To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RSMP+RPP] 48 Barbórka Warszawska

Bad-i - Nie 21 Lis, 2010

Mick napisał/a:
Badi, a ile km testowych zrobiłeś w sezonie 2010?


a co to ma wspolnego z moją wypowiedzią ?

Mick - Nie 21 Lis, 2010

Napisałeś do kogoś, kto dojeżdża do mety każdego rajdu, robi dziesiątki km testowych, żebyś wolał spalić swoją licencje jak byś tak miał robić, wiec pytam ile takich testówek zrobiłeś Ty skoro tak piszesz.
Bad-i - Nie 21 Lis, 2010

Mick napisał/a:
Napisałeś do kogoś, kto dojeżdża do mety każdego rajdu, robi dziesiątki km testowych, żebyś wolał spalić swoją licencje jak byś tak miał robić, wiec pytam ile takich testówek zrobiłeś Ty skoro tak piszesz.


Jedz do kiosku kup nowe WRC i przeczytaj wywiad z Habajem - wtedy moze zrozumiesz.

Ja w wypowiedzi Przemka nie odnosze sie do ilosci testow tylko do faktu ze zgadza sie ze słowami Habaja (glownie chodzi o sam poziom RPP, oraz o fakt ze ktos kto ma kase od rodzicow nie moze miec talentu itd..).

I tutaj podsumowanie (juz nie musisz czytac wywiadu):

Gdybym mial podchodzic do tego sportu tak jak opisal to Habaj to wtedy bym spalil wspomniana licencje.

Mick - Nie 21 Lis, 2010

No to się zrozumieliśmy :)

Jest oczywiście prawda w tym co mówi Habaj, ale wiadomo, że nie robimy tego po to tylko dla funu :)

A wracając do tematu Barbórki, to jest na liście póki co 44 załogi czy jakoś tak... co z resztą? pod koniec się pokażą?

Rozumiem Badi, że startujecie - ale nie ma was na oficialnej liście zgłoszeń...

Bad-i - Nie 21 Lis, 2010

Oczywiscie ze troche racji w tym wywiadzie jest, aczkolwiek ja nie lubie takiego podejscia do sprawy. Gosc ma kase i jezdzi ale poniewaz nie jest bogaty z domu to ma talent itd..... Inni niech nie jezdza.

Dodatkowo oficjalnie mowi ze II liga to zuo i same lapety (zle tna zakrety lub gosc wjezdza w zakret od wewnetrznej - a jak wiadomo BB jedzie zakrety od srodka :D )

Pozniej w tym samym kawalku wywiadu dodaje ze szybcy sa tylko Zawada, Tomaszczyk, Chuchała oraz dodaje Kacpra Wróblewskiego i Tomka Żerebeckiego

Mick - Nie 21 Lis, 2010

jeśli chodzi o to co mówisz to fakt to żenada, ale prawdy trochę w tym jest.

dziwie się, że nie wymienia nikogo z niższych klas... ale cóż, jak się jeździ evo najn to sie nie patrzy na 120 km samochody...

Przem_106 - Nie 21 Lis, 2010

Bardzo szanowałem Habaja z Pucharu 206 dlatego ten wywiad jest dla mnie szczegolny. Habaj, Witas i Kajto, Pelikan, Grzyb to ludzie ktorzy wyciskali soki z pucharowek. Jechali szybko, często widowiskowo i do tego w odniesieniu do czasow dzisiejszych naprawdę słabymi autami. Wsrod nich był jeden wyjątek, ktory potwierdza regułę Piotr Adamus, ktory wydawałoby się ze jedzie wolno, a i tak zgarniał wszystko. W kazdym sezonie Pucharu 206-tki wjezdzały do TOP 10 generalki MP. A dzis tymi autami nawet lepiej przygotowanymi ludzie nie chcą jezdzic w pucharze, bo nie mają szans.

A poziom RPP jest słaby, to jest fakt niezaprzeczalny. Wymienione nazwiska przez niego się zgadzają, dalej jest kilku kierowcow startujących nieregularnie i to wszystko.
Praktycznie na kazdym rajdzie słyszałem opinie kibicow typu
"I to ma byc rajd? Te kolorowe samochody robią tylko hałas i nic więcej. Stasiek do sklepu jedzie szybciej. Kiedys zapier.....lali ze hej"

Ale zeby nie smiecic, to moze załozmy temat podsumowania RPP 2010

Koto - Nie 21 Lis, 2010

Mick napisał/a:
dziwie się, że nie wymienia nikogo z niższych klas... ale cóż, jak się jeździ evo najn to sie nie patrzy na 120 km samochody...


Bo ostatnią na prawdę szybką osobą w takim samochodzie był chyba Kapłan który regularnie meldował się w czołówce.

Przem_106 - Nie 21 Lis, 2010

Koto napisał/a:
Mick napisał/a:
dziwie się, że nie wymienia nikogo z niższych klas... ale cóż, jak się jeździ evo najn to sie nie patrzy na 120 km samochody...


Bo ostatnią na prawdę szybką osobą w takim samochodzie był chyba Kapłan który regularnie meldował się w czołówce.


Dokładnie!!!!

Dołozył bym Knopta, ale trochę mało jechał

Dla mnie zauwazalne wyniki słabszymi autami zrobili
- Krzyszycha 206 Agapit
- Kręcioch 206 Krakowski
- Knopt - wszystko co jechał
- Kargol sej A0 na Wisle
- Cieslar A0 na Cieszynce

Ale jest jedno ale - wszystko u SIEBIE!
Na RWD się nie znam :)

Koto - Nie 21 Lis, 2010

Dokładnie, każdy z tej listy wyniki robił u siebie (nie wiem tylko jak Knopt)

W czołówce dla mnie kimś takim jest Tomaszczyk który wszędzie jest mocny w starej Hondzie.

Przem, jak ktoś weźmie 106 to co dalej, jest jakiś plan? Po takim zimowym tysiącu w rajdówce forma pewnie byłaby solidna na wiosnę.

Przem_106 - Nie 21 Lis, 2010

Idę w slady Habaja............... ;D
qbus - Nie 21 Lis, 2010

Bad-i ja troche inaczej odbieram tą wypowiedź, wg mnie jest to raczej w tym sensie ze kierowcy zamiast pakowac kase w siebie i swoje umiejetnosci szukaja kolejnych KM a nie tedy droga.

Cytat:
Dla mnie zauwazalne wyniki słabszymi autami zrobili
- Krzyszycha 206 Agapit


Krzyszychy 206 to wcale takie slabe nie jest, b.mocny silnik i kłówka robią swoje.

Cytat:
- Kręcioch 206 Krakowski


Imo troche przecenione, my jadac z rozjezdzajaca się geometrią nie tracilismy nawet 1 sek na km do niego. Od Janusza, Janowskiego i Tomaszczyka regularnie odstawał. Wieksze uznania naleza mu sie za 6 miejsce w gen na Krakowskim gdy jechał Astrą.

Cytat:
- Knopt - wszystko co jechał
Ale jest jedno ale - wszystko u SIEBIE!


Krakowskiego nigdy wczesniej nie jechał, mimo tego że z małopolski to z nieco innych stron wiec ten rajd nie jest u niego. Rzeszów i Karkonoski jechał w tamtym roku ale na tym drugim rajdzie juz raz udowodnił ze jest bardzo szybki.

Ja do tej listy dorzucił bym Kamieńskiego za wynik na Mazowieckim i Janowskiego za całokształt(chociaz troche nieskuteczny jak Kapłan ale szybkości odmówić mu nie można). O Tomaszczyku pisac nie trzeba.

Z tych sporadycznie lub dawniej jezdzacych to Dudziak, Szebla, Baran, Świątecki.

ictus - Nie 21 Lis, 2010

qbus napisał/a:
Krzyszychy 206 to wcale takie slabe nie jest, b.mocny silnik i kłówka robią swoje.
oczywiscie ze masz racje ale tylko w odniesieniu do volanta od majka ktorym jechal warszawski
qbus - Nie 21 Lis, 2010

Jesli to nie bylo to samo auto to zwracam honor. Niemniej jednak nawet jakby to byla mocna A grupa to za wynik i tak sie naleza brawa... 1.6 to nigdy nie jest 2.0. Pozdro :)
Przem_106 - Nie 21 Lis, 2010

Dla mnie zauwazalne wyniki słabszymi autami zrobili
- Krzyszycha 206 Agapit
Cytat:
Krzyszychy 206 to wcale takie slabe nie jest, b.mocny silnik i kłówka robią swoje.

Kłowka?
- Kręcioch 206 Krakowski
Cytat:
Imo troche przecenione, my jadac z rozjezdzajaca się geometrią nie tracilismy nawet 1 sek na km do niego. Od Janusza, Janowskiego i Tomaszczyka regularnie odstawał. Wieksze uznania naleza mu sie za 6 miejsce w gen na Krakowskim gdy jechał Astrą.

Nawet nie wiem kto to jest, a Krakowski był trochę dziwnym rajdem :) Kierowałem się bardziej 206.
- Knopt - wszystko co jechał
Ale jest jedno ale - wszystko u SIEBIE!

Cytat:
Krakowskiego nigdy wczesniej nie jechał, mimo tego że z małopolski to z nieco innych stron wiec ten rajd nie jest u niego. Rzeszów i Karkonoski jechał w tamtym roku ale na tym drugim rajdzie juz raz udowodnił ze jest bardzo szybki.

Dla mnie wszystko co jest w promieniu 150km to jest pod domem. Zamkowy (440km) uznałem ze jest rzut beretem ode mnie :)

Cytat:
Ja do tej listy dorzucił bym Kamieńskiego za wynik na Mazowieckim i Janowskiego za całokształt(chociaz troche nieskuteczny jak Kapłan ale szybkości odmówić mu nie można). O Tomaszczyku pisac nie trzeba.


Kamienski TAK, ale tez u siebie :)
Chciałem bardziej podkreslic zawodnikow z autem o mocy max 140km, bo jak mowimy o 150-170 to trzeba dorzucic Sumę :)

Z tych sporadycznie lub dawniej jezdzacych to Dudziak, Szebla, Baran, Świątecki.
Czym zaczynali?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group