speed555, to Ty na mnie pukałeś z busa na Banovcach?
Nie:P ale widziałem Cie pare razy tylko kurcze nie było czasu żeby podejść bo z Gładyszem byłem i tylko 2 mechaników miał i często im pomagałem na serwisie.Anonymous - Wto 03 Sie, 2010 ej jak to jest w sumie z tymi automobilkubami - polatał bym gdzieś ale w sumie nie wiem od czego zacząć
czy ktoś ogarnięty w temacie dał by mi parę rad ?GeKo - Wto 03 Sie, 2010 dział Motorsport, tam pownienieś znaleźć sporo informacji, ale to też zalezy jaka dyscyplina Cie interesuje.Anonymous - Wto 03 Sie, 2010 dyscyplina to może za dużo powiedziane jak na początek
generalnie chciałby coś pojeździć
lepiej łapać jakieś track day'e, klubowe wypadu na tor i różnej maści przejazdawki czy ogarnąć sobie starty w KJSBart - Wto 03 Sie, 2010 zdaje się żuk miał homologację. z plandeko oczywiście.Barejka - Wto 03 Sie, 2010 tntech.pl, zalezy co preferujesz, kjs to raczej meczenie auta po dawnych pegierach, a track day tylko asfalt GeKo - Wto 03 Sie, 2010 tntech.pl, dalej nie sprecyzowane, jak wolisz klimat rajdów to polecam wszelkiej maści supersprinty, tam z mniejszą mocą można powalczyć i umiejętnościami nadrobić. W Torowej jeździ liczy się moc i opona.wasq - Śro 04 Sie, 2010 CZESIO krotko i na temat do startu w GSMP
fura musi miec klatke to juz na start masz kolo 1500
fotel z homo pasy z homo aktualnymi kolo 1000
twoj wlasny stroj tez z aktualnymi homo + kask kolo 1500-2000
a gdzie auto
auto w klasie historycznej musi byc zgodne z homo calkiem dokladne sa badania Anonymous - Śro 04 Sie, 2010 Człowieku, nie bądź takim materialistą, trzeba się wyluzować
to nie jest plan na tydzień czy miesiąc tylko na ok 2 lata . Wstępnie zastawiam się nam volvo 142 bądź 240 jako bazą ale zobaczymy jak to będzieCHRZANEK - Śro 04 Sie, 2010
Czesio napisał/a:
Wstępnie zastawiam się nam volvo 142 bądź 240 jako bazą
Hmmm pogadaj z PCSem...
Volvo powiadasz...
RozumiemBad-i - Śro 04 Sie, 2010 ja bym zrobil sobie SC u Strozika - serioAnonymous - Śro 04 Sie, 2010
CHRZANEK napisał/a:
Czesio napisał/a:
Wstępnie zastawiam się nam volvo 142 bądź 240 jako bazą
Hmmm pogadaj z PCSem...
Volvo powiadasz...
Rozumiem
do dziś stoi i nie jeździ ...
wal w CC or SCS tylko i wyłącznie albo BMWPrzem_106 - Śro 04 Sie, 2010 Ktos tu przytoczył starego Civica do klasy historycznej i uwazam, ze to ma sens. Na przykładzie mojego kolegi, ktory w tym roku zadebiutował w Sopocie, a ja byłem nieskromnie mowiąc koordynatorem przygotowan.
Kolega pojechał w zasadzie seryjnym autem na seryjnej długiej skrzyni i seryjnym silniku (Honda kanciak 1988r). Przymierzał się do startu ponad ROK! Koszty całych przygotowan auta były mniejsze niz mojego 106, a auto wyraznie mocniejsze.
Podsumowując - kolega uplasował się w połowie stawki i jak na debiut i poziom przygotowania Hondy uwazam to za wynik duzo powyzej oczekiwan! I teraz jesli nie wpompuje w auto około 10tys na silnik i skrzynie, to nie będzie juz konkurencyjny i zostanie na tym poziomie co jest, a apetyt rosnie Anonymous - Śro 04 Sie, 2010 co racja to raja jest fajny CRX w GSMP - też może warto pomyśleć ale jednak CC czy SCS bedzie tańsze w utrzymaniu a o to tutaj głównie chodzi CHRZANEK - Śro 04 Sie, 2010
Marcel 08 napisał/a:
jest fajny CRX w GSMP
???
CRX ???
Kiedyś w rallycrosie niejaki Mikołaj Otto przejeździł sezon CRXem i nawet z powodzeniem, ale ktoś się dopatrzył że CRX nie miał homologacji i się skończyło...