Tylko,że Abarth nawet z esseesse jest wolny pod każdym wzgledem.
Clio Sport i Clio Sport Cup jak dla mnie miażdżą. Ostatnio jeździłem wrxem i jednak dozowanie gazu w turbo jest trudniejsze niz w N/A. Dlatego w ośce wolę może nie tak szybkie na prostej clio sport niż turbodynomena. Ale Gordini to porażka.rasta - Pią 05 Mar, 2010 [quote="Marek23"]
CHRZANEK napisał/a:
Ostatnio jeździłem wrxem i jednak dozowanie gazu w turbo jest trudniejsze niz w N/A.
Dopiero to odkryłeś Marek23 - Pią 05 Mar, 2010
Cytat:
Dopiero to odkryłeś
Odkrylem,ze jak w seryjnym wrxie to przeszkadza jezdzac na kolcu po lodzie, to sie nie dziwie,ze Twoją wydmuszke objechało Aygo na asfalcie. Moze kiedys zrobie symulacje
jak sie jezdzi tym Twoim turbo lotem...zaloze drewniane sandaly, wtedy feeling powinien byc podobny... Czyli doszedłem do sedna. Pewno jestes dobrym kierowcą, tylko auto masz z dupy M - Pią 05 Mar, 2010 FIGHT!Marek23 - Pią 05 Mar, 2010
eM napisał/a:
FIGHT!
rasta - Pią 05 Mar, 2010
Marek23 napisał/a:
Cytat:
Dopiero to odkryłeś
Odkrylem,ze jak w seryjnym wrxie to przeszkadza jezdzac na kolcu po lodzie, to sie nie dziwie,ze Twoją wydmuszke objechało Aygo na asfalcie. Moze kiedys zrobie symulacje
jak sie jezdzi tym Twoim turbo lotem...zaloze drewniane sandaly, wtedy feeling powinien byc podobny... Czyli doszedłem do sedna. Pewno jestes dobrym kierowcą, tylko auto masz z dupy
Tak się składa, że finalnie nie objechało no i pominę kwestię opon kto jakie miał. No i wtedy to nie była u mnie wydmuszka Marek23 - Pią 05 Mar, 2010
rasta napisał/a:
Tak się składa, że finalnie nie objechało no i pominę kwestię opon kto jakie miał. No i wtedy to nie była u mnie wydmuszka
Ok,no to sorry, mors zawsze z przodu,niech swistak Ci dlugo sluzy k-mart - Pią 05 Mar, 2010 na dzien dzisiejszy, sam kupil bym transitaJacek - Pią 05 Mar, 2010 mistrz wyścig był