Yarko - Sob 26 Mar, 2011 eksploatacja clio nie będzie dużo tańsza, a większość części to tylko ASO i gruby hajsitr 911 - Sob 26 Mar, 2011 Corsa OPC polecam!!! No i oczywiście moją bo akurat sprzedaje
Jeździłem clio i 207 i widzę sporą różnicę między tymi autkami.
Rc jest dużo bardziej cywilizowanym autkiem. Komfortowy zawias, fajna charakterystyka motoru, dużo ładniejsze wnętrze jeśli chodzi o stylistykę ok fotele. Z zewnątrz fakt można pomylić ze zwykłą 207.
Clio twardszy zawias, ale precyzjon sporo lepszy niż w Rc, zupełnie inna charakterystyka motoru,ale też daje rade choć nie ma tego kopa z dołu a to sie przydaje szczególnie w mieście. No wnętrze to mi zupełnie nie podchodzi bez stołków recaro to już zupełnie, ale z zewnątrz bardziej leży mi już renuar
podsumowując...niech kupi clio po kradzieży wnętrza...i przełoży je z bitej 207RC pit - Sob 26 Mar, 2011
itr 911 napisał/a:
Z zewnątrz fakt można pomylić ze zwykłą 207.
to dobrze GeKo - Sob 26 Mar, 2011 A właśnie jak Corsa się prowadzi w porównaniu do tych dwóch, bo stylistycznie jest bardzo fajna.itr 911 - Sob 26 Mar, 2011
GeKo napisał/a:
A właśnie jak Corsa się prowadzi w porównaniu do tych dwóch, bo stylistycznie jest bardzo fajna.
Od 207 zdecydowanie lepiej bo zawias w corsie taki "niemiecki" ale pomimo to i tak komfortowo przy 18calach.
Co do clio to jednak wygrywa z corsą choć nie ma tu jakiejś przepaści.
Głównie chodzi o lepszy układ kierowniczy i ogólnie precyzję, ale myslę że stylistyką bije clio i to zdecydowanie Marek23 - Sob 26 Mar, 2011
Yarko napisał/a:
eksploatacja clio nie będzie dużo tańsza, a większość części to tylko ASO i gruby hajs
Sti kosztuje tyle samo w utrzymaniu co clio sport III? chyba jednak nie...Yarko - Sob 26 Mar, 2011
Marek23 napisał/a:
Yarko napisał/a:
eksploatacja clio nie będzie dużo tańsza, a większość części to tylko ASO i gruby hajs
Sti kosztuje tyle samo w utrzymaniu co clio sport III? chyba jednak nie...
podstawowe rzeczy:
opony: 17 vs 17
heble : duże brembo vs duże brembo
filtry, płyny i oleje podobnie
spalanie wyższe w subaru
ubezpieczenie pewnie jakoś podobnie
ile kosztuje kpl. rozrząd w subaru ? w clio w ASO około 3-4k na gotowoMarek23 - Sob 26 Mar, 2011
Yarko napisał/a:
opony: 17 vs 17
Chyba jednak w scooby szersze.
Yarko napisał/a:
spalanie wyższe w subaru
chyba raz wieksze
Yarko napisał/a:
heble : duże brembo vs duże brembo
Duzo szybciej hebel schodzi w subi, ciezsze,bardziej sie rozpedza,itd
Zawias duzo drozszy. Nie daj boze jak naped czy skrzynia sie posypie...
wiadomo,ze wolalbym sti, supe auto. Ale w takim razie ile drozsze jest w utrzymaniu clio III od clio II? Bo sie zaraz okaze,ze stac mnie subi, tylko nie bylem tego swiadom Yarko - Sob 26 Mar, 2011 no to zależy jeszcze od stylu jazdy, ale różnica może nie być taka duża jak się nam wydaje,
zawias jest droższy bo ma bardziej skomplikowaną budowę, ale przypuszczam że jest trwalszy, a co do napędu to przy serii jakoś mocno się nie sypie, o ile się nie strzela ze sprzęgła na każdych światłach, może STF się wypowie co tam robił oprócz silnika u siebiekaziu1985pn - Sob 26 Mar, 2011 w aso rozrząd może i 4tyś ale jest coś takiego jak zamiennik skf snr czy cos jeszcze tam Yarko - Sob 26 Mar, 2011
kaziu1985pn napisał/a:
w aso rozrząd może i 4tyś ale jest coś takiego jak zamiennik skf snr czy cos jeszcze tam
ile płaciłeś za rozrząd u siebie ? na gotowo z robociznąmartin.h - Sob 26 Mar, 2011 W Subaru rozrząd to 2-3k zł, na oryginalnych częściach, nie w ASO, w ASO podejrzewam, że 2x tyle. Ogólnie to nie ma co porównywać kosztów utrzymania mocnej wolnossącej ośki do turbodoładowanego czterołapa. To zupełnie inna liga. Akurat osobiście nie mam porównania cen części Subaru w ASO, ale w przypadku Evo trzeba już naprawdę dużo zarabiać aby być w stanie utrzymać taki samochód.kaziu1985pn - Sob 26 Mar, 2011 Yarko, za calutki rozrząd z kołem faz pompą do tego zestaw wielorowkowego z napinaczem 2,2tyś.kaziu1985pn - Sob 26 Mar, 2011 sam rozrząd z pompa wyszło by koło tyś.Yarko - Sob 26 Mar, 2011
martin.h napisał/a:
W Subaru rozrząd to 2-3k zł, na oryginalnych częściach, nie w ASO, w ASO podejrzewam, że 2x tyle.
no to tu nie ma dużej różnicy
martin.h napisał/a:
Ogólnie to nie ma co porównywać kosztów utrzymania mocnej wolnossącej ośki do turbodoładowanego czterołapa. To zupełnie inna liga.
imho właśnie warto to porównać, choćby z ciekawości, te podstawowe rzeczy które wymieniłem nie odbiegają od siebie cenowo