Bart - Wto 14 Lut, 2012 hehe, coś w tym jestnox - Wto 14 Lut, 2012 dla tego ja wzbraniam się od tego żeby spróbowac się czymś takim przejechać rozbil bym się w pierwszy no może w drógi tydzień mi - Wto 14 Lut, 2012 kurde, ja nie wiem, ja tego nie czuję. Samochodem - owszem, w szybkim samochodzie wciskam gaz w podłogę i nie jestem w stanie odpuścić, ale na motórze nie, zupełnie.michool_vt - Wto 14 Lut, 2012
nox napisał/a:
dla tego ja wzbraniam się od tego żeby spróbowac się czymś takim przejechać
+1
wiem, ze by mi sie spodobało i wiem, ze zrobiłbym sobie ziaziu.
cud, że nie zrobilem sobie krzywdy latajac skutrem po wawie, ze słoikami w plecaku misiek86electro - Wto 14 Lut, 2012 prosty przykład jak kupowałem crossówke...
mówie ze 125 wystarczy Ryba na to ze szkoda hajsu kup odrazu cos wiekszego....
kupiłem 250 4T
szczerze w pierwszym miesiacu brakowało przy 250 cm3 mocy
Ryba miał racje Ryba - Śro 15 Lut, 2012 No mówiłem Misiek - 250 jest SPOKO, aż dziwne że już Ci zabrakło mocy =]
Ile to ma kuni ? 45 ? Jeździłem na kolegi CRF250 i powiem Ci że robi przeciąg
W tym artykule najbardziej mi się podoba:
Cytat:
Jeżeli zsiadając z agresywnej sześćsetki dalej myślisz, że nie będziesz jej kręcił pod sufit to powtórz to sobie patrząc w lustro. Kłamiesz.
So fuckin true
Jak będę miał wolny hajs to zdecydowanie pakuje się w to:
Na torze skręca lepiej od supersportów, a jak człowieka najdzie to można wpakować krosowe felgi z kapciami i dzida w teren!
inb4: da się zarejestrować, trza tylko przejść przegląd pakując normalne światła i kierunki.
E: Pitt, dzięki za zrobienie porządku z tematem, Michała karwa mozna prosić latamimisiek86electro - Śro 15 Lut, 2012
Cytat:
No mówiłem Misiek - 250 jest SPOKO, aż dziwne że już Ci zabrakło mocy =]
Ile to ma kuni ? 45 ? Jeździłem na kolegi CRF250 i powiem Ci że robi przeciąg
Powiem Ci że w ostry teren spoko, ale juz po kraweznikach i troche dróg publicznych to brakuje koma600 - Śro 15 Lut, 2012 misiek86electro, najgorzej to że te silniki mało wytrzymują wymienianie: tłoka pierścieni, korby ,, A latał ktoś na suzuki dzr 400 bo chodził mi po głowie dwie wersje terenowa i supermotomisiek86electro - Śro 15 Lut, 2012
koma600 napisał/a:
misiek86electro, najgorzej to że te silniki mało wytrzymują wymienianie: tłoka pierścieni, korby ,, A latał ktoś na suzuki dzr 400 bo chodził mi po głowie dwie wersje terenowa i supermoto
ja latam na drz-cie 400
każdy cross mało wytrzymuje bo ma mega obciazenia na drodze publicznej strasznie sie meczy co zreszta słychać. Tak jakbys upalał samochod non stop na trzecim biegu. Dość drogi sport dlatego najlepiej wstrzelić sie w dobry model marke i kwestia tez jest 2T czy 4T...
Suzi czy Yamaha ma bardzo duzo czesci z rynku wtórnego, alegro itp. KTM jest drogie w utrzymaniu jak subarka w świecie samochodów A Kawa to wogole strzał w kolano yebie sie na potęge i mało cześci. Co do DRZ-ty pisz postaram sie odpowiedziec latam na kumpla. Idealnie wywazony środek ciezkości typowe enduro moja yamaha jest typowo torowa (mega lekki przód stawiam ja z gazu na 3) ale zato przyjemność ze skoków jest straszna
kurde napisałem to chyba jak Emeryt heheJakarti - Śro 15 Lut, 2012 cos tu sie karwa zawiesilo.
non stop mam ten temat jako nieprzeczytany..PiTT - Śro 15 Lut, 2012 to go przeczytaj w końcu M - Śro 15 Lut, 2012 zakręć smigłem możę jesteś we śnie jak w incepcji PiTT - Śro 15 Lut, 2012 zakręć smigłem możę jesteś we śnie jak w incepcji miras - Śro 15 Lut, 2012 Ja mam takiego "lytra" i powiem że kusi żeby odkręcić na maxa
ale przeszedłem kilka mniejszych sprzętów wcześniej i mam do niego respekt jak cholera, oficjalnie dla rodziny to jest turystyk do spokojnej jazdy. Ryba - Śro 15 Lut, 2012 Wybacz moją niewiedze, ale co to za motur ?