co do wytrzymałości - musi to być wytrzymałe skoro w ciężarówkach stosuje się podobne rozwiązanie
drugi sposób to zrobienie nowego rozstawu w oryginalnej piaście i tarczy , sporo osób tak lata i nie narzekająmartin.h - Czw 22 Kwi, 2010 A jakie są plusy dystansów? Bo ja jak narazie zauważam więcej minusów.
Wiercenie nowych otworów w tarczy i pieście przemilczę.kubas - Czw 22 Kwi, 2010 dystans daje większy rozstaw kół i to chyba jest plus PGmaster - Pią 23 Kwi, 2010 + wygladwasq - Pią 23 Kwi, 2010 do auta ktorym mam upalac odpuscil bym temat
do auta do jazdy na codzien / lansu nie balbym sie zastosowac takiego patentu
grubosc minimum 25mm
otwory orginalne np 4x100 przykrecamy dystans do piasty a obok nawiercone sa otwory 4x108 w cult style'u stosuje sie takie patenty na kilogramy nie tylko w polsce
i jakos jezdza i nic sie z nimi nie dzieje
jednak podkreslam do auta na kjsy tory juz bym tego nie zastosowal