HydePark - megane coupe f7r vs xsara vts vs almera gti
Stf - Pią 29 Lip, 2011 Badi mówiąc o swoim silniku mówi chyba o sporcie. bo w willim siedzi właśnie silnik ten co w meganie wiec nie przekładałby głowy? w nowym clio wiadomo że się da 200. ale chcąc iść wyżej i tak trzeba wsadzić głowę z f7r.EmerytRs2 - Pią 29 Lip, 2011 trochę się zapędziliście z tym , że f7r jest lepszy od f4r i co się bardziej opłaca.
opłaca się kupić w dalszym ciągu cli o sporta ph1, z tym że wtedy juz połowa forum będzie jeździć sportem....
znajdz drową almerkę imo to ty skręcasz więc auto się jakoś dostosuje do ciebie.
stf to nie tak badi ma glowę od meganki bo ta niby lepeij modowalna wytrzymalsza./
\druga sprawa że badi, ma mega przeróbkę wiec też chyba nie powinno się do końca brać przykładu z jego silnika.
na marywilskiej przyjezdząło takie zólte magane w dobry m stanie lekko porobione, łądnie to jechało.
seria f4r z f7r/pnie ma za duzo wspolnego
wspólna może być skrzynia jb3 lub jc5 zamach pozostaje ten sam.Stf - Pią 29 Lip, 2011
EmerytRs2 napisał/a:
stf to nie tak badi ma glowę od meganki bo ta niby lepeij modowalna wytrzymalsza
no ale przecież napisałem o tym wcześniej. głowa f7r ma większe zawory i w serii jest słabo obrobiona. podobno ma nieco większe kanały z którymi lepiej działają itb.
z 2 strony wczoraj natrafiłem na temat w którym ktoś wsadził głowę z f4r do silnika f7r po to by go doprężyć. w zwiazku z tym rodzi się pytanie czy np. w głowie f7r jest tyle mięsa żeby można było ją liznąć trochę mocniej ?
EmerytRs2 napisał/a:
seria f4r z f7r/pnie ma za duzo wspolnego
poza głową w czym są główne różnice ?EmerytRs2 - Pią 29 Lip, 2011 na dole, wał, tłoki karby, min się róznia w willim, f7r/p
pewnie jakies czujniki i miejsca na nie
ale moja wiedza na temat f7 i clio 1/megane nie jest exspercka
niepotrzebne rzeźby.
ja bym kuoil clio 16v po agencie bo za 6-7 koła to jakas okazja była..Stf - Pią 29 Lip, 2011 trochę OT ale fajny...
Ja bym kupił Clio PhI lub Williamsa106 - Pią 29 Lip, 2011 a kto go poskladal?saxorulez - Pią 29 Lip, 2011 zdaje się że Łukasz Bilskifydi - Pią 29 Lip, 2011
Stf napisał/a:
i na gratach fajnej firmy
Ja bym kupił Clio PhI lub Williamsa
Ale kupując williamsa od razu kupujemy clio phI EmerytRs2 - Pią 29 Lip, 2011 chyba tak sprzedawal też graty
auto kazak ale widać też prace blacharza przy nim.
strasznie się tym musi jeździćAnonymous - Pią 29 Lip, 2011
EmerytRs2 napisał/a:
niepotrzebne rzeźby.
ja bym kuoil clio 16v po agencie bo za 6-7 koła to jakas okazja była..
Chodzi Ci o to z gór??Juz chciałem jechac po nie ale dostałem info ze to sztrucel jest...EmerytRs2 - Pią 29 Lip, 2011
rabarbar napisał/a:
EmerytRs2 napisał/a:
niepotrzebne rzeźby.
ja bym kuoil clio 16v po agencie bo za 6-7 koła to jakas okazja była..
Chodzi Ci o to z gór??Juz chciałem jechac po nie ale dostałem info ze to sztrucel jest...
za czasów nowego usera sie tak opuscil? swoja droga potwierdza to regułe, ze okazji nie ma...kubas - Pią 29 Lip, 2011
Oglądałem na żywo i jest mega mistrz!! Połowa fury z laminatu, kąty w zawieszeniu wyglądały bardzoooooo groźnie EmerytRs2 - Pią 29 Lip, 2011 carbon w koncu czy lamiant?bo drzwi sprzedał laminat
zawias na unibalach...itdBad-i - Pią 29 Lip, 2011
Stf napisał/a:
EmerytRs2 napisał/a:
stf to nie tak badi ma glowę od meganki bo ta niby lepeij modowalna wytrzymalsza
no ale przecież napisałem o tym wcześniej. głowa f7r ma większe zawory i w serii jest słabo obrobiona. podobno ma nieco większe kanały z którymi lepiej działają itb.
STF ale tez napisales ze ja pisze o sporcie bo bym nie wkladal glowicy od megany do silnika f7r - stad chlopaki Cie poprawiali.
Natomiast zeby jeszcze troche wam zamieszac to sie wypowiem odnosnie tego co napisaliscie. GLowica od meganki jest "lepsza" pod jednym wzgledem - jezeli wiemy ze wkladamy ITB, tylko i wylacznie wtedy. Po pierwsze pasuje lepiej pod flansze a po drugie kanaly bardziej pasuja pod wzgledem przeplywow wlasnie pod ITB. Jezeli chodzi natomiast o zwykle 2.0 16V to wtedy tylko i wylacznie glowica od Williego (czyli ta wczesniejsza) lub nawet glowica od 1.8 16v .
Jedno mnie tylko zastanawia, porownanie megany do saxo. Ja nadal uwazam ze jako seryjne samochody sa podobne i tak samo bedzie jak oba zdlubiemy. ALe mysle ze 200 konna megana mimo wszystko nie da rady 170 konnemu saxo (przerobki i ich koszty dla obu samochodow przy podanych przeze mnie wartosciach beda prawie takie same)