odpisałem jużPiTT - Sob 19 Lis, 2011 podziękowania dla Alexa za organizację + dziękówki dla Kuby za pomiary
rasta - Sob 19 Lis, 2011 Miniac chyba za dużo się nawdychał spalin na tej hamowni Anonymous - Sob 19 Lis, 2011
rasta napisał/a:
Miniac chyba za dużo się nawdychał spalin na tej hamowni
Skąd Ci to przyszło do głowy?
-----------------
Dzieki wielkie za dzisiejszy dzien! Milo bylo spotkac i pogadac. Mam nadzieje ze wszyscy zadowoleni Miniac - Sob 19 Lis, 2011 HAHA. Alex - mówiłem, że na telefonie nie załadowało się zdjęcie
A poważnie to dziękuje wszystkim za przybycie. Wczoraj wieczorem mieliśmy dobrą Imprezę (nie alkoholowa niestety, a turbo ), a dzisiaj przy 15tym (?) aucie byliśmy już totalnie u^#%bani spalinami.. a na koniec jeszcze strojenie gaźnika w trującym MINI -
Zainteresowanych proszę o maile z numerami rej na kontakt@promotormocy.pl, odeślę zwrotnie wykres z fotkami auta.
HejAnonymous - Sob 19 Lis, 2011 Mój błąd już zmieniam wysyłam maila z prośbą o wykres PiTT - Sob 19 Lis, 2011 Miniac, hamowałeś kiedyś CX7?
tam nie ma stałego 4x4, dopina się kiedy trzeba, wtyczki jak w haldexie raczej nie maAnonymous - Sob 19 Lis, 2011 Wyniki
to na szaro to wyniki nie na silniku tylko "wg. normy" - można pominąć.PiTT - Sob 19 Lis, 2011 no ale to chyba wg normy powinny się liczyć a nie na silniku Anonymous - Sob 19 Lis, 2011 no ja wszędzie spisywałem na silniku a nie wg normy czyli tyle ile realnie auto w danych warunkach ma a nie ile by miało po korekcie cisnienia, temperatury itp PiTT - Sob 19 Lis, 2011 no dobra, to wpisuję sobie 131.7 kunia EmerytRs2 - Sob 19 Lis, 2011 saxo veltina
dolot, wydech, głowica z c2 -140 koni Kenet - Sob 19 Lis, 2011 Co to była za Astra?Anonymous - Nie 20 Lis, 2011 GSI - Krzysiek O. z Piaseczna