martin.h - Śro 18 Sty, 2012 A 7er w gazie ? M - Śro 18 Sty, 2012 Martinie patrz swoj podpis
Lepiej napisz ile kosztuja czesci do sierry michool_vt - Śro 18 Sty, 2012
misiek86electro napisał/a:
http://otomoto.pl/nissan-200-sx-C22430563.html
drift pełno gembo, nie lubie
Kamill napisał/a:
Myśle że same fotele przednie jeżeli sa takie same jak w zwyklej e36 + wykladzina + wykladzina bagaznika to bedzie ok -80kg po
uuuuuuu, optymistycznie sie robi
rabarbar napisał/a:
to e36 compact z silnikiem od m3 wazy niecałe 1100kg(a ma klatke)
słodko
rabarbar napisał/a:
silnik w tym aucie chleje olej litrami i ma pewien gruby problem (wal do mi na pw)
no dotarły do mnie pewne smutne wieści
rabarbar napisał/a:
a wogóle to jaki jest budżet??auto ma byc tylko do upalania czy tez jazda na codzien?
15-20, bedzie odpalany 2-3 razy w miesiącu
Cytat:
E36 compact do zabawy w driftowanie fajne,do szybkiej jazdy na granicy poślizgu tylko coś z silnikiem centralnie.
no włacha drift nie jara mię nic a nic
Bart napisał/a:
Czyli - cholera wie, ja bym coś innego kupił, ale to inny budżet.
dziekuje! pomuk leci! Bart - Śro 18 Sty, 2012 jak samochód ma być używany raptem parę razy miesięcznie to może uderz z grubej rury i rzeczywiście szarpnij się na jakieś E36 compacta M3 - osiągami pewnie zabija, koszty utrzymania nie będą dramatycznie wysokie, a (z trudem) powinien zmieścić się w budżecie.
No i uszczęśliwiłbyś Rabarbarbarbarbarbarbarbara Anonymous - Śro 18 Sty, 2012 trzeba było brac moje 328,za 10tys miałbys bardzo fajne auto
Bart, ja mam za małe jajeczka na 320 konnego compactamichool_vt - Śro 18 Sty, 2012
Cytat:
trzeba było brac moje 328,za 10tys miałbys bardzo fajne auto
sorry 328 wydaje mi sie za ciezkie, w porownaniu do mr2.. ale jak mowicie ze da sie wy..ać pare kilo (1100kg ) to jestem zaciekawiony
kolejne pytanie:czy takie 323ti po wyrzuceniu wszystkiego z srodka bedzie dryftowało? czy bedzie sie w zakręcie napedzało w miare stabilnie/normalnie?
nie oczekuje, ze bedzie z zakretu wystrzeliwało jak mr2..
jezdzilem sedanem 328 i to byla raczej walka zeby tył nie dryftował
aaaaa i najwazniejsze, czy w takim compact da sie odlaczyc bez problemu absy, kontrole trakcji i inne ustrojstwa?
Cytat:
Bart, ja mam za małe jajeczka na 320 konnego compacta
ja chyba tez mi - Śro 18 Sty, 2012 No dobra - piszę.
Mr2 ZZW30 (moja) - mega przekozak, prowadzi się zacnie bardzo (choć za miękka jest zawiasem - to nie jest duży problem, Koni + staby i powinno być ok), przy okazji pali z 8 litrów przy normalnej codziennej jeździe. Części... Hmmm... Tu jest gorzej, na pewno sporo droższe niż do bmw, z drugiej strony - jak często chcesz wymieniać graty w samochodzie? Silnik 1ZZ - fabrycznie olejożerny (do przeżycia albo zwalczenia, mój już chyba nie żre, po eksploatacyjnej wymianie kilku podzespołów ), kluczowy fakap: precaty masakrujące napęd (i google, i youtube jako pierwsze w wynikach wyszukiwania "precat failure" wywalają właśnie mr2 spyder, choć to oczywiście może być przypadek ), ale jeśli eksmituje się je nim się wykruszą siejąc spustoszenie - powinno być ok (oczywiście zawsze jest szansa, że poprzedni właściciel je wysypał, zalał silnik moto doktorem i teraz sprzedaje próbując uniknąć dość wysokich kosztów).
Mr2 SW20 - to już trochę japoński wynalazek, problemy z częściami są pewnie większe, co mocno ogranicza wykorzystywalność codzienną/zabawową samochodu. Dislike.
E36 kontakt - dobry fur na pewno, części na pęczki, do zabawy dobry jess. No ale co - cztery gary nie jadą, sześć - pali sporo.
Reasumując:
mr2 ZZW30 - uniwersalna dość (choć mega mało praktyczna z racji 2 miejsc i braku bagażnika), skuteczna mimo kiepskiego stosunku mocy do masy (i nie bardzo jest jak to poprawić), mega się jaram jej prowadzeniem. No i wartość dodana - ogarniesz rmr takie, to i z ferrari sobie poradzisz
mr2 SW20 - szybka cholernie w szybkich wersjach, ale raczej do pokazywania niż jeżdżenia
e36 compact - czterocylindrowe: na co dzień ok (bo bardziej praktyczna od mr, pali rozsądnie i części za półdarmo), ale jedzie tak se; sześciocylindrowe - szybkie, ale paliwożerne, reszta jak czterocylindrowe.
No i jeszcze jeden fakt - w bmw jest lans, że przekozak i ogarniator jesteś, bo utrzymanie samochodu bokiem na każdym łuku/rondzie/skrzyżowaniu jest banalne, przyjemne i efektowne. W rmr jest sporo trudniej. No ale wychodząc z łuku rmr chce przyspieszać już w momencie, w którym bmw wciąż głównie driftuje.
EDIT: europejskie mr2 zzw30 mają torsena w serii, piękna rzecz w 93% przypadków!Anonymous - Śro 18 Sty, 2012 -328 (coupe,sedan)da sie bez problemów zejsc z masa w okolice 1200-1150,maja podobno lepsze zawieszenie tylne niz compact(ten ma z e30)
-konieczna szpera(choc bez tez jest kupa zabawy),całe szczescie koszt to ok 1200-1400 pln z dowolnym przełozeniem,a zakres tych jest bardzo duzy,od 2,9 po 4,45,czołowka bmw challange ma po kilka dyfrów z róznym przełozeniam i dobieraja sobie pod konkretny tor.wogóle e36 jest nie do pobicia jesli chodzi o ceny/dostepnosc czesci.uzywane slicki 17" czy 18" są tansze i łatwiej dostepne niz 15",seryjnych gratów na alllegro są miliony w smiesznych cenach,hamulce ładujesz z e46 330.a jak brakuje mocy to zawsze mozna swapować silnik z m3
-napędza sie na wyjsciu!!dowodem sa wyniki kolesi jezdzących takimi autami ,chocby w bmw chalange
-tak,wszystkie elektroniczne ustrojstwa da sie odłączyc
na twoim miejscu zaintereswałbym sie tym autem
http://rajdowypoznan.com/...49c96d8ae#42879zefir - Śro 18 Sty, 2012 nie wiem czemu bmw to od razu drift,
po AB Cup widac jak BMW dobrze zestrojone moze byc skuteczne )
wiadomo ze silnik centralnie przy RWD robi robote, ale zeby mr2 bylo szybkie to seria tez srednio sie do tego nadaje. po za tym ze takim m3 w compact czy e36, bedzie cholernie szybkie.
chociaz ja bym szedl w e30 z 1,8is
mozna znalezc naprawde kilka e30 w dobrym stanie, ktore nie sa smietnikami, tylko nie beda malo kosztowac, dla mnie e36 jest za ciezkie w prowadzeniu , albo trzeba faktycznie tam motorownie z m3 dawac,
a co do japonskich RWD uwielbiam, r33GTS, mr2, s14a , wszystko zajebiscie, ale do jazdy na codzien, przy uapalaniu, koszty robia sie masakryczne.
fajne by bylo s2000, ale w polsce ciezko dostac sztuke bez przeszlosci )Anonymous - Śro 18 Sty, 2012 mi, nie przesadzaj z ta paliwozernoscia e36,mi palił srednio ok 10l,a raz na trasie zszedłem do 6,7,zresztą Michał nie ma zamiaru tym autem jezdzic na codzieńmi - Śro 18 Sty, 2012 E36 325i: 10,24l/100km
Mr2 ZZW30: 8,2l/100km
...choć w rzeczy samej - ma to znaczenie przy częstszej jeździe, w samochodzie używanym sporadycznie można sobie pozwolić na nieco większe zużycie.
Ja tak sobie teraz myślę, że jakimś pomysłem na upalatora jest też sierra, choć wymaga wyrzeczeń. W każdym razie - w wersji czteropędnej ma 3 dyfry i 2/3 mocy z tyłu - tym się można bawić. Tylko oczywiście - mocniejszy silnik, ogarnięcie korozyjne budy i tam takie. Raczej jako projekt do zrobienia/odkupienia niż samochód, który po prostu znajdujesz w ilości sztuk kilka na allegro i ewentualnie odrobinkę modyfikujesz.kubas - Śro 18 Sty, 2012 http://otomoto.pl/bmw-318...-C20914778.html
http://otomoto.pl/bmw-318...-C21656981.htmlBart - Śro 18 Sty, 2012 Michooooooooooool, to ma być taki stricte upalator-funcar czy samochód, który od czasu do czasu ma służyć jako normalny środek lokomocji?M - Śro 18 Sty, 2012 Dyskusja o spalaniu - mozna zamykac.Walle - Śro 18 Sty, 2012 Zdrowe E36 compact z 6garkami powinno Ci się podobać. Newralgiczny punkt tych samochodów toukład chłodzenia w R6. Trzeba na dzień dobry profilaktycznie wymienić pompę wody, termostat, posprawdzać węże i chłodnicę, wymienić płyn chłodniczy.
Zawias z tyłu - tani od E30.
Szpera od około 600 pln.
Seryjne fotele jak taborety - polecam wymienić na kubły.