To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Ogłoszenia komercyjne - www.RacingShop.pl

Bonczek - Czw 30 Cze, 2011

Nie ma.
Buduje coś czym nie chce sie zabić i czego nie uwala na BK :)

Ciekawi Cię to czy chciałeś sie utwierdzic ze tak sobie pytam? :)

CHRZANEK - Pią 01 Lip, 2011

Otóż pytam bo widziałem kiedyś Twoje żółte cudo w 08PSS i samochodzik bardzo mi się spodobał.
Niska masa, mocny silnik, wyjątkowy design lat 80tych - CRX bardzo mi się spodobał.

A biorac pod uwagę że w GSMP śmiga w historycznej inny CRX (też żółty :) ) to pomyslałem że też się szykujesz :)

Jeżeli autko ma być tylko do track dayów to na twoim miejscu bym się nie wygłupiał tylko bym zrobił układ hamulcowy z dwoma sekcjami:
1. Przód
2. Tył

Do tyłu poprowadził bym jeden przewód - przepuścił bym przez hydrauliczny rękaw na jednej pompie i na koniec trójnik i wyprowadzenie na każde koło.


Na pewno będzie to działało tak samo sprawnie jak układ na dwóch pompach.
A na BK na najzwyklejszym KJS to możesz mieć tak samo problem z ręcznym hydraulicznym z jedną pompą jak i z dwoma ponieważ i jedno i drugie rozwiązanie stanowi bardzo istotna ingerencje w fabryczny układ hamulcowy i złośliwy sędzia może tworzyć problemy (z niedopuszczeniem do startu włącznie)

I taka uwaga na koniec - jak już decydujesz się na hydrauliczną breche to zamontuj również ręcznie regulowany korektor siły hamowania - w przypadku układu na jednej pompie (z jednym przewodem na tył) będzie prościej i sporo taniej.

Bonczek no offence :)
Ja tylko niose pomoc :*

Bonczek - Pią 01 Lip, 2011

CHRZANEK napisał/a:
I taka uwaga na koniec - jak już decydujesz się na hydrauliczną breche to zamontuj również ręcznie regulowany korektor siły hamowania - w przypadku układu na jednej pompie (z jednym przewodem na tył) będzie prościej i sporo taniej.

Bonczek no offence :)
Ja tylko niose pomoc :*


Dodattkowy korektor będzie na pewno :)
Dzięki za wskazówki :*

CHRZANEK - Pią 01 Lip, 2011

Nie to żebym zachwalał, ale ten handlarzyna z allegro ma fajne brechy i fajne korektory w korzystnej cenie.

Jedynie trzeba przewody hamulcowe (miedziane) dorobić - ale to raczej nie problem.

Bonczek - Pią 01 Lip, 2011

Przewody i tak do całego auta idą nowe :)
qbus - Pią 01 Lip, 2011

Cytat:
CRX to ma homologację sportową czy nie ma ???


Nie ma... w Górach śmiga na homologacji Cifa 4 gen.

Mick - Nie 03 Lip, 2011

Bardzo proszę osoby, które są chętne na rozpórki o kontakt ze mną 607444974 sklep@rajdowe.com podanie danych do wysyłki etc :)
qbica - Nie 03 Lip, 2011

Mick, masz jakieś naby do reno?
Mick - Nie 03 Lip, 2011

mam, a do którego? oczywiście mam kilku producentów wiec są w różnych cenach..
qbica - Nie 03 Lip, 2011

najlepiej do piątki, ale pewnie z clio 1 tez bedzie pasowala. Pewnie różnica jest w średnicy tej czesci ktora wchodzi oslone kolumny kierowniczej, bo wieloklin raczej ten sam.
Podaj jakies ceny to cos sie wybierze ;)

Mick - Nie 03 Lip, 2011

W takim razie:
Simoni Racing - 189 PLN
Sparco - 249 PLN

Oczywiście do tego dojdzie rabacik

kubas - Nie 03 Lip, 2011

Mick a moje PW ?
Mick - Nie 03 Lip, 2011

kubas napisał/a:
Mick a moje PW ?


jutro będę zamawiał to Ci powiem ile ;)

kornat - Nie 03 Lip, 2011

macie aluminiowe zbiorniki paliwa?
Mick - Nie 03 Lip, 2011

Mamy zbiorniki firmy ATL, ale one są ze stopu plastiku nie z aluminium... no i cena też jest "dobra"... 2500 za 30 litrowy zbiornik


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group