Nie zapomnij o dobrej plaźmie rallyfilip - Pon 12 Gru, 2011 Po dłuższej przerwie spowodowanej remontem Cienkiego będe dalej klepał amatorki
Na 3l wciąż brak budżetu.Bart - Śro 14 Gru, 2011
rallyfilip napisał/a:
Po dłuższej przerwie spowodowanej remontem Cienkiego będe dalej klepał amatorki
ja co innego klepię, ale jakąś niebrzydką amatorką też bym nie wzgardził Janusz - Śro 14 Gru, 2011 Panowie kto wie na 100% na jakim zawiasie jechał Tomaszczyk Barbórke, bo mnie tu próbują wmówić ze koni 106 - Śro 14 Gru, 2011 patataj patataj patataj ...faldzip - Śro 14 Gru, 2011 marzy mi sie RD3L - Rajd Czechowicki bylby boski, do tego jakis Warminski i juz w ogole super, ale z braku hajsu bede zmuszony ponownie wygrac Puchar Toru Slomczyn w klasie 3 kubas - Śro 14 Gru, 2011 Kubas idzie na bogato, cala seria startów w WTCC w klasie gruby stabilizator i ogromny negatyw Janusz - Śro 14 Gru, 2011
kubas napisał/a:
klasie gruby stabilizator i ogromny negatyw
bez szpery qbus - Śro 14 Gru, 2011
faldzip napisał/a:
marzy mi sie RD3L - Rajd Czechowicki
Czechowicki w 2012 ponoć w Marcu ma być.
Tak btw. konkurencja dla C2?
Cytat:
Renault TWINGO R2 w najnowszej specyfikacji 2011. Przygotowane pod opcję EVO ( 197 KM - od 03.2012). Nowe nadwozie (listopad 2011). Sekwencyjna skrzynia biegów SADEV, silnik 2Brally, elektronika Magneti Marelli, wyświetlacz Magneti Marelli, klatka CrMo, hydrauliczny hamulec ręczny, itd. Wszystkie ważne homologacje. W cenie pakiet części zamiennych, felgi SPEEDLINE 16" oraz opony. Również w cenie GRATIS SERWIS w sezonie 2012.
faldzip - Śro 14 Gru, 2011
qbus napisał/a:
Czechowicki w 2012 ponoć w Marcu ma być.
No szkoda troche, bo moze do jesieni bym ogarnal na tyle by wystartowac, bo poki co to slabo Mick - Śro 14 Gru, 2011
faldzip napisał/a:
qbus napisał/a:
Czechowicki w 2012 ponoć w Marcu ma być.
No szkoda troche, bo moze do jesieni bym ogarnal na tyle by wystartowac, bo poki co to slabo
a czego Ci brakuje do ogarnięcia? Zawsze ktoś Ci może pomoc przecież z tymfaldzip - Czw 15 Gru, 2011
Mick napisał/a:
a czego Ci brakuje do ogarnięcia?
tego samego co kazdej nocy Pinky! Piniędzów! Bo auto jesli chodzi o wyposazenie wnetrza, to chyba spelnia wymogi (no poza dwoma gasnicami 2kg ale to pikus), ale trzeba ogarnac sprawnosc techniczna (aku, chlodnica, chyba cos jest z belka ) - auto juz 2 miesiace stoi i przymarza do ziemi ale jest szansa, ze na swieta cos zostanie juz poczynione w kierunku odprzystankowania Poza tym to licencja dla mnie i brata jako pilota (tym sie slabo interesowalem na razie, wiec nawet nie wiem co i jak, poza tym ze koszt to ztcp 360pln/rok i 200pln/rok), i ciuchy/kask - ale to mozna wypozyczyc co przy 1-2 startach pewnie sie bardziej oplaci niz kupowac.
Najgorzej, ze musze pocisnac teraz z magisterka, wiec tez nie mam czasu, ale jakby ktos chcial mi w tej kwestii pomoc to zapraszam qbus - Pią 23 Gru, 2011 Na pzm.pl mamy juz regulaminy na nowy rok.
Nowy podział na klasy(wg. wytycznych FIA klasa od 5 do 10 w rpp, zlikwidowanie A0 i N0 a raczej przeniesienie ich tam gdzie ich miejsce), wpisowe wyższe o 100 zł, nowy sposób wysyłania zgłoszeń (baza zawodników na stronach pzm) rajdy dluzsze bo ok 80 km, Hans potwierdzony.GeKo - Pią 23 Gru, 2011 8.2.3. Wpisowe nie zawiera składki ubezpieczeniowej pokrywającej OC zawodnika wobec osób trzecich.
Jak było w tym roku?Przem_106 - Pią 23 Gru, 2011 Klasa 8 = stara N3 przestaje istniec w praktyce. Bez pucharów, bez klasyfikacki,
Ogólnie sram na takie RPP.