 22b i np na pelnej bombie wleciec tym w pole z ziemniakami czy tez opierac sie o bandy ze sniegu. Takie auto to juz kalsyk ktorego poprostu szkoda blacharsko niszczyc.

A wracajac do tematu nadal czekamy na info z Mapteka.......
Bardzo jestem ciekawy co ostatecznie potwierdza i jaka bedzie ewentualna propozycja naprawy.

Janusz - Śro 20 Sty, 2010

Bad-i napisał/a:
no wszystko zalezy do czego auto ma sluzyc. Nie wyobrazam sobie kupic 22b i np na pelnej bombie wleciec tym w pole z ziemniakami czy tez opierac sie o bandy ze sniegu. Takie auto to juz kalsyk ktorego poprostu szkoda blacharsko niszczyc.


dokładnie, dlatego evo IX z klatka i kłowka musi być na godzien, a od święta do kościoła 22b ;p na tor exige, a na bardzo szybki tor gt3 rs :rotfl: :rotfl:

martin.h - Śro 20 Sty, 2010

Type-RA jest świetny bo jest bardzo lekki (nawet nie ma tylnego skrzydła). Na Śląsku jest taki na szperach i idzie przeokrutnie ;D

Tutaj RA z ALS'em:


Bad-i - Śro 20 Sty, 2010

Na razie problem u kolegi rozwiązany. Wymieniona została pompa oleju i jest OK.
Ciekawe czy w piątek na Ułęży znowu sie cos zapali ;D

zefir - Śro 20 Sty, 2010



ten lepciejszy bo ma folie babelkowa w wydechu ;D

Bad-i - Śro 20 Sty, 2010

nie wrzucajcie filmow z wydechem bo co raz bardziej za mna chodzi zeby cos wlozyc do GTka :)
ŁukaszS3 - Śro 20 Sty, 2010

wrzucajcie więcej! Niech Bartek robi wydech a potem mi sprzedaje :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group