To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - megane coupe f7r vs xsara vts vs almera gti

Stf - Pią 29 Lip, 2011

Badi mówiąc o swoim silniku mówi chyba o sporcie. bo w willim siedzi właśnie silnik ten co w meganie wiec nie przekładałby głowy? w nowym clio wiadomo że się da 200. ale chcąc iść wyżej i tak trzeba wsadzić głowę z f7r.
EmerytRs2 - Pią 29 Lip, 2011

trochę się zapędziliście z tym , że f7r jest lepszy od f4r i co się bardziej opłaca.

opłaca się kupić w dalszym ciągu cli o sporta ph1, z tym że wtedy juz połowa forum będzie jeździć sportem....
znajdz drową almerkę ;) imo to ty skręcasz więc auto się jakoś dostosuje do ciebie.

stf to nie tak badi ma glowę od meganki bo ta niby lepeij modowalna wytrzymalsza./

\druga sprawa że badi, ma mega przeróbkę wiec też chyba nie powinno się do końca brać przykładu z jego silnika.


na marywilskiej przyjezdząło takie zólte magane w dobry m stanie lekko porobione, łądnie to jechało.

seria f4r z f7r/pnie ma za duzo wspolnego


wspólna może być skrzynia jb3 lub jc5 zamach pozostaje ten sam.

Stf - Pią 29 Lip, 2011

EmerytRs2 napisał/a:
stf to nie tak badi ma glowę od meganki bo ta niby lepeij modowalna wytrzymalsza


no ale przecież napisałem o tym wcześniej. głowa f7r ma większe zawory i w serii jest słabo obrobiona. podobno ma nieco większe kanały z którymi lepiej działają itb.

z 2 strony wczoraj natrafiłem na temat w którym ktoś wsadził głowę z f4r do silnika f7r po to by go doprężyć. w zwiazku z tym rodzi się pytanie czy np. w głowie f7r jest tyle mięsa żeby można było ją liznąć trochę mocniej ?

EmerytRs2 napisał/a:
seria f4r z f7r/pnie ma za duzo wspolnego


poza głową w czym są główne różnice ?

EmerytRs2 - Pią 29 Lip, 2011

na dole, wał, tłoki karby, min się róznia w willim, f7r/p
pewnie jakies czujniki i miejsca na nie
ale moja wiedza na temat f7 i clio 1/megane nie jest exspercka :D


niepotrzebne rzeźby.
ja bym kuoil clio 16v po agencie bo za 6-7 koła to jakas okazja była..

Stf - Pią 29 Lip, 2011

trochę OT ale fajny...

http://otomoto.pl/renault...-C19878776.html

saxorulez - Pią 29 Lip, 2011

i na gratach fajnej firmy :D

Ja bym kupił Clio PhI lub Williamsa

106 - Pią 29 Lip, 2011

a kto go poskladal?
saxorulez - Pią 29 Lip, 2011

zdaje się że Łukasz Bilski
fydi - Pią 29 Lip, 2011

Stf napisał/a:
i na gratach fajnej firmy :D

Ja bym kupił Clio PhI lub Williamsa


Ale kupując williamsa od razu kupujemy clio phI :jupi:

EmerytRs2 - Pią 29 Lip, 2011

chyba tak sprzedawal też graty
auto kazak ale widać też prace blacharza przy nim.
strasznie się tym musi jeździć

Anonymous - Pią 29 Lip, 2011

EmerytRs2 napisał/a:


niepotrzebne rzeźby.
ja bym kuoil clio 16v po agencie bo za 6-7 koła to jakas okazja była..


Chodzi Ci o to z gór??Juz chciałem jechac po nie ale dostałem info ze to sztrucel jest...

EmerytRs2 - Pią 29 Lip, 2011

rabarbar napisał/a:
EmerytRs2 napisał/a:


niepotrzebne rzeźby.
ja bym kuoil clio 16v po agencie bo za 6-7 koła to jakas okazja była..


Chodzi Ci o to z gór??Juz chciałem jechac po nie ale dostałem info ze to sztrucel jest...

za czasów nowego usera sie tak opuscil? swoja droga potwierdza to regułe, ze okazji nie ma...

kubas - Pią 29 Lip, 2011

Stf napisał/a:
trochę OT ale fajny...

http://otomoto.pl/renault...-C19878776.html


Oglądałem na żywo i jest mega mistrz!! Połowa fury z laminatu, kąty w zawieszeniu wyglądały bardzoooooo groźnie :)

EmerytRs2 - Pią 29 Lip, 2011

carbon w koncu czy lamiant?bo drzwi sprzedał laminat :D
zawias na unibalach...itd

Bad-i - Pią 29 Lip, 2011

Stf napisał/a:
EmerytRs2 napisał/a:
stf to nie tak badi ma glowę od meganki bo ta niby lepeij modowalna wytrzymalsza


no ale przecież napisałem o tym wcześniej. głowa f7r ma większe zawory i w serii jest słabo obrobiona. podobno ma nieco większe kanały z którymi lepiej działają itb.



STF ale tez napisales ze ja pisze o sporcie bo bym nie wkladal glowicy od megany do silnika f7r - stad chlopaki Cie poprawiali.

Natomiast zeby jeszcze troche wam zamieszac to sie wypowiem odnosnie tego co napisaliscie. GLowica od meganki jest "lepsza" pod jednym wzgledem - jezeli wiemy ze wkladamy ITB, tylko i wylacznie wtedy. Po pierwsze pasuje lepiej pod flansze a po drugie kanaly bardziej pasuja pod wzgledem przeplywow wlasnie pod ITB. Jezeli chodzi natomiast o zwykle 2.0 16V to wtedy tylko i wylacznie glowica od Williego (czyli ta wczesniejsza) lub nawet glowica od 1.8 16v ;) .

Jedno mnie tylko zastanawia, porownanie megany do saxo. Ja nadal uwazam ze jako seryjne samochody sa podobne i tak samo bedzie jak oba zdlubiemy. ALe mysle ze 200 konna megana mimo wszystko nie da rady 170 konnemu saxo (przerobki i ich koszty dla obu samochodow przy podanych przeze mnie wartosciach beda prawie takie same)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group