To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Mondeo MK4 2.0 klekot

Bonczek - Śro 22 Lut, 2012

Walcz o swoje Bartosz :faja:
martin.h - Śro 22 Lut, 2012

GeKo napisał/a:
Martin.h udalo Ci sie sprawdzić co sie dupi, ewentualnie jak wyglądają koszty serwisu typu std.
- wtryski
- dwumas
- turbo burbo


A więc tak, Mk4 wypada dobrze jeśli chodzi o awaryjność, śmiało mozna kupować. Wtryski i turbo to nie problem, a i dwumas nie jest czymś co często się wymienia.

Przykładowe ceny:

- wtryski 1700zł/szt.
- dwumas 1700zł
- sprzęgło + wysprzęglik 3200 zł
- turbo 5400zł

Jak zwykle, możliwy rabat :D

Jakarti - Śro 22 Lut, 2012

powiedz kto nie placi i wyjazd z nim z forum :D :D
chyba, ze to ja..

zrobimy sąd! :D

Maciusiowy - Śro 22 Lut, 2012

Jakarti napisał/a:
powiedz kto nie placi i wyjazd z nim z forum


to może być trudne :]
...skąd inąd wiem kto nie wybecalował

nox - Śro 22 Lut, 2012

Maciusiowy napisał/a:
Jakarti napisał/a:
powiedz kto nie placi i wyjazd z nim z forum


to może być trudne :]
...skąd inąd wiem kto nie wybecalował


heheh fajnie sie czyta te posty wiedzac o kim mowa :rotfl:

anjas - Śro 22 Lut, 2012

to napiszta, ciekawy jestem



(ale jeśli to ja z czymś wiszę to daj znać, bo kurde może o czymś zapomniałem ;D )

106 - Śro 22 Lut, 2012

:>
martin.h - Śro 22 Lut, 2012

Podobno mi pożyczył na dziwki i narkotyki :faja:
106 - Śro 22 Lut, 2012

Bart napisał/a:
O awaryjności wiele nie powiem, ale pewnie jak to nowoczesne diesle - koła dwumasowe, wrażliwe wtryskiwacze i takie tam.

zastanawiam sie na ile d4d z toyoty i 1.6 tdci z focusa to nowoczesne silniki...
ale ta usterkowosc wspolczesnych diesli to chyba mit. w domu 2 x d4d zrobily
pod 60-80kkm i nic. focus ma teraz 64kkm i tez zero problemow z silnikiem.
auta mielismy od nowego, od pierwszego dnia upalane, dosc czesto krecone
pod 5tys/obr, przeszly sporo "rajdowoopisowych" treningow, zapoznan z trasa.
takie typowe firmowki ;)

martin.h - Śro 22 Lut, 2012

Najbardziej zaawansowane diesle ma chyba w tej chwili Mitsubishi, blok i głowica aluminium, a do tego zmienne fazy rozrządu. Póki co ciężko coś powiedzieć o awaryjności bo przebiegi rzędu 40-50 tyś zł nie są w stanie tego zweryfikować :]
kosmita - Śro 22 Lut, 2012

106 napisał/a:
usterkowosc wspolczesnych diesli to chyba mit. w domu 2 x d4d zrobily
pod 60-80kkm i nic. focus ma teraz 64kkm

Jak coś się psuje przy takich przebiegach to jest gównem

Mick - Śro 22 Lut, 2012

to podepnę się i zapytam też o Mondka MK4 tylko, że z silnikiem 2.0 w benie :)
Martin do tablicy!!

Maciusiowy - Czw 23 Lut, 2012

Mick napisał/a:
to podepnę się i zapytam też o Mondka MK4 tylko, że z silnikiem 2.0 w benie
Martin do tablicy!!


mogę też coś szkrobnąć, bo mamy takich 4 służbówki - dizajnersko dramat (ale to moje prywatne zdanie), z zewnątrz słabo, a w środku połacie plastiku mającego imitować aluminium - bez składu i ładu. Usterkowość: gigantyczna - nie są to co prawda wielkie rzeczy, ale we wszystkich czterech stało się coś z mocowaniem maski, przez co samoczynnie się otwiera, lub nie otwiera się wcale; jeden miał coś z wtryskiwaczami; jeden coś z układem paliwowym - a auta mają może jakieś 40tysi zrobione...

nox - Czw 23 Lut, 2012

ford gówno wort
GeKo - Czw 23 Lut, 2012

a fiat to jego brat :rotfl:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group