To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - clio sport III czy 207 RC

Yarko - Sob 26 Mar, 2011

eksploatacja clio nie będzie dużo tańsza, a większość części to tylko ASO i gruby hajs
itr 911 - Sob 26 Mar, 2011

Corsa OPC polecam!!! No i oczywiście moją bo akurat sprzedaje :rotfl:

Jeździłem clio i 207 i widzę sporą różnicę między tymi autkami.

Rc jest dużo bardziej cywilizowanym autkiem. Komfortowy zawias, fajna charakterystyka motoru, dużo ładniejsze wnętrze jeśli chodzi o stylistykę ok fotele. Z zewnątrz fakt można pomylić ze zwykłą 207.

Clio twardszy zawias, ale precyzjon sporo lepszy niż w Rc, zupełnie inna charakterystyka motoru,ale też daje rade choć nie ma tego kopa z dołu a to sie przydaje szczególnie w mieście. No wnętrze to mi zupełnie nie podchodzi bez stołków recaro to już zupełnie, ale z zewnątrz bardziej leży mi już renuar ;D

podsumowując...niech kupi clio po kradzieży wnętrza...i przełoży je z bitej 207RC :lol2:

pit - Sob 26 Mar, 2011

itr 911 napisał/a:
Z zewnątrz fakt można pomylić ze zwykłą 207.


to dobrze :D

GeKo - Sob 26 Mar, 2011

A właśnie jak Corsa się prowadzi w porównaniu do tych dwóch, bo stylistycznie jest bardzo fajna.
itr 911 - Sob 26 Mar, 2011

GeKo napisał/a:
A właśnie jak Corsa się prowadzi w porównaniu do tych dwóch, bo stylistycznie jest bardzo fajna.


Od 207 zdecydowanie lepiej bo zawias w corsie taki "niemiecki" ale pomimo to i tak komfortowo przy 18calach.

Co do clio to jednak wygrywa z corsą choć nie ma tu jakiejś przepaści.
Głównie chodzi o lepszy układ kierowniczy i ogólnie precyzję, ale myslę że stylistyką bije clio i to zdecydowanie ;D

Marek23 - Sob 26 Mar, 2011

Yarko napisał/a:
eksploatacja clio nie będzie dużo tańsza, a większość części to tylko ASO i gruby hajs

Sti kosztuje tyle samo w utrzymaniu co clio sport III? chyba jednak nie...

Yarko - Sob 26 Mar, 2011

Marek23 napisał/a:
Yarko napisał/a:
eksploatacja clio nie będzie dużo tańsza, a większość części to tylko ASO i gruby hajs

Sti kosztuje tyle samo w utrzymaniu co clio sport III? chyba jednak nie...


podstawowe rzeczy:
opony: 17 vs 17
heble : duże brembo vs duże brembo
filtry, płyny i oleje podobnie
spalanie wyższe w subaru
ubezpieczenie pewnie jakoś podobnie

ile kosztuje kpl. rozrząd w subaru ? w clio w ASO około 3-4k na gotowo

Marek23 - Sob 26 Mar, 2011

Yarko napisał/a:
opony: 17 vs 17

Chyba jednak w scooby szersze.
Yarko napisał/a:
spalanie wyższe w subaru

chyba raz wieksze

Yarko napisał/a:

heble : duże brembo vs duże brembo

Duzo szybciej hebel schodzi w subi, ciezsze,bardziej sie rozpedza,itd

Zawias duzo drozszy. Nie daj boze jak naped czy skrzynia sie posypie...

wiadomo,ze wolalbym sti, supe auto. Ale w takim razie ile drozsze jest w utrzymaniu clio III od clio II? Bo sie zaraz okaze,ze stac mnie subi, tylko nie bylem tego swiadom :rotfl:

Yarko - Sob 26 Mar, 2011

no to zależy jeszcze od stylu jazdy, ale różnica może nie być taka duża jak się nam wydaje,
zawias jest droższy bo ma bardziej skomplikowaną budowę, ale przypuszczam że jest trwalszy, a co do napędu to przy serii jakoś mocno się nie sypie, o ile się nie strzela ze sprzęgła na każdych światłach, może STF się wypowie co tam robił oprócz silnika u siebie

kaziu1985pn - Sob 26 Mar, 2011

w aso rozrząd może i 4tyś ale jest coś takiego jak zamiennik skf snr czy cos jeszcze tam :D
Yarko - Sob 26 Mar, 2011

kaziu1985pn napisał/a:
w aso rozrząd może i 4tyś ale jest coś takiego jak zamiennik skf snr czy cos jeszcze tam :D


ile płaciłeś za rozrząd u siebie ? na gotowo z robocizną

martin.h - Sob 26 Mar, 2011

W Subaru rozrząd to 2-3k zł, na oryginalnych częściach, nie w ASO, w ASO podejrzewam, że 2x tyle. Ogólnie to nie ma co porównywać kosztów utrzymania mocnej wolnossącej ośki do turbodoładowanego czterołapa. To zupełnie inna liga. Akurat osobiście nie mam porównania cen części Subaru w ASO, ale w przypadku Evo trzeba już naprawdę dużo zarabiać aby być w stanie utrzymać taki samochód.
kaziu1985pn - Sob 26 Mar, 2011

Yarko, za calutki rozrząd z kołem faz pompą do tego zestaw wielorowkowego z napinaczem 2,2tyś.
kaziu1985pn - Sob 26 Mar, 2011

sam rozrząd z pompa wyszło by koło tyś.
Yarko - Sob 26 Mar, 2011

martin.h napisał/a:
W Subaru rozrząd to 2-3k zł, na oryginalnych częściach, nie w ASO, w ASO podejrzewam, że 2x tyle.


no to tu nie ma dużej różnicy

martin.h napisał/a:
Ogólnie to nie ma co porównywać kosztów utrzymania mocnej wolnossącej ośki do turbodoładowanego czterołapa. To zupełnie inna liga.


imho właśnie warto to porównać, choćby z ciekawości, te podstawowe rzeczy które wymieniłem nie odbiegają od siebie cenowo



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group