I luzuj poślady, to forum jest inne niż wszystkie, tu każdy jest "ekspertem" i każdy zasiada w loży szyderców.
i kazdy jest koniem, wstepnie rezerwuje i jezdzi takim bardziej cywilem z klatkom na ulice i z checia dobierze Ci kolor felg do Twoich ulubionych skarpetek, zwlaszcza ze MG to prawie hondaBarejka - Śro 10 Sie, 2011 bizon, dawaj opre sie o klatke w cywilu anjas - Śro 10 Sie, 2011 ponieważ zostałem wezwany do tablicy to muszę napisać, że fokus to bardzo dobra baza na upalatora. Wystarczy trochę modów i 300koni pęka.
Taki fokus potrafi przemieszczać się naprawdę szybko przy zachowaniu wzorowej ekonomiki - nie psuje się i pali właściwie niewiele więcej niż seryjne 2.0.
W każdym razie wybierając pomiędzy ZR160 a fokusem 2.0 zdecydowanie brałbym yarisa TS. Może na papierze nie wygląda zbyt mocno, ale na ulicy potrafi zaskoczyć.
Co prawda nie kupisz go w tak małych pieniądzach jak forda czy MG, ale moim zdaniem warto się nawet odrobinę zapożyczyć, ale nie żałować swojej decyzji.
Gdybyś chciał dowiedzieć się trochę więcej o TSie to proponuję uderzyć do barta.faldzip - Śro 10 Sie, 2011 a jak juz kupisz to auto to koniecznie wrzuc tutaj serie takich samych zdjec korek171 - Śro 10 Sie, 2011 Barejka nie wiedziałem że kubeł tak wygładza pośladki - muszę też w końcu kupić taboret bizon - Śro 10 Sie, 2011 wrr korek171 - Śro 10 Sie, 2011 Jak to leciało- będę brał Cię - w aucie i przy płocie - w peżocie faldzip - Śro 10 Sie, 2011
korek171 napisał/a:
Jak to leciało- będę brał Cię - w aucie i przy płocie - w peżocie
hmm ja pamietam, ze to jednak lecialo tak: i'm a shaaark! i'm a shaaark! suck my diiiick!korek171 - Śro 10 Sie, 2011 Czyli reasumując lepszy od focusa albo mg jest obrazek z avataru Bajerki.
Myślę ze temat można już zamknąć pum - Śro 10 Sie, 2011 Zamykam!bizon - Śro 10 Sie, 2011 fokus jest git, tylko trzeba tytanowe sruby stosowac. uwazam, ze yaris jednak jest lepsza opcja, tudziez pasek w gnoju.CHRZANEK - Śro 10 Sie, 2011
bizon napisał/a:
fokus jest git, tylko trzeba tytanowe sruby stosowac. uwazam, ze yaris jednak jest lepsza opcja, tudziez pasek w gnoju.
Kamkub musi się przespać z tym problemem.
Wcześniej nie brał takich opcji pod uwagę.Michał - Śro 10 Sie, 2011 kałkub
Weź pod uwagę także ilość schowków w focusie. Ich ilość przyprawia o zawrót głowy co dobrze swiadczy o tym samochodzie jako upalatorze. Nie możesz także pominąć jakości spasowania plastików. Moze nie jest to angielski perfekcjonizm jak w MG , ale naprawde , fokus nie ma się czego wstydzić.
Logiczne rozplanowanie przycisków na desce rozdzielczej, czytelne zegary oraz ilość miejsca z tyłu plasują Forda na czele tego porównania.
Przejdzmy do bagażnika.
Bagażnik typowy jak na klase haczbak. 423 litry , oraz 672 przy złożonych siedzeniach robi z tego miejskiego samochodu , pojazd dostawczy. Kwiaty na giełde, czy wór kartofli nie jest problemem dla niego. Mówiąc krótko - ładowność to duży plus.
Silnik mimo ze nie jest najnowszej daty , jest żwawy na niskich obrotach, pali umiarkowanie średnio . Jako że żyjemy w Polsce, gaz jest wręcz stworzony dla forda. Szukając fokusa , radziłbym szukać egz z zamontowaną już instalacją gazową. II generacja lovato, na elektronicznym mieszalniku, plastikowym kolekotorze potrafi nawet spalić do 10 razy mniej gazu niż benzyny.