Hmm, moj szef ma forestera 2.0 NA, gorzej przyspiesza, gorzej hamuje i gorzej skreca
Ja mam golfa: lepiej przyspiesza na 1 i 2 biegu na 100% niż odpowiednik w ośce, dobrze hamuje, a po zakrętach jeździ o niebo lepiej... zupełnie inne trzymanie w zakręcie (i to nie ważne czy na suchym czy na mokrym) jesli ciągną wszystkie 4 koła, a inne jak ośka.
Na suchym równym fwd ma przewagę nad 4wd. W rajdach s1600 przy odpowiednich oesach zjada N4. Najlepsze na suchym jest rwd bez dwóch zdań... Fwd jest trudniejsze w opanowaniu niż 4wd... Jak 4wd to Sti lub Evo, no chyba,że jeździsz tylko po luźnym. Aczkolwiek nie krytykuję Twego Golfa, choć szczere mówiąc na suchym torze dość szybkie fwd powinno z Tobą wygrać...Anonymous - Pon 16 Sty, 2006 na każdego znajdzie sie bat.
kwestia jest następująca - dwa takie same auta z takim samym silnikiem - jedno fwd, drugie awd. na krętym szybsze bedzie awd, a im mniej przyczepnie, tym lepiej dla awd.Marek23 - Wto 17 Sty, 2006 Weź Type-R i WRXa na suchy równy tor,honda wygrywa. Nie żebym narzekał na 4wd, być może następny mój samochód to STI lub Evo...