To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - ECU do Clio II Sport

M - Pon 20 Wrz, 2010

dzik napisał/a:
GeKo napisał/a:
Ci z Hondy uznali to za chleb powszedni :D


"wszedzie dobrze gdzie nas nie ma"

W skrzyni b-seryjnej jedyny problem to synchro po 100k, innych problemów nie ma.
Z drugiej strony wymiana synchro tania nie jest.
Nie ma róży bez kolców.

qbus - Pon 20 Wrz, 2010

w skrzyniach do k20 tez sie synchronizatory rozlatuja... wszystko ma swoje plusy i minusy.

my w rajdowce przez 3 sezony robilismy 2 razy skrzynie w hondzie... oba remonty zamykaly sie w kwocie 1000 zł.

Anonymous - Pon 20 Wrz, 2010

Fajny topic :P

Mnie się podoba zestaw z K-tec. Nowe SA + ITB = 200KM z seryjnego silnika :D

Co do skrzyn dziwi fakt że uliczne auta w UK z mocą grubo ponad 200KM mają seryjne skrzynie...

MoRToN - Pon 20 Wrz, 2010

Jak nie kręcą za wysoko to nie powinno być problemów.
dzik - Wto 21 Wrz, 2010

agentczor napisał/a:

Co do skrzyn dziwi fakt że uliczne auta w UK z mocą grubo ponad 200KM mają seryjne skrzynie...


W skrzyniach phII i powyzej mozna co najwyzej zabic synchro, innych wad nie maja.
Inna sprawa ze jesli skrzynia nie psuje sie przy seryjnym silniku to dlaczego ma sie popsuc przy 200 czy 250 z NA? Synchro tylko dostaja od wyzszych obrotow.

Yarko - Wto 21 Wrz, 2010

dzik napisał/a:
agentczor napisał/a:

Co do skrzyn dziwi fakt że uliczne auta w UK z mocą grubo ponad 200KM mają seryjne skrzynie...


W skrzyniach phII i powyzej mozna co najwyzej zabic synchro, innych wad nie maja.
Inna sprawa ze jesli skrzynia nie psuje sie przy seryjnym silniku to dlaczego ma sie popsuc przy 200 czy 250 z NA? Synchro tylko dostaja od wyzszych obrotow.


pozostaje pytanie, jak osiągnać w tym silniku 220-250KM NA przy odcince na poziomie 7500

dzik - Wto 21 Wrz, 2010

W F7R moment na poziomie 210-220Nm jest realny, gdyby go utrzymac do seryjnej odcinki to mamy 220KM. Przy 7500 to daje 230KM.
rasta - Wto 21 Wrz, 2010

saxorulez napisał/a:
GeKo,

dzikowi chodzi o to ze ludzie ładują tam po 10-20k PLN w silniki w specyfikacji NA

tak naprawdę ceny gratów są te same tłoki do CTRa to ten sam koszt co do Clio, wałki w Cat Cams do CTRa droższe o 1100 PLN, kółka i reszta to zbliżone koszty. Wydech myślę ze podobnie, itb to te same koszta. Hondata to koszt 3599 PLN czyli praktycznie koszt całości się wyrównuje :)


Tylko mało. który posiadacz, hundy zaopatruje się w EU. Looknij na ceny w USA.
Tłoki i korby sie kupuje za 700$, wałków od groma po 300$, w hondate mało kto się już bawi, bo to samo można mieć za 1/3 tej kwoty jak nie mniej.

saxorulez - Wto 21 Wrz, 2010

rasta,

Lookam na rzeczy w US i widzę ich jakość.. połóż tłoki Je obok np. Accralite (bo woessner to schodzi z jakością) wtedy będziesz wiedział dlaczego sa takie tanie.

rasta - Wto 21 Wrz, 2010

Nie przesadzajmy z tą jakością, ja ma JE + chińskie korby Eagle i złego słowa nie powiem.
GeKo - Wto 21 Wrz, 2010

dzik napisał/a:
W skrzyniach phII i powyzej mozna co najwyzej zabic synchro, innych wad nie maja.
jakoś ilość cliówek które odpadają z rajdów z powodu skrzyń biegów jest znacznie więcej niż hond. Jak sie hamuje na sliku to skrzynia ostro dostaje w dupę.
Yarko - Wto 21 Wrz, 2010

GeKo napisał/a:
dzik napisał/a:
W skrzyniach phII i powyzej mozna co najwyzej zabic synchro, innych wad nie maja.
jakoś ilość cliówek które odpadają z rajdów z powodu skrzyń biegów jest znacznie więcej niż hond. Jak sie hamuje na sliku to skrzynia ostro dostaje w dupę.


może po prostu nie potrafią robić redukcji z międzygazem :P

GeKo - Wto 21 Wrz, 2010

Hamując ze 170 na podbijającej michałkowej, międzygaz to ostatnie o czym bym myślał :D
Marek23 - Wto 21 Wrz, 2010

Yarko napisał/a:
może po prostu nie potrafią robić redukcji z międzygazem :P

Prawda co pisze Geko, Ja uwazam,ze miedzy gaz mam opanowany naprawde dobrze, tor, rally sprinty na luzie. Ale na prawdziwym oesie,gdzie przy hamowaniu walczysz z nadsterownoscia,podbiciami i blokowaniem kol na nierownosciach i syfie z miedzygazem hamuje duzo mniej efektywnie.


A co myslicie o tym,zeby clio wystroic u Mateusza Bienkowskiego?

pP - Wto 21 Wrz, 2010

Yarko napisał/a:
może po prostu nie potrafią robić redukcji z międzygazem

sorki może za offtop, ale co to daje i jak to wygląda w praktyce :faja:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group