Anonymous - Śro 13 Kwi, 2011 niestety nie a zawsze chciałem byc strażakiem...jozekrj - Wto 19 Kwi, 2011 wszystko zależny od poprawności montażu i użytych komponentów
trzeba dać dobre wtryski , reduktor, i elektronikę
dobrze nawiercić kolektor , odpowiednio zamontować wtryski i zbiornik
potem już tylko mozolne strojenie najlepiej na hamowni z pomiarem afr
i nie będzie problemów
jak zakładać to:
stag 300+4
zavoli zeta n lub s
hana 2000/ matrix hd 544
czaja fl2
i strojenie minimum podczas jazdy to podstawa żadne auto kalibracje isa2 itp bo nie będzie dobrze działać będzie po prostu za ubogoWalle - Wto 19 Kwi, 2011
jozekrj napisał/a:
wszystko zależny od poprawności montażu i użytych komponentów
trzeba dać dobre wtryski , reduktor, i elektronikę
dobrze nawiercić kolektor , odpowiednio zamontować wtryski i zbiornik
potem już tylko mozolne strojenie najlepiej na hamowni z pomiarem afr
i nie będzie problemów
jak zakładać to:
stag 300+4
zavoli zeta n lub s
hana 2000/ matrix hd 544
czaja fl2
i strojenie minimum podczas jazdy to podstawa żadne auto kalibracje isa2 itp bo nie będzie dobrze działać będzie po prostu za ubogo
a gdzie to dobrze zrobić z takim fafarafa strojeniem????
Na forum LPG twierdzą, że lubrykatory to zbędnie wydana kasa....
P.S auto jest dość ekonomiczne średnie spalanie na ostatnich 1500km (przyjazd spod granicy francuskiej, w tym autostrady i prędkości 130-140km/h to 7 l/100....)