Bonczek - Śro 22 Lut, 2012 Walcz o swoje Bartosz martin.h - Śro 22 Lut, 2012
GeKo napisał/a:
Martin.h udalo Ci sie sprawdzić co sie dupi, ewentualnie jak wyglądają koszty serwisu typu std.
- wtryski
- dwumas
- turbo burbo
A więc tak, Mk4 wypada dobrze jeśli chodzi o awaryjność, śmiało mozna kupować. Wtryski i turbo to nie problem, a i dwumas nie jest czymś co często się wymienia.
Jak zwykle, możliwy rabat Jakarti - Śro 22 Lut, 2012 powiedz kto nie placi i wyjazd z nim z forum
chyba, ze to ja..
zrobimy sąd! Maciusiowy - Śro 22 Lut, 2012
Jakarti napisał/a:
powiedz kto nie placi i wyjazd z nim z forum
to może być trudne
...skąd inąd wiem kto nie wybecalowałnox - Śro 22 Lut, 2012
Maciusiowy napisał/a:
Jakarti napisał/a:
powiedz kto nie placi i wyjazd z nim z forum
to może być trudne
...skąd inąd wiem kto nie wybecalował
heheh fajnie sie czyta te posty wiedzac o kim mowa anjas - Śro 22 Lut, 2012 to napiszta, ciekawy jestem
(ale jeśli to ja z czymś wiszę to daj znać, bo kurde może o czymś zapomniałem )106 - Śro 22 Lut, 2012 martin.h - Śro 22 Lut, 2012 Podobno mi pożyczył na dziwki i narkotyki 106 - Śro 22 Lut, 2012
Bart napisał/a:
O awaryjności wiele nie powiem, ale pewnie jak to nowoczesne diesle - koła dwumasowe, wrażliwe wtryskiwacze i takie tam.
zastanawiam sie na ile d4d z toyoty i 1.6 tdci z focusa to nowoczesne silniki...
ale ta usterkowosc wspolczesnych diesli to chyba mit. w domu 2 x d4d zrobily
pod 60-80kkm i nic. focus ma teraz 64kkm i tez zero problemow z silnikiem.
auta mielismy od nowego, od pierwszego dnia upalane, dosc czesto krecone
pod 5tys/obr, przeszly sporo "rajdowoopisowych" treningow, zapoznan z trasa.
takie typowe firmowki ;)martin.h - Śro 22 Lut, 2012 Najbardziej zaawansowane diesle ma chyba w tej chwili Mitsubishi, blok i głowica aluminium, a do tego zmienne fazy rozrządu. Póki co ciężko coś powiedzieć o awaryjności bo przebiegi rzędu 40-50 tyś zł nie są w stanie tego zweryfikować kosmita - Śro 22 Lut, 2012
106 napisał/a:
usterkowosc wspolczesnych diesli to chyba mit. w domu 2 x d4d zrobily
pod 60-80kkm i nic. focus ma teraz 64kkm
Jak coś się psuje przy takich przebiegach to jest gównemMick - Śro 22 Lut, 2012 to podepnę się i zapytam też o Mondka MK4 tylko, że z silnikiem 2.0 w benie
Martin do tablicy!!Maciusiowy - Czw 23 Lut, 2012
Mick napisał/a:
to podepnę się i zapytam też o Mondka MK4 tylko, że z silnikiem 2.0 w benie
Martin do tablicy!!
mogę też coś szkrobnąć, bo mamy takich 4 służbówki - dizajnersko dramat (ale to moje prywatne zdanie), z zewnątrz słabo, a w środku połacie plastiku mającego imitować aluminium - bez składu i ładu. Usterkowość: gigantyczna - nie są to co prawda wielkie rzeczy, ale we wszystkich czterech stało się coś z mocowaniem maski, przez co samoczynnie się otwiera, lub nie otwiera się wcale; jeden miał coś z wtryskiwaczami; jeden coś z układem paliwowym - a auta mają może jakieś 40tysi zrobione...nox - Czw 23 Lut, 2012 ford gówno wortGeKo - Czw 23 Lut, 2012 a fiat to jego brat