Techniczne - Przeróka układu hamulcowego z X na H + montaż korektora.
Vlodarsky - Pią 23 Gru, 2011 Widzialem rozwiazania gdzie pompa z 4 wyjsciami ma zaslepione dwa a z pozostalych dwoch jedno idzie na przod a drugie na tylkubas - Pią 23 Gru, 2011
Vlodarsky napisał/a:
Widzialem rozwiazania gdzie pompa z 4 wyjsciami ma zaslepione dwa a z pozostalych dwoch jedno idzie na przod a drugie na tyl
Tylko czy taka pompa bez abs-u w clio będzie miała taką samą średnicę tłoczka jak ta z abs-em. Bo pewnie sport nie występował w wersji bez abs-u i trzeba by brać z jakiegoś zwyklaka...
Co ciekawe Sport ma oba wyjścia na przewody o różnej średnicy...Vlodarsky - Pią 23 Gru, 2011 Tak samo saxofaldzip - Czw 29 Gru, 2011 o ile sie nie myle, pompa od Saxo z ABS ma tylko dwa wyjscia i do tego wiekszy tloczek, wiec chyba do budowy ukladu H bylaby git?
Poza tym screen z Peugeot Sport Racing Shop:
A skoro tam tak jest, to tak musi byc dobrze Vlodarsky - Czw 29 Gru, 2011 Ns rycinie którą pokazałeś dwa wyjścia są zaślepione. Takie coś jak mówisz natomiast robiłem w dwóch samochodach i zdało egzamin.Janusz - Czw 29 Gru, 2011 a ja mam takie,
i teraz gdybym robił na korektorze jednoobwodowym to mogę zostawić przód fabryczny, natomiast jedno tylne wyjście zaślepić, na do tyłu zrobić jeden przewód, dać korektor i za nim rozgałęzienie na dwa koła ??
czy np zrobić dwa wyjścia na tył, dać trójki który będzie przechodził w jedno do korektora, i potem po korektorze znowu trójnik na dwa koła ??
i co w takim przypadku z ABS'em ?? jak się go pozbywam ?? bo w clio jest tak ze jak odepnę bezpiecznik to świeci się kilka kontrolek i tył blokuje wcześniej niż przód, natomiast jak udepnę czujnik przy kole (tak miałem teraz) to świeci się mniej kontrolek i tył już nie łapie wcześniej niż przód tylko jest ok. Ta elektronikę omija się jako inaczej w przypadku korektora??faldzip - Czw 29 Gru, 2011 od ABSu odczepiasz wszystko co sie da, odkrecasz od budy i zostawiasz w garazu w szafce
i teraz jak masz pompe na 2 wyjscia to robisz tak jak na obrazku, ktory wkleilem wyzej - jedno wyjscie rozgaleziasz na dwa kola przednie, drugie leci przez korektor (i dzieki temu nie potrzebny nam ABS bo tyl se ustawimy jak chcemy) i przez trojnik na dwa kola tylne.
Jak masz na 4 to zaslepiasz po jednym i dalej jak wyzej (nie wiem jak jest z opcja ze zaslepiasz tylko jeden otwor na tyl i przod idzie normalnie, nie przez trojnik).Loko - Pią 30 Gru, 2011
Janusz napisał/a:
a ja mam takie,
Obrazek i teraz gdybym robił na korektorze jednoobwodowym to mogę zostawić przód fabryczny, natomiast jedno tylne wyjście zaślepić, na do tyłu zrobić jeden przewód, dać korektor i za nim rozgałęzienie na dwa koła ??
czy np zrobić dwa wyjścia na tył, dać trójki który będzie przechodził w jedno do korektora, i potem po korektorze znowu trójnik na dwa koła ??
i co w takim przypadku z ABS'em ?? jak się go pozbywam ?? bo w clio jest tak ze jak odepnę bezpiecznik to świeci się kilka kontrolek i tył blokuje wcześniej niż przód, natomiast jak udepnę czujnik przy kole (tak miałem teraz) to świeci się mniej kontrolek i tył już nie łapie wcześniej niż przód tylko jest ok. Ta elektronikę omija się jako inaczej w przypadku korektora??
Wrzuć linka do tego katalogu z którego robiłeś screena.Janusz - Pią 30 Gru, 2011 nic Ci to nie da:) trzeba byc zarejestrowanym a nie rejestrują osób indywidualnych tak jak np w peugeocie czy citroenie Loko - Pią 30 Gru, 2011
Janusz napisał/a:
nic Ci to nie da:) trzeba byc zarejestrowanym a nie rejestrują osób indywidualnych tak jak np w peugeocie czy citroenie
To daj linka i dane do logowania na PW.GeKo - Pią 30 Gru, 2011
kubas napisał/a:
Bo pewnie sport nie występował w wersji bez abs-u
Kubas czegoś nie wie
Ragnotti były bez ABS ale nie wiem czy wszystkie.qbica - Pią 30 Gru, 2011
faldzip napisał/a:
nie wiem jak jest z opcja ze zaslepiasz tylko jeden otwor na tyl i przod idzie normalnie, nie przez trojnik
ja tak mam w reno Loko - Pią 30 Gru, 2011
GeKo napisał/a:
kubas napisał/a:
Bo pewnie sport nie występował w wersji bez abs-u
Kubas czegoś nie wie
Ragnotti były bez ABS ale nie wiem czy wszystkie.
Ciekawe jak wtedy realizowana jest korekta siły hamowania przód tył, bo z ABS odpowiada za to EBD.
Geko może właśnie to wiesz, czy EBD działa na jakichś osobnych czujnikach, czy to te same co od ABS, bo 2 sposoby rozpinania ABS sugerowały by właśnie, ze w jednym odpina się zarówno ABS jak i EBD, a w drugim tylko ABS, a EBD pozostaje aktywne, tylko czy jest to w ogóle możliwe.GeKo - Pią 30 Gru, 2011 Musiałbym zapytać kumpla co ma Ragnotti, może jest mechaniczny korektor na belce?
A czy przypadkiem EBD nie odpowiada za rozdzial sily hamowania ale pomiędzy kołami a nie osiami. Bo tak jest wg mnie.Greg - Pią 30 Gru, 2011 AFAIK to tak i tak.