HH.ORG na Torze - s16 vs civic IVT vs CRX DOHC cośtam
Bad-i - Pon 22 Lut, 2010
saxorulez napisał/a:
Mam w tej chwili 160KM w moim Saxo, B16A ma 170KM w serii, ja włożyłem kilka 106 XSi w silnik żeby osiągnąć to od czego zaczynają ludzie z H na masce. Może i Honda skręca inaczej ale uwierz mi że nie skręca dużo gorzej od Saxo/106 lub Clio/206. Do tego silniki są dużo bardizej niezawodne niż to co masz pod maską
Ja wszystko rozumiem ale zeby eM pisal z konta Łukasza to juz skandal Janusz - Pon 22 Lut, 2010
saxorulez napisał/a:
Mam w tej chwili 160KM w moim Saxo, B16A ma 170KM w serii, ja włożyłem kilka 106 XSi w silnik żeby osiągnąć to od czego zaczynają ludzie z H na masce. Może i Honda skręca inaczej ale uwierz mi że nie skręca dużo gorzej od Saxo/106 lub Clio/206. Do tego silniki są dużo bardizej niezawodne niż to co masz pod maską
wszystko racja, z tym ze jeżeli poruszamy kwestie finansowe to trzeba tez pod uwagę wziąć cenę... bo zarówno moc wyjściowa jaki cena wyjściowa są inne saxorulez - Pon 22 Lut, 2010
Janusz napisał/a:
wszystko racja, z tym ze jeżeli poruszamy kwestie finansowe to trzeba tez pod uwagę wziąć cenę... bo zarówno moc wyjściowa jaki cena wyjściowa są inne
chcesz im powiedzieć że na prostej Saxo 120KM ma podejście do Hondy 160KM? Mówię o budżecie 12-15 000 PLNkubas - Pon 22 Lut, 2010
saxorulez napisał/a:
Janusz napisał/a:
wszystko racja, z tym ze jeżeli poruszamy kwestie finansowe to trzeba tez pod uwagę wziąć cenę... bo zarówno moc wyjściowa jaki cena wyjściowa są inne
chcesz im powiedzieć że na prostej Saxo 120KM ma podejście do Hondy 160KM? Mówię o budżecie 12-15 000 PLN
Gdybyśmy żyli w innym kraju z normalnymi torami wyścigowymi to długie proste byłyby sprzymierzeńcami samochodów z duża mocą. Ale że mamy tylko tor poznań z ograniczonym dostępem to dla nas zwykłych zjadaczy chleba zostają małe tory kartingowe na których sorry Łukasz ale seryjna honda civic po swapie na 160km nie ma najmniejszych szans z seryjnym saxo vts. Dopiero zdłubanie zawiasu sprawia że honda jest konkurencyjna również na małych krętych torach. Dopóki nie wybudują porządnych torów to na kartingowych małe lekkie zwinne samochody rządzą KarQ - Pon 22 Lut, 2010
kubas napisał/a:
seryjna honda civic po swapie na 160km
Dlaczego mówisz o swapie Ok porównajmy zatem Civic 1.3 z b16 i Saxo 1.0 z 5tu coś tam
EG6 ma inny zawias, posiada stabi 21mm z przodu i 16mm z tyłu oraz wydajne heble 262/242.
W ogóle co rozumiesz przez pojęcie nie skręca
Jeździłeś 106 i Civicem żeby się obiektywnie wypowiadać Bo takie pierdolenie to sobie można w dupę wsadzićpit - Pon 22 Lut, 2010
saxorulez napisał/a:
Do tego silniki są dużo bardizej niezawodne niż to co masz pod maską
Znaczy co jest bardziej niezawodnie bo nie skumałem?
saxorulez napisał/a:
Poza tym zobacz ile wyciągasz w NA z 1.6 w Hondzie a ile w Saxo i przemyśl jeszcze raz te teorie na temat tego co jeżdzi a co nie jeżdzi
kuń kuniowi nie równy, jak słysze że civ ma 140pare koni to jedzie jak moje 120pare, nie wiem czemu tak jest (i nie jest to złośliwe stwierdzenie)
Absolutnie się zgadzam żę hondy szybsze na prostej i moze w zakręcie ale mam na myśli jakieś ITRy CTRy i podobne.
Rzecz w tym temacie że rozgrywa raczej o 4 i 5 geny które przez kilka lat rządziły na ulicy.
A jak sie okazuje są auta nie koniecznie JDM które też dają rade. Użytkownicy civów nie bardzo mogą to przełknąć bo przecież v-tec jest dibest i robią się wieczne dyskusje i zadymy. Przynajmniej ja tak to odbieram w światku w którym egzystuje.
Więc robią swapy na b18, h22 i znów są najszybsi a wszystko reszta to gówno.kubas - Pon 22 Lut, 2010 Ja nie twierdze że nie skręca, nigdzie tak nie napisałem. Ok popełniłem błąd porównując swapowaną hondę z saxo vts. Ale czy nie jest faktem że większość civic generacji "jajko" to właśnie golasy + swap na b16 ? Tak było w przypadku eMa i dopóki właśnie nie założył stabilizatorów, hamulcy to samochód jak na 160km robił fatalne czasy w Lublinie. Jeździłem 106 i 205, civiciem nie miałem okazji niestety. Czy twoja honda posiada stabilizatory ? Nie atakuje żadnej z marek, dobry zdanie napisał eM kiedyś że niektóry samochody seryjnie bardzo fajnie skręcają a niektóre trzeba do tego zmusić odpowiednimi modyfikacjami martin.h - Pon 22 Lut, 2010
pit napisał/a:
kuń kuniowi nie równy, jak słysze że civ ma 140pare koni to jedzie jak moje 120pare, nie wiem czemu tak jest (i nie jest to złośliwe stwierdzenie)
Bo liczy się moc średnia, a nie maksymalna.
Mieliśmy w 4turbo Imprezę N12, 220 KM, na zwężce 32mm. Żadne seryjne STI (ok. 300 KM) nie miało podejścia.kubas - Pon 22 Lut, 2010
pit napisał/a:
saxorulez napisał/a:
Poza tym zobacz ile wyciągasz w NA z 1.6 w Hondzie a ile w Saxo i przemyśl jeszcze raz te teorie na temat tego co jeżdzi a co nie jeżdzi
kuń kuniowi nie równy, jak słysze że civ ma 140pare koni to jedzie jak moje 120pare, nie wiem czemu tak jest (i nie jest to złośliwe stwierdzenie)
to też było wiele razy poruszane że raczej nie liczy się moc maksymalna a jej przebieg pit - Pon 22 Lut, 2010 No tak ja nie czekam na v-teca.anjas - Pon 22 Lut, 2010 Stara preluda (zmierzone 190 koni, 1200kg wagi) jedzie bardzo podobnie do mojego clio (teoretycznie 197 koni, 1240kg wagi).
Na torze też sprawuje się nieźle.
Bardzo lubię i preludę i clio
Nabijanie się jakiejś marki jest samochodowym rasizmem.Janusz - Pon 22 Lut, 2010
saxorulez napisał/a:
chcesz im powiedzieć że na prostej Saxo 120KM ma podejście do Hondy 160KM? Mówię o budżecie 12-15 000 PLN
chcesz mi powiedzieć ze za 15 tys kupisz 170 konna hondę z 2000 roku??
bo napisałeś ze trzeba kupę kasy wsadzić we francuza żeby jechał na prostej tak jak honda. Ale teraz weś pod uwagę za ile kupujesz tego francuza i z którego jest roku.... jak weźmiesz ten sam rok, to sie okazuje ze nie da się kupić mocniejszej hondy w tej samej kasie bo jest duzo droższa..... a po wsadzeniu różnicy finansowej która występuje w momencie zakupu w tuning silnika francuza uzyskasz podobne osiągi. czyli innymi słowy jeden hój czy kupisz hondę czy francuza kubas - Pon 22 Lut, 2010
Janusz napisał/a:
weś
Janusz napisał/a:
jak weźmiesz
rozdwojenie jaźni masz Janusz Janusz - Pon 22 Lut, 2010
kubas napisał/a:
rozdwojenie jaźni masz Janusz
dysleksje, dysgrafie, początki daltonizmu a czasami przejawy debilizmu...
dopasuj sobie sampit - Pon 22 Lut, 2010 Podekscytował się chłop trochę i już ...
Janusz napisał/a:
czyli innymi słowy jeden hój czy kupisz hondę czy francuza
dlatego kupuje sie TDI (z czerwonym DI) i masz święty spokój Tanie mody i jak masz 100 koni to pali 6, jak masz 300 pali 6 i jak masz 500 też pali 6 Nigdy się nie psuje, nie trzeba wymieniać oleju itd. same pozytywy normalnie