No i dzięki uprzejmości kolegi będziemy wiedzieć czy to na 100% pompka ponieważ
użyczy mi ją Vlodarsky - Wto 21 Cze, 2011
tłumnik napisał/a:
No i dzięki uprzejmości kolegi będziemy wiedzieć czy to na 100% pompka ponieważ
użyczy mi ją
miej przy sobie wazelinę... Bad-i jest duży i wykorzystuje seksualnie ludzi którym pożycza części od 106.NBL - Wto 21 Cze, 2011 Vlodarsky, O shit... już nie chce, powaga !
|Byłem w garażu 2h i wiecie co? jak otworzyłem te dekle plastikowe gdzie znajduje się
ta pompa to spotkałem obce formy życia... piachu i kurzy na 2 cm... i co się okazał?
styki na max zaśniedziałe... oczyściłem je i co dziwne auto póki co chodzi normalnie
Czemu dziwne? a to dlatego iż na razie trudno mi w to uwieżyć że taka duperela mogła mieć
taki wpływ na auto.. potestuje trochę i dam znać czy jednak trzeba zmienić pompę.
Także na razie się wstrzymam z pożyczaniem..
Pompką jest VDO jak co a pod drugim dekielkiem obok pompy ukrywa się
właśnie ów regulator ciśnienia
Także nie ma co się za szybko cieszyć ale może to jednak to było... okaże się jak trochę
polatam
dzięki wszystkimkubas - Śro 22 Cze, 2011
tłumnik napisał/a:
ale tylko jeden raz to wystepuje na zimnym silniku... auto chyba ciut inaczej reaguje na gaz
+ jak dochodzi do odcinki to potrafi przerwać jakby pompa zaniemogła...
No i jeszcze do tego dochodzi sprawa taka że jak puszczę gaz to lekko szarpnie no i
jak dodam to jest to samo...
Miszcz, to normalne w przypadku tego silnika na zimnym. Jak się rozgrzeje to jest ok. U mnie też tak jest. Nic ci się nie pospuło.NBL - Śro 22 Cze, 2011 kubas, mylisz się jak zobaczyłem zaśniedziałe styki .. które nie wiem jak mogły
cokolwiek przewodzić to zaniemogłem.. auto już nie przerywa. pompa podczas
przełączenie kluczyka w pozycji zapłon całkiem inaczej pracuje tzn nie pompuje już tak
długo.. widocznie inne napięcie do niej docierało lub coś no i to było sprawką ..
Zrobiłem 25km po mieście i różnica od razu odczuwalna. szkoda że fotki nie zrobiłem..kubas - Śro 22 Cze, 2011 dobra chooooj nie znam sie NBL - Śro 22 Cze, 2011 różnie można interpretować mojego posta, ale w każdym bądz razie mam spokój
póki co. Co do "znania się" ja to mogę powiedzieć - " ja się nie znam" jestem koniemmartin.h - Śro 22 Cze, 2011 mogę sobie pozwolić na mały apel? Więc tak:
Drogi kubasie!
Mimo całej sympatii jaką Cię darzę, apeluję do Ciebie: zachowaj odrobinę pokory! Czy w każdym temacie musisz być ekspertem? Czy nie zauważasz faktu, że próbujesz wchłonąć kolejny temat tylko dlatego, że kupiłeś sobie ostatnio nowy silnik i masz Peugeota? Z całym szacunkiem - nie czyni Cię to ekspertem w tej dziedzinie. Więcej - są na tym forum osoby dysponujące znacznie większym doświadczeniem, może pozwól i im dojść do głosu miast zwyczajowo pisać posty przepełnione wszechwiedzą.
Pozdrawiam
P.S. No i apeluję - zachowajmy odrobinę przyzwoitości i zwykłego człowieczeństwa!kubas - Śro 22 Cze, 2011 EmerytRs2 - Śro 22 Cze, 2011 nadciąga nowy trend zefir - Śro 22 Cze, 2011
tłumnik napisał/a:
kubas, mylisz się jak zobaczyłem zaśniedziałe styki .. które nie wiem jak mogły
cokolwiek przewodzić to zaniemogłem.. auto już nie przerywa. pompa podczas
przełączenie kluczyka w pozycji zapłon całkiem inaczej pracuje tzn nie pompuje już tak
długo.. widocznie inne napięcie do niej docierało lub coś no i to było sprawką ..
Zrobiłem 25km po mieście i różnica od razu odczuwalna. szkoda że fotki nie zrobiłem..
bo zawsze zaczyna sie wszelkie naprawy usterki od najprostszych rzeczy was79 - Śro 22 Cze, 2011 tylko czasami w ferworze walki zapomina się człowiek
(wczoraj wieczorem walczyłem z mechanizmem opuszczania rolet w domu )NBL - Śro 22 Cze, 2011 zefir, święta prawda ale kto by pomyślał? dziś jeszcze też chyba trochę polatam..
To 3 auto w domu więc... więcej stoi i się kurzy niż jedzie ma tylko dobrze wyglądać..
a to już ma za sobą - teraz pomału pomału... będziemy walczyc o moc