To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Przeróka układu hamulcowego z X na H + montaż korektora.

Vlodarsky - Pią 23 Gru, 2011

Widzialem rozwiazania gdzie pompa z 4 wyjsciami ma zaslepione dwa a z pozostalych dwoch jedno idzie na przod a drugie na tyl
kubas - Pią 23 Gru, 2011

Vlodarsky napisał/a:
Widzialem rozwiazania gdzie pompa z 4 wyjsciami ma zaslepione dwa a z pozostalych dwoch jedno idzie na przod a drugie na tyl


Tylko czy taka pompa bez abs-u w clio będzie miała taką samą średnicę tłoczka jak ta z abs-em. Bo pewnie sport nie występował w wersji bez abs-u i trzeba by brać z jakiegoś zwyklaka...

Co ciekawe Sport ma oba wyjścia na przewody o różnej średnicy...

Vlodarsky - Pią 23 Gru, 2011

Tak samo saxo
faldzip - Czw 29 Gru, 2011

o ile sie nie myle, pompa od Saxo z ABS ma tylko dwa wyjscia i do tego wiekszy tloczek, wiec chyba do budowy ukladu H bylaby git?

Poza tym screen z Peugeot Sport Racing Shop:


A skoro tam tak jest, to tak musi byc dobrze :]

Vlodarsky - Czw 29 Gru, 2011

Ns rycinie którą pokazałeś dwa wyjścia są zaślepione. Takie coś jak mówisz natomiast robiłem w dwóch samochodach i zdało egzamin.
Janusz - Czw 29 Gru, 2011

a ja mam takie,
i teraz gdybym robił na korektorze jednoobwodowym to mogę zostawić przód fabryczny, natomiast jedno tylne wyjście zaślepić, na do tyłu zrobić jeden przewód, dać korektor i za nim rozgałęzienie na dwa koła ??
czy np zrobić dwa wyjścia na tył, dać trójki który będzie przechodził w jedno do korektora, i potem po korektorze znowu trójnik na dwa koła ??


i co w takim przypadku z ABS'em ?? jak się go pozbywam ?? bo w clio jest tak ze jak odepnę bezpiecznik to świeci się kilka kontrolek i tył blokuje wcześniej niż przód, natomiast jak udepnę czujnik przy kole (tak miałem teraz) to świeci się mniej kontrolek i tył już nie łapie wcześniej niż przód tylko jest ok. Ta elektronikę omija się jako inaczej w przypadku korektora??

faldzip - Czw 29 Gru, 2011

od ABSu odczepiasz wszystko co sie da, odkrecasz od budy i zostawiasz w garazu w szafce :)
i teraz jak masz pompe na 2 wyjscia to robisz tak jak na obrazku, ktory wkleilem wyzej - jedno wyjscie rozgaleziasz na dwa kola przednie, drugie leci przez korektor (i dzieki temu nie potrzebny nam ABS bo tyl se ustawimy jak chcemy) i przez trojnik na dwa kola tylne.

Jak masz na 4 to zaslepiasz po jednym i dalej jak wyzej (nie wiem jak jest z opcja ze zaslepiasz tylko jeden otwor na tyl i przod idzie normalnie, nie przez trojnik).

Loko - Pią 30 Gru, 2011

Janusz napisał/a:
a ja mam takie,
Obrazek i teraz gdybym robił na korektorze jednoobwodowym to mogę zostawić przód fabryczny, natomiast jedno tylne wyjście zaślepić, na do tyłu zrobić jeden przewód, dać korektor i za nim rozgałęzienie na dwa koła ??
czy np zrobić dwa wyjścia na tył, dać trójki który będzie przechodził w jedno do korektora, i potem po korektorze znowu trójnik na dwa koła ??


i co w takim przypadku z ABS'em ?? jak się go pozbywam ?? bo w clio jest tak ze jak odepnę bezpiecznik to świeci się kilka kontrolek i tył blokuje wcześniej niż przód, natomiast jak udepnę czujnik przy kole (tak miałem teraz) to świeci się mniej kontrolek i tył już nie łapie wcześniej niż przód tylko jest ok. Ta elektronikę omija się jako inaczej w przypadku korektora??


Wrzuć linka do tego katalogu z którego robiłeś screena.

Janusz - Pią 30 Gru, 2011

nic Ci to nie da:) trzeba byc zarejestrowanym a nie rejestrują osób indywidualnych tak jak np w peugeocie czy citroenie :)
Loko - Pią 30 Gru, 2011

Janusz napisał/a:
nic Ci to nie da:) trzeba byc zarejestrowanym a nie rejestrują osób indywidualnych tak jak np w peugeocie czy citroenie :)


To daj linka i dane do logowania na PW.

GeKo - Pią 30 Gru, 2011

kubas napisał/a:
Bo pewnie sport nie występował w wersji bez abs-u


:0
Kubas czegoś nie wie :rotfl:
Ragnotti były bez ABS ale nie wiem czy wszystkie.

qbica - Pią 30 Gru, 2011

faldzip napisał/a:
nie wiem jak jest z opcja ze zaslepiasz tylko jeden otwor na tyl i przod idzie normalnie, nie przez trojnik

ja tak mam w reno ;)

Loko - Pią 30 Gru, 2011

GeKo napisał/a:
kubas napisał/a:
Bo pewnie sport nie występował w wersji bez abs-u


:0
Kubas czegoś nie wie :rotfl:
Ragnotti były bez ABS ale nie wiem czy wszystkie.


Ciekawe jak wtedy realizowana jest korekta siły hamowania przód tył, bo z ABS odpowiada za to EBD.
Geko może właśnie to wiesz, czy EBD działa na jakichś osobnych czujnikach, czy to te same co od ABS, bo 2 sposoby rozpinania ABS sugerowały by właśnie, ze w jednym odpina się zarówno ABS jak i EBD, a w drugim tylko ABS, a EBD pozostaje aktywne, tylko czy jest to w ogóle możliwe.

GeKo - Pią 30 Gru, 2011

Musiałbym zapytać kumpla co ma Ragnotti, może jest mechaniczny korektor na belce?
A czy przypadkiem EBD nie odpowiada za rozdzial sily hamowania ale pomiędzy kołami a nie osiami. Bo tak jest wg mnie.

Greg - Pią 30 Gru, 2011

AFAIK to tak i tak.

http://pl.wikipedia.org/w...ce_Distribution



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group