Taki mały spam: mam do sprzedania tarcze i zaciski od xsi z klockami ds2000, blisko i niedrogo Barejka - Wto 28 Wrz, 2010 nie znam sie, ale czy w vts byla zwykla tarcza czy wentylowana?Anonymous - Wto 28 Wrz, 2010 1.6 16v wentyl, 1.4 75km litaGrzesiek VTS - Wto 28 Wrz, 2010 wentylowana TYLKO na przodzie Grzesiek VTS - Wto 28 Wrz, 2010
fydi napisał/a:
MTW napisał/a:
jak auto wjedzie na warsztat bo na drugi dzień ma już odpalić bo swap z 1,4 na 1,6 16v pikuś w tych autach wszystko poz a silnikiem chłodnicą i skrzynia półosiami ale ona wraz ze skrzynia mogą zostać te same
skoro zostawiasz półosie, to wnioskuje z tego, że całe zawieszenie też będzie z 1,4?
Pompa paliwa jeszcze aa i belka tysz bez zacisku z tylu......Anonymous - Śro 29 Wrz, 2010
Barejka napisał/a:
wiedzialem ze te dupsko gdzieś widziałem
-> http://www.pornhub.com/vi...117597201538f16kaziu1985pn - Śro 29 Wrz, 2010 bo to dupsko jest Krystal Steal jednej z lepszych porn star was79 - Śro 29 Wrz, 2010 uuuu temat mocno ekspercki się zrobiłrasta - Śro 29 Wrz, 2010 No co? Miał być o Piggy Back to jest MTW - Śro 29 Wrz, 2010 więc u mnie w 1,4 są tarcze wentylowane zaciski jak w 16v tak samo z zawieszeniem, pompa również taka sama, wiele osób zostaje z bębnami na tyle przy swapie i jeżdżąsaxorulez - Śro 29 Wrz, 2010
MTW napisał/a:
wiele osób zostaje z bębnami na tyle przy swapie i jeżdżą
spoko tylko belka na bębnach ma inny rozstaw kół co na bank mega zajebiście wpływa na prowadzenie, to że inni drutują albo nie stać ich na zrobienie czegoś dobrze nie jest powodem że należy ich naśladować. Szczere polecam zrobienie tego tak jak być powinno zamiast szukanie oszczędności nie tam gdzie być powinnyrasta - Śro 29 Wrz, 2010 Heble powinny być na pierwszym miejscu !MTW - Śro 29 Wrz, 2010 narazie priorytet ma silnik belka jak znajdzie się za rozsądne pieniądze to kupięjarek-malopolska - Śro 29 Wrz, 2010