To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - planowanie głowicy-gdzie warto? warszawa i okolice

M - Pią 23 Gru, 2011

Ja czesto zapominam ;D
iQ - Pią 23 Gru, 2011

To tu chyba pasuje, wybierz 2 :)


kubas - Pią 23 Gru, 2011

BNU nie obraź się że wyczyściłem ten temat poraz kolejny. Proszę o nie robienie sobie innych wycieczek w tym temacie. Jak chcecie pogadać o druciarstwie to załóżcie temat.

Nie podoba mi się jedynie twoja wypowiedź "cwaniakiem co wszystko kupuje". Kolegom raczej nie chodziło o to, można zrobić coś samemu i bez druta. Trzeba mieć wszystko przemyślane i dobierać odpowiednie części... Przykładem może być 106 kolegi 106-tego. Nie trzeba od razu kupować ITB Jenvey i Vemsa za 8k. Można to solidnie zrobić na przepustnicach z motoru + ecumaster. Tylko kwestia jak to jest wykonane :)

Barejka - Pią 23 Gru, 2011

kubas, i mozna zrobic turbo, jezdzi wysmienicie, wyglada tez nie najgorzej heheh i nie kosztowalo 10xxx :D
Janusz - Pią 23 Gru, 2011

a można zrobić turbo na rurkach pcv ;D
Vlodarsky - Pią 23 Gru, 2011

Janusz napisał/a:
a można zrobić turbo na rurkach pcv


można i głowicę bez uszczelki założyć jak za droga :rotfl:

M - Pią 23 Gru, 2011

Wszystko można zrobić jak jest know-how
BNU - Sob 24 Gru, 2011

kubas napisał/a:
BNU nie obraź się że wyczyściłem ten temat poraz kolejny. Proszę o nie robienie sobie innych wycieczek w tym temacie. Jak chcecie pogadać o druciarstwie to załóżcie temat.

Nie podoba mi się jedynie twoja wypowiedź "cwaniakiem co wszystko kupuje". Kolegom raczej nie chodziło o to, można zrobić coś samemu i bez druta. Trzeba mieć wszystko przemyślane i dobierać odpowiednie części... Przykładem może być 106 kolegi 106-tego. Nie trzeba od razu kupować ITB Jenvey i Vemsa za 8k. Można to solidnie zrobić na przepustnicach z motoru + ecumaster. Tylko kwestia jak to jest wykonane :)


ja się nie obrażam :)

tylko powiedz mi co tu jest druciarskie ?

chce turbo od XM'a 2.1 lub od jakiegoś TDS'a 2.5
mozliwe ze wyspawać baranka, kupić custom'owy IC i to wszystko odpowiednio połączyć
starą uszczelke 1.37mm wymienic na 1.5mm i tak fabrycznie mam stopień sprezanai 9.3;1 skoro Barejka ma 9;1 to nie musze zbyt wiele odprężać silnika...

Anonymous - Sob 24 Gru, 2011

BNU napisał/a:
jakiegoś TDS'a 2.5


mam takie turbo dla Ciebie !

BNU - Sob 24 Gru, 2011

Czesio napisał/a:
mam takie turbo dla Ciebie !


how much beautiful?

Barejka - Sob 24 Gru, 2011

BNU, to turbo bedzie za duze dla Ciebie niu niu :D
BNU - Sob 24 Gru, 2011

wiem ale moze okazja by się trafiła ;) od XM'a bedzie w sam raz :)
Anonymous - Sob 24 Gru, 2011

BNU napisał/a:

auto: Peugeot 106 XSi
silnik:: 1.4
moc: 100km
Dołączył: 13 Lis 2011
Skąd: Pruszków

Wysłany: Dzisiaj 12:17
wiem ale moze okazja by się trafiła


po świętach ją znajdę obejrzę i pogadamy wtedy o cenie :)

hubanek - Pon 26 Gru, 2011

Polecam Pana Motyla -> auto szlif konstancin

Wykonywalem kilka podstawowych obrobek glowicy podczas przygotowania w stopniu full glowic do sportu - planowanie, wymiana gniazd, prowadnic.

Bardzo konkurecyjnie jesli chodzi o cene i wykonanie bez zadnej lipy i roznic.

Mozna sie spokojniem dogadac i odebrac towar na ursynowie gdzie mieszka wlasciciel firmy



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group