To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Pasy szelkowe

kubas - Sob 27 Lis, 2010

To samo napisałem powyżej. Gaydek, Piequt prosimy o interpretacje :)
Bonczek - Sob 27 Lis, 2010

Wolno dziś działam :>
Jacek - Nie 28 Lis, 2010

Bonczek napisał/a:
Wolno dziś działam :>

świętowałeś w Bytomiu?

ja mam w rajdówce 4pkt...szkoda jajek na te 6pkt :wall: jeszcze się przydadzą

Bonczek - Nie 28 Lis, 2010

Jacek napisał/a:
Bonczek napisał/a:
Wolno dziś działam :>

świętowałeś w Bytomiu?


Na razie taki wypad istnieje u mnie tylko w sferze marzeń, co prawda w lutym po obronie chciałem jechać w tropiki, ale jeszcze to przemyślę :>

speed555 - Nie 28 Lis, 2010

w cywilnym saxo mam 3 pkt wąskie sparco, a w seju rajdówce sabelty 4 pkt , 3 cale i różnica w trzymaniu ciała kolosalna. ale na codzien nie chciało by mi sie w 4 pkt zapinac.
ictus - Nie 28 Lis, 2010

nie wiem jakie wy macie te rejsingi ale ja osobiscie nie musialem sie jakos specjalnie mocniej dociagac w czasie oesow niz w kazdych innych sparco, sabeltach czy shrotach, a klamra do rozpinania ktora jest w rejsingach jest tylko w topowych modelach innych producentow a czasami poluzowac zwykla dobrze dociagnieta klamre to nie taka prosta sprawa...
co do uzywania 6ptk jako 4 to generalnie spoko pod warunkiem ze sprzaczka jest na pasie biodrowym a nie na krokowym
a jezeli kogos pije w jajka to znaczy ze ma zle ustawione (albo pasy albo jajka :D ) trzymanie jest o wiele lepsze szczegolnie u pilota... wtedy praktycznei nie trzeba sie zapierac tylko zwisasz sobie na pasach i masz wszystko w dupie... a i na lewym tez mi o wiele wygodzniej w 6 bo dupa nie wyjezdza na hamowaniach... no i modulacja hamulca tez wg mnie jest precyzyjnejsza bo nie trzeba sie na nim zapierac tylko spokojnie hamowac
patent z biodrowymi 2" tez jest bardzo wygodny bo w wiekszosci foteli przelotka jest w takim miejscu ze 3 lekko sie podwija i czasem moze upijac no i przy dzwonie tez moga byc tego jakies konsekwencje
a i jeszcze jedno... jezeli 6 punktowe sa homologowane to teoretycznie odpinajac im krokowe pasy to tak jakby wydrzec homologacyjna metke... na szczescie komisja techniaczna albo sie do tego czepia albo o tym nie wie ;)

Jacek - Nie 28 Lis, 2010

ictus napisał/a:
nie wiem jakie wy macie te rejsingi ale ja osobiscie nie musialem sie jakos specjalnie mocniej dociagac w czasie oesow...
a jezeli kogos pije w jajka to znaczy ze ma zle ustawione (albo pasy albo jajka :D )

nie wiem jak ty ale ja się dociągam na maxa na oesie..nie życzę ci nawet w mocno dociągniętyvh pasach strzelić dacha w 6pkt pasach, chybą że lubisz ostrych szlag po jajcach.

jajka mam dobrze ustawione i jak chcesz to możesz klęknąć i sprawdzić :lol2:

iQ - Nie 28 Lis, 2010

Jacek napisał/a:

jajka mam dobrze ustawione


to moze sa za duze jezeli sie nie mieszcza :>

CHRZANEK - Nie 28 Lis, 2010

Jacek napisał/a:
nie życzę ci nawet w mocno dociągniętyvh pasach strzelić dacha w 6pkt pasach, chybą że lubisz ostrych szlag po jajcach


Ja jajka mam średnie ale zaliczyłem 2 rolety w 6punktowych pasach i nie śpiewam falsetem :)

Jacek proponuje pójść do urologa i zweryfikować czy masz wszystko jak trzeba :) :) :)

Jacek - Nie 28 Lis, 2010

CHRZANEK napisał/a:
Jacek napisał/a:
nie życzę ci nawet w mocno dociągniętyvh pasach strzelić dacha w 6pkt pasach, chybą że lubisz ostrych szlag po jajcach


Ja jajka mam średnie ale zaliczyłem 2 rolety w 6punktowych pasach i nie śpiewam falsetem :)

Jacek proponuje pójść do urologa i zweryfikować czy masz wszystko jak trzeba :) :) :)

byłem ;)

to miałeś szczęście..zacznij może grać w totka :) :) :)

faldzip - Pon 29 Lis, 2010

Ja mam 4pkt 3cale - jedne sabelt, drugie sparco - roznia sie delikatnie klamra. Zapinanie sie troche jest upierdliwe, ale idzie sie przyzwyczaic (jezdze tym autem na codzien :P ). 3 cale sprawiaja, ze w miare wygodnie jest w ramiona, choc od idealu daleko :P maja juz swoje lata te pasy (nie wiem ile, zobacze moze na jakiejs metce albo co - ale nie wygladaja na najnowsze, a kupilem je z autem) i costam czasem sie poluzuja ale to raczej w ten sposob ze raz na 1-2 tygodnie mozna sobie te w pasie podciagnac lekko, a nie tak, ze raz na 20 min musisz dociagac w ramionach, wiec jak na moj gust to jest git :)
Na pasach pilota/pasazera mam nakladki miekkie Sparco - zeby bylo wygodnie w ramiona, gdyz czesto na tym fotelu siedzi moja dziewczyna i troche narzekala wczesniej, ze bez nakladek to srednio wygodnie.

Barejka - Pon 29 Lis, 2010

faldzip, kurde ostatnio moglem sie przymierzyc do tych pasow, ale czasu bardzo nie bylo :/
Niemy - Wto 15 Mar, 2011

Panowie gdzie mogę zerknąć jak wygląda mocowanie pasów przy tunelu centralnym w saxo/106?, pas nie może być przykręcony do mocowania foteli right?
bizon - Wto 15 Mar, 2011

Niemy napisał/a:
pas nie może być przykręcony do mocowania foteli right?

nie no, nikt ci tego nie zabroni, co nie znaczy ze to dopuszczalne przepisami ;)

moglbym ci co najwyzej zrobic fote w civicu, gdyby nie to, ze stoi w wawie :)

Niemy - Wto 15 Mar, 2011

to że mi nikt nie zabroni to wiem, sęk w tym żeby mi nie zabraniali startować ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group