To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Wydzielone z tematu o hamowni

ade - Nie 26 Wrz, 2010

saxorulez napisał/a:
ja mam 181Nm przy dokładnie tej samej prędkości obrotowej

Obrazek

jak dla mnie na serii wałkach bez strojenia to raczej nie realne... to jest 30KM więcej od serii (bez dodania paliwa) plus 40Nm więcej


ale zobacz na niskie obroty ma ponad 140nm od poczatku, nie wiem czy na ostrzejszych walkach byloby to do osiagniecia... ale nie jestem specem od tych silnikow wiec nie bede sie upieral:D

saxorulez - Nie 26 Wrz, 2010

ade napisał/a:
ale zobacz na niskie obroty ma ponad 140nm od poczatku


aleto chyba nie jest istotne w ile on ma Nm przy 2000 lub 3000 rpm - (tak przy okazji mam tam nie wiele mniej jak nie tyle samo)

W każdym razie jak dla mnie jest to ewenement na skalę światową, że totalnie seryjna fura daje takie strzały mocy po zmianie wydechu i dolotu... jeśli to prawda to pogratulować. Jak dla mnie to tam musiała być jakaś korekta z ECU lub to jezdzi na głowicy z JP4.

Jaki on ma tam dolot i wydech?

martin.h - Nie 26 Wrz, 2010

saxorulez napisał/a:
Jaki on ma tam dolot i wydech?


Wydech PugSporta, a dolot chyba Simota (?).

saxorulez - Nie 26 Wrz, 2010

Kurcze aż wierzyć mi się nie chce że bez rozbierania motoru takie coś osiągneli.

N grupy taie na granicy legalności po walkach i ECU mają takie wartości a sa to silniki od nowa składane.. a tu taki gift.

Whatever.. jestem specyficzny po prostu do takich wyników

anjas - Nie 26 Wrz, 2010

saxorulez napisał/a:
jestem specyficzny


sceptyczny? ;)

ade - Nie 26 Wrz, 2010

saxorulez napisał/a:
Kurcze aż wierzyć mi się nie chce że bez rozbierania motoru takie coś osiągneli.

N grupy taie na granicy legalności po walkach i ECU mają takie wartości a sa to silniki od nowa składane.. a tu taki gift.

Whatever.. jestem specyficzny po prostu do takich wyników


bez otwierania to rzeczywiscie raczej nie ma szans... ale wlasnie chyba nie wiemy co tam jest:D

tomecki - Nie 26 Wrz, 2010

były dwa pomiary - dały bardzo podobne wyniki, clio był mierzony trzy razy - dlatego trzy że jeden z nich miał lekkie odchyłki w stosunku do dwóch pozostałych, koles z hamowni pokazywał im też wykresy z grzebanego rallye 8v - dawało 125km.
facet od clio mówi że ma trudności z oddalaniem się od rejlaka (ale jednak rallye delikatnie odstaje, szczególnie juz przy większych prędkościach)
dla mnie wynik tez jest zbyt optymistyczny-nie urywam.
wydech i dolot to peugeotsport i ecosse z kolankiem samco (z filtrem pipercross)-ten dolot sporo różni się od simoty czy racelanda (głównie ceną u angoli)
czy w silniku mogło byc coś zmieniane-nie sadzę, mysle że głowica nie była w nim ściągana,wszystko wyglądało na fabryczny montaż.

GeKo - Nie 26 Wrz, 2010

tomecki napisał/a:
dolot to peugeotsport i ecosse
masz gdzieś foty tego dolotu?
Barejka - Nie 26 Wrz, 2010

to chyba bylo cos takiego


tomecki - Nie 26 Wrz, 2010

dolot ecosse
saxorulez - Nie 26 Wrz, 2010

anjas napisał/a:
saxorulez napisał/a:
jestem specyficzny


sceptyczny? ;)


tak :)

jarek-malopolska - Pon 27 Wrz, 2010

saxorulez napisał/a:
jak dla mnie na serii wałkach bez strojenia to raczej nie realne... to jest 30KM więcej od serii (bez dodania paliwa) plus 40Nm więcej

zaraz, zaraz, to jest 106 prawda? Wiec może to jest wersja gutmann a wiec tych koni bedzie tylko 20 wiecej niz w serii :rotfl: :rotfl: a teraz na poważnie, Tomecki gdzie foto Puga na nowej feldze.. ?? One sa seria srebrne czy malowane były na biało ??

vitesse - Pon 27 Wrz, 2010

mam zamiar sie wybrac na ta hamownie dobra ona jest ?
saxorulez - Pon 27 Wrz, 2010

swietna :)
Bad-i - Pon 27 Wrz, 2010

tomecki napisał/a:
dolot ecosse


Panowie ale wszystko jest jasne, skoro ten dolot daje do 14 KM to wydeche spokojnie da 16 :]



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group