To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Skrzynia BE + blok TU

GeKo - Wto 16 Mar, 2010

saxorulez napisał/a:
"dog gearbox"


To nie to samo, dog gearbox to kłówka
AndreXSi napisał/a:
dogbox to chyba określenie kłowej skrzyni, a ten wkład o którym pisałem podobno był tylko na prostym zębie, ale nie kłowy
t.

Dokładnie, jet to określenie seryjnej wzmocnionej skrzyni, coś takiego np było w pucharowych Polówkach N1 i N2 proste zęby ale bez kłów zabierających biegi.

Dla wyjaśnienia kłówka moze być na prostych zębach jak i na skośnych (helikalnych czy z zębęm śrubowym czy jak to tam zwią)

martin.h - Wto 16 Mar, 2010

Ale kłówka na skośnych zębach jest praktycznie niedostępna (osobiście nie spotkałem się z ofertą jakiegokolwiek producenta), a pozatym zęby proste zniosą zdecydowanie więcej, więc kupować kłówkę na skośnych jest trochę bez sensu.
GeKo - Wto 16 Mar, 2010

u Czechów jeździła u Barana jeździ i jest OK. Fakt proste są wytrzymalsze.
martin.h - Śro 17 Mar, 2010

GeKo napisał/a:
u Czechów jeździła u Barana jeździ i jest OK. Fakt proste są wytrzymalsze.

Możesz podać więcej info? Producent? Jakieś fotki?

GeKo - Śro 17 Mar, 2010

Załatwisz aparaturę roentgena to zapraszam do Sosnowca na Orląt Lwowskich :]
Producenta nie znam z nazwy. Koszt ok 20k ze szperą i montażem, w tej chwili już wszystkie robią na prostych zębach.

Tomcat - Śro 17 Mar, 2010

Słono się cenią za tą skrzynie z hogi... To faktycznie ma taką wartość ?
martin.h - Śro 17 Mar, 2010

GeKo napisał/a:
Załatwisz aparaturę roentgena to zapraszam do Sosnowca na Orląt Lwowskich :]
Producenta nie znam z nazwy. Koszt ok 20k ze szperą i montażem, w tej chwili już wszystkie robią na prostych zębach.


Spoko, myślałem, że rozbieraliście już ją i macie jakąś dokumentację ;)

106 - Śro 17 Mar, 2010

martin.h napisał/a:
myślałem, że rozbieraliście już ją i macie jakąś dokumentację ;)

pewnie ze tak geko wszystko fotografuje... nie inaczej bylo tym razem..

GeKo - Śro 17 Mar, 2010

106, A gdzie kły? :rotfl:
martin.h napisał/a:
poko, myślałem, że rozbieraliście już ją i macie jakąś dokumentację

Nie było takiej potrzeby

CHRZANEK - Śro 17 Mar, 2010

martin.h napisał/a:
pozatym zęby proste zniosą zdecydowanie więcej


Co prawda nie kończyłem politechniki ale chciałbym wyjaśnić jedna rzecz:

Zęby skośne sa w stanie znieść wieksza siłę (większa jest długość zęba oraz powierzchnia zazębienia) ale w sporcie stosuje się zeby proste ponieważ:
-szybciej się zazębiają
-nie występują destrukcyjne siły rozpychające wałki w obudowie
-śa głośniejsze i skrzynia zajebiście wyje :D :D :D

Dziekuje za uwage.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group