Anonymous - Czw 18 Mar, 2010 jakoś nie wierzę do końca w domniemania dzieciaków z forum autoklubu...martin.h - Czw 18 Mar, 2010
AndreXSi napisał/a:
jakoś nie wierzę do końca w domniemania dzieciaków z forum autoklubu...
Ta informacja jest nie tylko z forum autoklubu martin.h - Pią 19 Mar, 2010 Kilka ciekawych zmian regulaminowych, m.in. obowiązkowy w RSMP od 2011 roku Hans. Dużo zmian jest też w GSMP.
odechciewa mi sie... wiem ze bezpieczestwo nio ale... :
na szybko z rallyshop.pl... nowe bo uzywanych nie ma:
- kask hans - sparco adv jet 2089 pln
- kolnierz hans - 2419 pln
x2 jak dla kierowcy i pilota = 9016 pln... to ponad 2 rajdy w klasie historycznej w rsmpmartin.h - Pią 19 Mar, 2010
106 napisał/a:
mialem dodac..
odechciewa mi sie... wiem ze bezpieczestwo nio ale... :
na szybko z rallyshop.pl... nowe bo uzywanych nie ma:
- kask hans - sparco adv jet 2089 pln
- kolnierz hans - 2419 pln
x2 jak dla kierowcy i pilota = 9016 pln... to ponad 2 rajdy w klasie historycznej w rsmp
I jeszcze musisz mieć fotele, które pasują pod hansa, choć obecnie chyba wszystkie są kompatybilne. Ale jeśli ktoś ma starszy fotel to czeka go jeszcze wymiana foteli.106 - Pią 19 Mar, 2010 to jeszcze lepiej GeKo - Pią 19 Mar, 2010 Nie zapominajcie o pasach pod HANSA teoretycznie też są inne Anonymous - Pią 19 Mar, 2010 Na szczescie nie w RPP, ale to pewnie tylko kwestia czasu...
Dodatkowo z tego co śłyszałem przeglad systemu gaśniczego od przyszłego roku w RPP będzie musiał być robiony u producenta, a nie jak do tej pory w pierwszym lepszym zakładzie z gaśnicami. OMP i Lifeline to nie problem, bo robi Boruta, ale np. Sabelta trzeba bedzie wysyłać do Włoch qbus - Pią 19 Mar, 2010 Takie glosy co do systemu gasniczego sa co rok. W tym roku nadal przechodzi kontrol u strazaka. W tej kwesti sie nic nie zmienia.Anonymous - Pią 19 Mar, 2010 hehe, no wlasnie. Podobno ma być na dniach komunikat w tej sprawie. Na szczescie ten rok sie jeszcze wstrzymali...martin.h - Nie 21 Mar, 2010 Czyżby kolejny kandydat do tytułu MP2010 ?
Cytat:
Holender w RSMP
Dwunasty w Rajdzie Barbórka, Jasper van den Heuvel zdobył polskiego sponsora i zapowiedział start w co najmniej sześciu rundach RSMP. Gwiazda firmy Van den Heuvel Motorsport budującej w Barneveld Lancery Evo X, Jasper pojedzie Dziesiątką, podobnie jak w grudniu w Warszawie, tworząc załogę z Martine Kolman.
- W tym roku nie startujemy w Rallyclinic Dutch Open - powiedział Jasper van den Heuvel. - Będziemy robić coś innego - znaleźliśmy nowe wyzwanie. Pojedziemy w mistrzostwach Polski. Różnica pomiędzy samochodem grupy N i prawdziwym WRC jest po prostu za duża, żeby nawiązać rywalizację w holenderskiej serii. Dla wielu naszych klientów to już nie była frajda. Oni wiedzieli, że trudno wygrać grupę N, kiedy my startujemy. To kolejny powód, dla którego postanowiliśmy zmienić program.
Otrzymaliśmy bardzo dobrą ofertę z Polski. Pojedziemy w RSMP, reprezentując dużego polskiego sponsora. Ta firma chce zwiększyć rozpoznawalność marki poprzez sukcesy w rajdach, które w Polsce są tak popularne, jak futbol w Holandii. Dla nas to nowe wyzwanie i otwarcie na nowe sportowe możliwości.
31-letni Jasper van den Heuvel, mistrz Holandii z 2004 roku, jest ubiegłorocznym czempionem grupy N, wicemistrzem w generalce Rallyclinic Dutch Open. Zaliczył 15 startów w mistrzostwach świata. W 2007 wygrał klasę N4 w Rallye Deutschland.
106 - Nie 21 Mar, 2010
Cytat:
Holender w RSMPOtrzymaliśmy bardzo dobrą ofertę z Polski. Pojedziemy w RSMP, reprezentując dużego polskiego sponsora. Ta firma chce zwiększyć rozpoznawalność marki poprzez sukcesy w rajdach, które w Polsce są tak popularne, jak futbol w Holandii.
ciekawe co to za firma?anjas - Nie 21 Mar, 2010
106 napisał/a:
ciekawe co to za firma?
Lactacyd...
Żanet Kaleta nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa...martin.h - Czw 25 Mar, 2010 Kilka zmian w regulaminach, głównie dot. RPP, m.in. wprowadzenie klasy R i indywidualne rozpatrywanie przyznawania licencji R1. Wprowadzeno też zapis umożliwiający odebranie licencji za stwarzanie zagrożenia podczas jazdy na końcu stawki bez pomiaru czasu.
Przyjmuje się zasadę, że zawodnicy którzy z własnej winy znajdą się poza drogą i/lub z tego powodu nie ukończą zawodów oraz zawodnicy którzy swoją jazdą będą powodować celowe zagrożenie
Już kilku takich było co bez pomiaru czasu poszli w plener.