To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RSMP] RSMP 2012

Przem_106 - Sob 07 Sty, 2012

Jaco napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Prawde mówiąc z lancerami to zawsze nie było 100% jasności co i jak.

Generalnie samochód musi być najpierw homologowany w gr A żeby mógł być homologowany w grupie N.
Ale lancer evo9 i evo10 nie mają homologacji w gr. A - tego nie pojmuję.
A pisał o tym kiedyś Dytko który bądź co bądź na lancerach się troche zna.

Mick napisał/a:
A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem :)

Widzisz - pomysł nie jest nowy - ba można by było żywcem zerżnąć regulamin z pucharu CCS który obowiązywał w latach 97-98 ale widzę jeden problem:
Nie będzie frekwencji.
Większość cieniów jest już wydumkami typu 1,2 16V ewentualnie A grupy z mixem rozwiązań z kit-cara itp (patrz przykład Rallyfilipa - którego cienias osobiście BARDZO mi się podoba) i właściciele wolą upalać na okręgówkach niż zbudować Nkę - a tym samym zrobić krok do tyłu.

Ale pod względem przystepności nie było by nic atrakcyjniejszego:
-seryjny silnik 500pln
-skrzynia 500pln
-komplet opon 400pln
-komplet poliuretanów 500pln
...
można by wymieniać bez końca - rajdówka za cene kłowej skrzyni do CTR'a



Jak coś to ja się pisze, ori baze już mam :faja:


Ja rowniez. Wychowałem się na tym aucie.
Niestety baza, tj auto to chyba najmniejszy wydatek i tu chyba nie ma znaczenia, czy będzie to CC warte jako baza 3tys., czy 106/saxo jako baza 7-10tys. Pozostałe koszta tj. klatka, fotele, systemy, HANSY będą kosztowac tyle samo do kazdego auta.
A jesli miało by to jechac w RPP, to koszty samego udziału w rundzie będą porownywalne dla kazdego auta :/ wpisowe, dojazd, paliwo, noclegi itp.

roj - Sob 07 Sty, 2012

Z paliwem to bym się nie zgodził, że tyle samo ale to i tak niewielka różnica.największa w cenie części mechanicznych iw budowie iw eksploatacji..nawet opony na kilka startów do sc/cc a do czegoś na 16 czy 17 cali to już trochę kasy do przodu chyba
Bonczek - Sob 07 Sty, 2012

martin.h napisał/a:
Dlatego buduje się auto na homologacji, a nie na regulaminach krajowych


Po tym co tu piszecie, brzmi to bardzo sensownie.

Kuner - Sob 07 Sty, 2012

ja też twierdzę że buduje się auto na homologacji, a nie na regulaminach krajowych ;D
Jaco - Sob 07 Sty, 2012

Przem_106 napisał/a:
Jaco napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Prawde mówiąc z lancerami to zawsze nie było 100% jasności co i jak.

Generalnie samochód musi być najpierw homologowany w gr A żeby mógł być homologowany w grupie N.
Ale lancer evo9 i evo10 nie mają homologacji w gr. A - tego nie pojmuję.
A pisał o tym kiedyś Dytko który bądź co bądź na lancerach się troche zna.

Mick napisał/a:
A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem :)

Widzisz - pomysł nie jest nowy - ba można by było żywcem zerżnąć regulamin z pucharu CCS który obowiązywał w latach 97-98 ale widzę jeden problem:
Nie będzie frekwencji.
Większość cieniów jest już wydumkami typu 1,2 16V ewentualnie A grupy z mixem rozwiązań z kit-cara itp (patrz przykład Rallyfilipa - którego cienias osobiście BARDZO mi się podoba) i właściciele wolą upalać na okręgówkach niż zbudować Nkę - a tym samym zrobić krok do tyłu.

Ale pod względem przystepności nie było by nic atrakcyjniejszego:
-seryjny silnik 500pln
-skrzynia 500pln
-komplet opon 400pln
-komplet poliuretanów 500pln
...
można by wymieniać bez końca - rajdówka za cene kłowej skrzyni do CTR'a



Jak coś to ja się pisze, ori baze już mam :faja:


Ja rowniez. Wychowałem się na tym aucie.
Niestety baza, tj auto to chyba najmniejszy wydatek i tu chyba nie ma znaczenia, czy będzie to CC warte jako baza 3tys., czy 106/saxo jako baza 7-10tys. Pozostałe koszta tj. klatka, fotele, systemy, HANSY będą kosztowac tyle samo do kazdego auta.
A jesli miało by to jechac w RPP, to koszty samego udziału w rundzie będą porownywalne dla kazdego auta :/ wpisowe, dojazd, paliwo, noclegi itp.


no niestety pewnych kosztów nie da się przeskoczyć i zawsze musimy je wliczyć czy jedziemy maluchem czy S2000 to zawsze trzeba gdzieś spać coś zjeść itp... ale idea takiego pucharu cieniasów na seryjnej gumie i powiedzmy z takimi samymi klatkami, fotelami i resztą wyposażenia jest ciekawa :] i tu można by urwać troszkę grosza

qbus - Sob 07 Sty, 2012

Cytat:
Tak samo jest z pucharem C2r2 - wszyscy o nim mowia a jak jest nikt nie wie (przynajmniej nie pisze).


Leci w RSMP, tak jak w dotychczasowej formie czyli DS'y i C2R2.

kosmita - Sob 07 Sty, 2012

martin.h napisał/a:
chyba też minimalnie silnikowo różni się RS od GSR'a (turbo?).

turbo w RS jest inne, ale z tego co słyszałem to i tak używa się tego z GSR'a, bo jest trwalsze i tańsze. Oprócz tego jest inny zawór upustowy(metalowy a nie plastik) i minimalnie większa pojemność

Bad-i - Sob 07 Sty, 2012

qbus napisał/a:
Cytat:
Tak samo jest z pucharem C2r2 - wszyscy o nim mowia a jak jest nikt nie wie (przynajmniej nie pisze).


Leci w RSMP, tak jak w dotychczasowej formie czyli DS'y i C2R2.


jest gdzies potwierdzenie tej informacji??

Martin.h - zgadzam sie z tym zeby budowac samochod bazujac na homo a nie na krajowych regulaminach. Tylko teraz mi powiedz po co ktos buduje C2R2 (lub kupuje nowe) skoro w tym roku z takim CLIO R3 nie ma szans ?? Mi chodzi o sam fakt przygotowywania regulaminow.

qbus - Sob 07 Sty, 2012

Nie wiem, tak mi wczoraj mówili Kornicki z Hundlą czyli sami zainteresowani. Widocznie zawodnicy coś tam wiedzą.
Bad-i - Sob 07 Sty, 2012

qbus napisał/a:
Nie wiem, tak mi wczoraj mówili Kornicki z Hundlą czyli sami zainteresowani. Widocznie zawodnicy coś tam wiedzą.


he he zajebiscie :D

a chooye z PZM nawet nic nie napisza

Anonymous - Nie 08 Sty, 2012

Bubik podobno fiesta r2
GeKo - Nie 08 Sty, 2012

kosmita napisał/a:
używa się tego z GSR'a, bo jest trwalsze i tańsze.

Z tego co wiem to raczej używa się turbo z Ralliartu na tytanowych łopatkach i kosztuje raczej sporo :]

GeKo - Nie 08 Sty, 2012

Jaco napisał/a:
Przem_106 napisał/a:
Jaco napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Prawde mówiąc z lancerami to zawsze nie było 100% jasności co i jak.

Generalnie samochód musi być najpierw homologowany w gr A żeby mógł być homologowany w grupie N.
Ale lancer evo9 i evo10 nie mają homologacji w gr. A - tego nie pojmuję.
A pisał o tym kiedyś Dytko który bądź co bądź na lancerach się troche zna.

Mick napisał/a:
A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem :)

Widzisz - pomysł nie jest nowy - ba można by było żywcem zerżnąć regulamin z pucharu CCS który obowiązywał w latach 97-98 ale widzę jeden problem:
Nie będzie frekwencji.
Większość cieniów jest już wydumkami typu 1,2 16V ewentualnie A grupy z mixem rozwiązań z kit-cara itp (patrz przykład Rallyfilipa - którego cienias osobiście BARDZO mi się podoba) i właściciele wolą upalać na okręgówkach niż zbudować Nkę - a tym samym zrobić krok do tyłu.

Ale pod względem przystepności nie było by nic atrakcyjniejszego:
-seryjny silnik 500pln
-skrzynia 500pln
-komplet opon 400pln
-komplet poliuretanów 500pln
...
można by wymieniać bez końca - rajdówka za cene kłowej skrzyni do CTR'a



Jak coś to ja się pisze, ori baze już mam :faja:


Ja rowniez. Wychowałem się na tym aucie.
Niestety baza, tj auto to chyba najmniejszy wydatek i tu chyba nie ma znaczenia, czy będzie to CC warte jako baza 3tys., czy 106/saxo jako baza 7-10tys. Pozostałe koszta tj. klatka, fotele, systemy, HANSY będą kosztowac tyle samo do kazdego auta.
A jesli miało by to jechac w RPP, to koszty samego udziału w rundzie będą porownywalne dla kazdego auta :/ wpisowe, dojazd, paliwo, noclegi itp.


no niestety pewnych kosztów nie da się przeskoczyć i zawsze musimy je wliczyć czy jedziemy maluchem czy S2000 to zawsze trzeba gdzieś spać coś zjeść itp... ale idea takiego pucharu cieniasów na seryjnej gumie i powiedzmy z takimi samymi klatkami, fotelami i resztą wyposażenia jest ciekawa :] i tu można by urwać troszkę grosza


Tyle że komplet seryjnych gum to jakieś 400zł, i 2 rajdy na nich objedziesz, skrzynia sezon wytrzyma bez remontu.
komplet klocków to jakieś 250zł.
Ogólnie to było najtańsze rajdowanie jakie mogło być. W żadnym następnym pucharze nie pojawiało się po 20 aut i więcej na starcie.

martin.h - Nie 08 Sty, 2012

GeKo napisał/a:
kosmita napisał/a:
używa się tego z GSR'a, bo jest trwalsze i tańsze.

Z tego co wiem to raczej używa się turbo z Ralliartu na tytanowych łopatkach i kosztuje raczej sporo :]

Ralliart nie produkuje turbosprężarek, cała polska czołówka używa turbosprężarek z RS'a (przynajmniej 2 lata temu tak było).

roj - Nie 08 Sty, 2012

martin.h napisał/a:
(bynajmniej 2 lata temu tak było)

czyli nie było tak? :>



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group