To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - LPG w VVTi

Anonymous - Śro 13 Kwi, 2011

niestety nie a zawsze chciałem byc strażakiem...
jozekrj - Wto 19 Kwi, 2011

wszystko zależny od poprawności montażu i użytych komponentów

trzeba dać dobre wtryski , reduktor, i elektronikę
dobrze nawiercić kolektor , odpowiednio zamontować wtryski i zbiornik
potem już tylko mozolne strojenie najlepiej na hamowni z pomiarem afr

i nie będzie problemów

jak zakładać to:

stag 300+4
zavoli zeta n lub s
hana 2000/ matrix hd 544
czaja fl2

i strojenie minimum podczas jazdy to podstawa żadne auto kalibracje isa2 itp bo nie będzie dobrze działać będzie po prostu za ubogo

Walle - Wto 19 Kwi, 2011

jozekrj napisał/a:
wszystko zależny od poprawności montażu i użytych komponentów

trzeba dać dobre wtryski , reduktor, i elektronikę
dobrze nawiercić kolektor , odpowiednio zamontować wtryski i zbiornik
potem już tylko mozolne strojenie najlepiej na hamowni z pomiarem afr

i nie będzie problemów

jak zakładać to:

stag 300+4
zavoli zeta n lub s
hana 2000/ matrix hd 544
czaja fl2

i strojenie minimum podczas jazdy to podstawa żadne auto kalibracje isa2 itp bo nie będzie dobrze działać będzie po prostu za ubogo


a gdzie to dobrze zrobić z takim fafarafa strojeniem???? :(

Na forum LPG twierdzą, że lubrykatory to zbędnie wydana kasa....

P.S auto jest dość ekonomiczne średnie spalanie na ostatnich 1500km (przyjazd spod granicy francuskiej, w tym autostrady i prędkości 130-140km/h to 7 l/100....)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group