To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Tanie Upalanie !

speed555 - Wto 03 Sie, 2010

ŁukaszS3 napisał/a:
speed555, to Ty na mnie pukałeś z busa na Banovcach?


Nie:P ale widziałem Cie pare razy tylko kurcze nie było czasu żeby podejść :/ bo z Gładyszem byłem i tylko 2 mechaników miał i często im pomagałem na serwisie.

Anonymous - Wto 03 Sie, 2010

ej jak to jest w sumie z tymi automobilkubami - polatał bym gdzieś ale w sumie nie wiem od czego zacząć
czy ktoś ogarnięty w temacie dał by mi parę rad ?

GeKo - Wto 03 Sie, 2010

dział Motorsport, tam pownienieś znaleźć sporo informacji, ale to też zalezy jaka dyscyplina Cie interesuje.
Anonymous - Wto 03 Sie, 2010

dyscyplina to może za dużo powiedziane jak na początek :d
generalnie chciałby coś pojeździć
lepiej łapać jakieś track day'e, klubowe wypadu na tor i różnej maści przejazdawki czy ogarnąć sobie starty w KJS

Bart - Wto 03 Sie, 2010

zdaje się żuk miał homologację. z plandeko oczywiście.
Barejka - Wto 03 Sie, 2010

tntech.pl, zalezy co preferujesz, kjs to raczej meczenie auta po dawnych pegierach, a track day tylko asfalt :)
GeKo - Wto 03 Sie, 2010

tntech.pl, dalej nie sprecyzowane, jak wolisz klimat rajdów to polecam wszelkiej maści supersprinty, tam z mniejszą mocą można powalczyć i umiejętnościami nadrobić. W Torowej jeździ liczy się moc i opona.
wasq - Śro 04 Sie, 2010

CZESIO krotko i na temat do startu w GSMP

fura musi miec klatke to juz na start masz kolo 1500

fotel z homo pasy z homo aktualnymi kolo 1000

twoj wlasny stroj tez z aktualnymi homo + kask kolo 1500-2000



a gdzie auto :)

auto w klasie historycznej musi byc zgodne z homo calkiem dokladne sa badania :)

Anonymous - Śro 04 Sie, 2010

Człowieku, nie bądź takim materialistą, trzeba się wyluzować :ganja:

to nie jest plan na tydzień czy miesiąc tylko na ok 2 lata . Wstępnie zastawiam się nam volvo 142 bądź 240 jako bazą ale zobaczymy jak to będzie

CHRZANEK - Śro 04 Sie, 2010

Czesio napisał/a:
Wstępnie zastawiam się nam volvo 142 bądź 240 jako bazą


Hmmm pogadaj z PCSem...

Volvo powiadasz...
Rozumiem

Bad-i - Śro 04 Sie, 2010

ja bym zrobil sobie SC u Strozika - serio
Anonymous - Śro 04 Sie, 2010

CHRZANEK napisał/a:
Czesio napisał/a:
Wstępnie zastawiam się nam volvo 142 bądź 240 jako bazą


Hmmm pogadaj z PCSem...

Volvo powiadasz...
Rozumiem


do dziś stoi i nie jeździ ...



wal w CC or SCS tylko i wyłącznie albo BMW

Przem_106 - Śro 04 Sie, 2010

Ktos tu przytoczył starego Civica do klasy historycznej i uwazam, ze to ma sens. Na przykładzie mojego kolegi, ktory w tym roku zadebiutował w Sopocie, a ja byłem nieskromnie mowiąc koordynatorem przygotowan.
Kolega pojechał w zasadzie seryjnym autem na seryjnej długiej skrzyni i seryjnym silniku (Honda kanciak 1988r). Przymierzał się do startu ponad ROK! Koszty całych przygotowan auta były mniejsze niz mojego 106, a auto wyraznie mocniejsze.
Podsumowując - kolega uplasował się w połowie stawki i jak na debiut i poziom przygotowania Hondy uwazam to za wynik duzo powyzej oczekiwan! I teraz jesli nie wpompuje w auto około 10tys na silnik i skrzynie, to nie będzie juz konkurencyjny i zostanie na tym poziomie co jest, a apetyt rosnie :]

Anonymous - Śro 04 Sie, 2010

co racja to raja jest fajny CRX w GSMP - też może warto pomyśleć ale jednak CC czy SCS bedzie tańsze w utrzymaniu a o to tutaj głównie chodzi ;)
CHRZANEK - Śro 04 Sie, 2010

Marcel 08 napisał/a:
jest fajny CRX w GSMP


???

CRX ???
Kiedyś w rallycrosie niejaki Mikołaj Otto przejeździł sezon CRXem i nawet z powodzeniem, ale ktoś się dopatrzył że CRX nie miał homologacji i się skończyło...

Więc jestem nieco zaskoczony...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group