kosmita - Czw 03 Mar, 2011 Ale parametry to jedno, a obroty, zakres w których są dostępne to drugie.
Silnik bez Mivec'a max moment osiąga później.kosmita - Czw 03 Mar, 2011
martin.h napisał/a:
Podczas upalania, jest to tak samo przydatne jak szyberdach.
Rozumiem, że upalałeś i masz porównanie Tomcat - Czw 03 Mar, 2011 a jak ktoś ma podtrzymanie turbo, to co ? wtedy chyba kończą się różnice, wszystko tak samo straszliwie dopindala...Bonczek - Czw 03 Mar, 2011 W sensie podstawkę lub dodatkowy uchwyt?Tomcat - Czw 03 Mar, 2011
Bonczek napisał/a:
W sensie podstawkę lub dodatkowy uchwyt?
podtrzymanie... na duchu.Bonczek - Czw 03 Mar, 2011 Pisałeś, że turbo, zdecyduj się bo wprowadzasz w błąd.Tomcat - Czw 03 Mar, 2011
Bonczek napisał/a:
Pisałeś, że turbo, zdecyduj się bo wprowadzasz w błąd.
Podtrzymanie turbo na duchu. Każdy wie, że więcej pompuje jeśli wie że ktoś go wspiera. Średnio o 0,3 bara.Bonczek - Czw 03 Mar, 2011 Kenet - Czw 03 Mar, 2011
Bad-i napisał/a:
KOORWA MAŁYSZ KOŃCZY KARIERE
Nic już nie będzie PiTT - Czw 03 Mar, 2011 ekspercka dyskusja osób które pewnie nigdy nie jeździły Evo lubię to! hehehehvitesse - Czw 03 Mar, 2011
PiTT napisał/a:
ekspercka dyskusja osób które pewnie nigdy nie jeździły Evo lubię to! heheheh
w realu to moze i nie ale w forza 3 tak! wiec opinie jak najbardziej podparte grubym upalaniem Anonymous - Czw 03 Mar, 2011 ja miałem prawie evo Bart - Czw 03 Mar, 2011 no i seata tolevo Anonymous - Czw 03 Mar, 2011
PiTT napisał/a:
ekspercka dyskusja osób które pewnie nigdy nie jeździły Evo lubię to! heheheh
a czego się spodziewałes?przecież to forum eksperckie,my sie znamy na wszystkim...kosmita - Czw 03 Mar, 2011
PiTT napisał/a:
ekspercka dyskusja osób które pewnie nigdy nie jeździły Evo lubię to! heheheh
ja nie jeździłem, ale widziałem na ulicy, a to prawie to samo !