W skrzyni b-seryjnej jedyny problem to synchro po 100k, innych problemów nie ma.
Z drugiej strony wymiana synchro tania nie jest.
Nie ma róży bez kolców.qbus - Pon 20 Wrz, 2010 w skrzyniach do k20 tez sie synchronizatory rozlatuja... wszystko ma swoje plusy i minusy.
my w rajdowce przez 3 sezony robilismy 2 razy skrzynie w hondzie... oba remonty zamykaly sie w kwocie 1000 zł.Anonymous - Pon 20 Wrz, 2010 Fajny topic
Mnie się podoba zestaw z K-tec. Nowe SA + ITB = 200KM z seryjnego silnika
Co do skrzyn dziwi fakt że uliczne auta w UK z mocą grubo ponad 200KM mają seryjne skrzynie...MoRToN - Pon 20 Wrz, 2010 Jak nie kręcą za wysoko to nie powinno być problemów.dzik - Wto 21 Wrz, 2010
agentczor napisał/a:
Co do skrzyn dziwi fakt że uliczne auta w UK z mocą grubo ponad 200KM mają seryjne skrzynie...
W skrzyniach phII i powyzej mozna co najwyzej zabic synchro, innych wad nie maja.
Inna sprawa ze jesli skrzynia nie psuje sie przy seryjnym silniku to dlaczego ma sie popsuc przy 200 czy 250 z NA? Synchro tylko dostaja od wyzszych obrotow.Yarko - Wto 21 Wrz, 2010
dzik napisał/a:
agentczor napisał/a:
Co do skrzyn dziwi fakt że uliczne auta w UK z mocą grubo ponad 200KM mają seryjne skrzynie...
W skrzyniach phII i powyzej mozna co najwyzej zabic synchro, innych wad nie maja.
Inna sprawa ze jesli skrzynia nie psuje sie przy seryjnym silniku to dlaczego ma sie popsuc przy 200 czy 250 z NA? Synchro tylko dostaja od wyzszych obrotow.
pozostaje pytanie, jak osiągnać w tym silniku 220-250KM NA przy odcince na poziomie 7500dzik - Wto 21 Wrz, 2010 W F7R moment na poziomie 210-220Nm jest realny, gdyby go utrzymac do seryjnej odcinki to mamy 220KM. Przy 7500 to daje 230KM.rasta - Wto 21 Wrz, 2010
saxorulez napisał/a:
GeKo,
dzikowi chodzi o to ze ludzie ładują tam po 10-20k PLN w silniki w specyfikacji NA
tak naprawdę ceny gratów są te same tłoki do CTRa to ten sam koszt co do Clio, wałki w Cat Cams do CTRa droższe o 1100 PLN, kółka i reszta to zbliżone koszty. Wydech myślę ze podobnie, itb to te same koszta. Hondata to koszt 3599 PLN czyli praktycznie koszt całości się wyrównuje
Tylko mało. który posiadacz, hundy zaopatruje się w EU. Looknij na ceny w USA.
Tłoki i korby sie kupuje za 700$, wałków od groma po 300$, w hondate mało kto się już bawi, bo to samo można mieć za 1/3 tej kwoty jak nie mniej.saxorulez - Wto 21 Wrz, 2010 rasta,
Lookam na rzeczy w US i widzę ich jakość.. połóż tłoki Je obok np. Accralite (bo woessner to schodzi z jakością) wtedy będziesz wiedział dlaczego sa takie tanie.rasta - Wto 21 Wrz, 2010 Nie przesadzajmy z tą jakością, ja ma JE + chińskie korby Eagle i złego słowa nie powiem.GeKo - Wto 21 Wrz, 2010
dzik napisał/a:
W skrzyniach phII i powyzej mozna co najwyzej zabic synchro, innych wad nie maja.
jakoś ilość cliówek które odpadają z rajdów z powodu skrzyń biegów jest znacznie więcej niż hond. Jak sie hamuje na sliku to skrzynia ostro dostaje w dupę.Yarko - Wto 21 Wrz, 2010
GeKo napisał/a:
dzik napisał/a:
W skrzyniach phII i powyzej mozna co najwyzej zabic synchro, innych wad nie maja.
jakoś ilość cliówek które odpadają z rajdów z powodu skrzyń biegów jest znacznie więcej niż hond. Jak sie hamuje na sliku to skrzynia ostro dostaje w dupę.
może po prostu nie potrafią robić redukcji z międzygazem GeKo - Wto 21 Wrz, 2010 Hamując ze 170 na podbijającej michałkowej, międzygaz to ostatnie o czym bym myślał Marek23 - Wto 21 Wrz, 2010
Yarko napisał/a:
może po prostu nie potrafią robić redukcji z międzygazem
Prawda co pisze Geko, Ja uwazam,ze miedzy gaz mam opanowany naprawde dobrze, tor, rally sprinty na luzie. Ale na prawdziwym oesie,gdzie przy hamowaniu walczysz z nadsterownoscia,podbiciami i blokowaniem kol na nierownosciach i syfie z miedzygazem hamuje duzo mniej efektywnie.
A co myslicie o tym,zeby clio wystroic u Mateusza Bienkowskiego?pP - Wto 21 Wrz, 2010
Yarko napisał/a:
może po prostu nie potrafią robić redukcji z międzygazem
sorki może za offtop, ale co to daje i jak to wygląda w praktyce