To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Rajd Polski

Anonymous - Śro 14 Cze, 2006

Zowa :570: tak więc dochodzimy do kompromisu :570:
Masz 100% rację ze auto zaczęlo palić się od przodu:
Przyczyną była awaria turbo z której wyciekł sobie olej na kolektor wydechowy( tego już chyba nie podważysz to są słowa hołka) i tak się autko zapaliło.
Jego subarak był budowany w First motorsport ale nie cały!!!!!!.
Pewnie znasz firmę STT-jesteś z Krakowa. To kuzają firma w dużej części odpowiedzialna jest za budowe Imprezy N-11 o czym możesz przekonać się wchodząc na stronę kuzaja) nie pamitam teray adresu www.

106 - Śro 14 Cze, 2006

Agapit nie byl eliminacja PPZM ani RSMP i tam moglo jechac
wszystko co mialo klatke plus sprzet bezpieczenstwa chyba
min z utracona homologacja... wiec 2500 bylo ok

Podział na klasy:
Samochody będą podzielone tylko na klasy w zależności od pojemności
silnika (..) klasa 5 samochody napędzane na dwie osie (4x4) bez względu
na pojemność silnika.

Anonymous - Śro 14 Cze, 2006

http://www.rajdy.hoga.pl/abc/pyt2.asp

ten link chzba jest aktualnz i mwi dlacyego 2,5 moe jezdzc . cođ mi sie zrobio z klawiatura :571:

[ Dodano: Sro 14 Cze, 2006 ]
chyba się pospieszyłem z tym linkiem-zanim go przejzałem to juz wysłałem.
oczywiście nie wszystko jest aktualne-trzeba by poszukac na stronach PZM

Anonymous - Śro 14 Cze, 2006

szymon napisał/a:
Zowa :570: tak więc dochodzimy do kompromisu :570:
Masz 100% rację ze auto zaczęlo palić się od przodu:
Przyczyną była awaria turbo z której wyciekł sobie olej na kolektor wydechowy( tego już chyba nie podważysz to są słowa hołka) i tak się autko zapaliło.
Jego subarak był budowany w First motorsport ale nie cały!!!!!!.
Pewnie znasz firmę STT-jesteś z Krakowa. To kuzają firma w dużej części odpowiedzialna jest za budowe Imprezy N-11 o czym możesz przekonać się wchodząc na stronę kuzaja) nie pamitam teray adresu www.>
tak tak dokladnie od turbinki sie auto zapalilo.a wlasciwie od oleju ktory wyiekl na wydech. co do Subaru holkowego to N11 jest przygotowywana tylko w Firscie. Kuzaj budowal ale N10 dla Holka.a Spec C byla tylko i wylaczneie przez Firsta.

kurde co do Agapitu to gdzies musialem przeoczyc z tym ze wypadl z kalendarza PPZM :570: i to mnie zmylilo z autem stanika.

Anonymous - Śro 14 Cze, 2006

cholera widze ze jestes takim samym fanem rajdów jak ja( choc ja już tylko teoretycznie- ty moze startujesz????)
Co do subaru hołka-to jest nadal N-10 zbudowane przez STT i Firsta ale przebudowane na N-11.( czytałeś pewnie w WRC i półoskach). To tak jak Sołowow przebudował Lancera MR na EVO-9.
Pamietaj ze ta impreza hołka to jego własność!!!-tylko ORLEN wyłozył kase na modernizację. :570:

Anonymous - Śro 14 Cze, 2006

szymon napisał/a:
cholera widze ze jestes takim samym fanem rajdów jak ja( choc ja już tylko teoretycznie- ty moze startujesz????)
Co do subaru hołka-to jest nadal N-10 zbudowane przez STT i Firsta ale przebudowane na N-11.( czytałeś pewnie w WRC i półoskach). To tak jak Sołowow przebudował Lancera MR na EVO-9.
Pamietaj ze ta impreza hołka to jego własność!!!-tylko ORLEN wyłozył kase na modernizację. :570:
co do Subarki to bazowy model czyli N10 (MY04) to ktora lecial subarka m.i Baborke warszawska na rejestracji NO 44477 a model N11 czyli spec C to dwa zupelnie inne auta.N10 budowane bylo przez Kuzaja i firme STT a N11 bylo budowane w firscie bo sie Holek zcial z Kuzajem. i N11 budowal w Firscie. w przypadku solowowa faktycznie odbylo sie na zasadzie przebudowy(rebuildingu)
106 - Śro 14 Cze, 2006

wyciagajac temat budowy subaru przez kuzaja.... to nie tak dawno temu
subaraki dla kuzaja budowal piotrek adamus..... ale "o cos tam poszlo"...
czyli jak nie wiadomo o co to wiadomo, ze o..... ; )

Anonymous - Śro 14 Cze, 2006

STT współpracuje z wieloma no powiedzmy firmami.
p.Adamus wspawał klatkę dla subaru Toszi Arai ( nie wiem jak to sie pisze).
Potem przy tym subnaru dłubał kuzaj ale nie pamietam szczagułow ( są one napisane w magazynie WRC). Musiał bym zagladac do archiwum.

106 - Śro 14 Cze, 2006

po kupnie mojej rajdowki bylem na przegladzie u adamusa i wlasnie
stala swieza biala buda n11 z klataka, a w pudeleczkach proflexy,
wypasione zaciski i inne przedmioty na widok ktorych slina kapala
mi na podloge : )

Anonymous - Śro 14 Cze, 2006

no nie dziwie Ci sie.
Świeża buda, nowy zwias, swieże i wypasione hamulce- każdy by cos takiego chciał mieć.

Anonymous - Czw 15 Cze, 2006

no fakt faktem ze Adamus grzebal przy klatkach w subarkach z STT.generalnie to sie nazywa ze jest budowana przez STT ale czesci wszystkie przychodza juz gotowe i zostaje to wszystko tylko poskladac do kupy.generalnie to w STT jest tylko dwoch ludzi ktorzy sie zajmuja tym wszystkim.Robert i Piotrek.i oni caly czas siedza w laboratorium STT i grzebia przy rajdowkach.a reszta to pomocnicy.nawet na kazdy rajd jezdzi rudy z Prodrive.
Anonymous - Czw 15 Cze, 2006

Taak to prawda ze STT robi za składaka.Montują Subaraki z gotowych części.
Alem jedno nie daje mi spokoju:
Cytuję słowa Kuzja:" Ostatnio firma bardzo sie rozrosła. w tej chwili na stale zatrudninych jest 15 osób. w czasie rjdu wzrasta do ponad 30 z czego kilku jest z zagranicy.

106 - Czw 15 Cze, 2006

nio firma mala nie jest... i sadzac po liczbie samochodow
parkujacych przed budynkiem i samym budynku to liczba
podawana przez kuzaja jest bardzo realna....
wielkosc firmy dobrze widac jak kuzaj pakuje sie na MŚ,
ciezarowka, autobus..... : )


parking STT i, ktores z aut /chyba kajetana/ po testach przed elmotem, w tle firma

Anonymous - Czw 15 Cze, 2006

kurde chyba mnie nie zrozumieliscie.chyba troche pokrecilem ta wypowiedz.chodzilo mi o to ze sa tam takie dwie osoby ktore aprawde wiele wnosza do tego zespolu i dla nich to nie jest tyko praca tylko cale zycie.i znaja te auta od podszewki i glownie oni sie zajmuja tymi autami.ale oni maja powiedzmy pomocnikow i wychodzi jakos po 4 pomocnikow na jedno auto.

ps.a na zdjeciu po lewej widac auto Piotrka Kuzja(brata leszka) a za autem piotrka kuzaja jest audi Piotrka tego wspomnianego mechanika.

saxorulez - Czw 15 Cze, 2006

szymon napisał/a:
p.Adamus wspawał klatkę dla subaru Toszi Arai ( nie wiem jak to sie pisze


troche z inne beczki - silniki dl aAdamusa robi Admant engineering :) to tak dla chłopaków z warszawy żeby nie było że nikt u nas się nasilnikiach nie zna :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group