Ogłoszenia komercyjne - Baran auto serwis - klatki bezpieczeństwa
Anonymous - Pią 23 Kwi, 2010
Janusz napisał/a:
proste!! siada taki włascicel francuza na prawy do eMa... i mysli:
- "pfff to je honda to nie może skręcac"
pierwsza prosta, zblizaja sie do zakrętu eM nie odpuszcza koleś mysli: "kuref, przecież to honda, nie skręciiiiimy..."
eM lekko zwalnia wchodzi w zakręt... i bach.... koleś na prawym już mokre gacie.... Proste
no no no , no to o tym mówie Janusz - Pią 23 Kwi, 2010
Gołąb napisał/a:
no no no , no to o tym mówie
to źle się wyraziłeś chyba, przynajmniej ja inaczej odebrałem Twoją wypowiedź
podlizujesz sie bo chcesz być niebieski tak ??Anonymous - Pią 23 Kwi, 2010 Ad. 1 : Tak
Ad. 2 : Nie , podlizuje sie Bart - Pią 23 Kwi, 2010
Janusz napisał/a:
podlizujesz sie bo chcesz być niebieski tak ??
Tomcat - Sob 24 Kwi, 2010 Geko, a masz może zdjęcie jak wygląda najlżejsza możliwa klatka do Saxo zgodna z załącznikiem J, homologacją i czym tam jeszcze trzeba ?GeKo - Sob 24 Kwi, 2010
CHRZANEK napisał/a:
Bo kilka rur w tylnej części wydaje mi się niezgodnaz załącznikiem "J" ale ważniejsza jest homologacja i stad moje pytanie.
wg załącznika, choć pewności nie mam, bo gdzieś tam homologacja się szwędała, a co wydaje Ci się niezgodne?
Tomcat, Nie wiem w którym roku było saxo homologowane, do tego trzeba odnieść minimum jakie wtedy obowiązywało. Sczegółowo jest to wyjaśnione tutaj, choć zajmuje trochę czasu ogarnięcie tego.
TUTAJGeKo - Wto 31 Sie, 2010 Specjalnie dla eM'a klateczka z jajka
Mick - Wto 31 Sie, 2010 Grzesiu, jeszcze cenę takiej przyjemności do jajka podaj GeKo - Wto 31 Sie, 2010 praktycznie taka sama jak do 106 jeśli dojdzie krzyż na dachu i przebicia do kielichów, czyli 2,5k z obspawaniem budy.CHRZANEK - Śro 01 Wrz, 2010 Cena mistrz - w wawie o takiej klatce za 2,5K to mozna co najwyżej pomarzyć.
Osobiście odwrotnie bym zrobił element przekatny między tylnymi podporami - tak jak ma Przem 106:
i inaczej bym wzmocnił połączenie krzyża w drzwiach (nie po bokach tylko od góry i od dołu).GeKo - Śro 01 Wrz, 2010 CHRZANEK, Wiem że mamy różne podejścia do tylnych wzmocnień. Natomiast element przekątny jest. Tylko na głównym pałąku dołożony jest krzyż z blachami jak w w clio S1600. Co do blach w krzyżach na drzwiach, klient sam wybiera gdzie chce, ostatnio w jakimś AXie szły właśnie góra dół .GeKo - Śro 01 Wrz, 2010 Zdjęcia ze strony ZGR.org
Citroen AX GTI wykonanie Piotr Baran
CHRZANEK - Śro 01 Wrz, 2010 O własnie
AX jest zrobiony "po mojemu"
Ja nie mówie że w hondzie jest żle, bo i jedno i drugie rozwiązanie jest przepisowe.
Tyle że tak jak jest w AXie jest IMHO lepsze i mocniejsze.GeKo - Śro 02 Mar, 2011 Kolejne jajeczko
CHRZANEK - Śro 02 Mar, 2011 Bardzo fajna kombinacja wzmocnień podpór tylnych oraz dachu - a'la french kit-car.
Chyba to jest lżejsze rozwiązanie niż krzyż z tyłu + krzyż w dachu ???