To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - strojenie komputera Saxo VTS 1,6 16V

kubas - Pią 06 Kwi, 2012

no name napisał/a:
Warto wiedzieć jakie idą za tym koszty,
by później nie obudzić się z ręką w nocniku i marnym efektem


Seryjne saxo ma 118km, zrobienie z tego czegoś takiego jak u bad-iego czyli 165k+ to koszt około 10k. I jak komuś odpowiada taka droga to to robi.

W NA raczej walczy się o każdego konia, każdy następny kosztuje coraz więcej, jak ktoś przygotowuje samochód do rajdów to raczej jest tego świadomy...

matt2rally - Pią 06 Kwi, 2012

Kubas mógł byś wskazać w jakim temacie jest już wszystko ładnie wyjaśnione?
Przed założeniem tematu staram się rozeznać czy taki temat już nie został poruszony i jakoś nic nie napotkałem. Chyba że rozmowa była podpięta pod inny temat

no name - Pią 06 Kwi, 2012

kubas napisał/a:
W NA raczej walczy się o każdego konia, każdy następny kosztuje coraz więcej, jak ktoś przygotowuje samochód do rajdów to raczej jest tego świadomy...

Znałem takich co nie byli przygotowani i dlatego napisałem o tym.

kubas - Pią 06 Kwi, 2012

http://forum.hothatch.org...der=asc&start=0
http://forum.hothatch.org...der=asc&start=0


+ momenty w różnych innych tematach:

http://forum.hothatch.org...ghlight=#321105
http://forum.hothatch.org...cumaster#269045

matt2rally - Pią 06 Kwi, 2012

dzięki
kubas - Pią 06 Kwi, 2012

Spoko dajesz pomógł i będzie git :D
ade - Pią 06 Kwi, 2012

kubas napisał/a:
Matt swoją droga było już kilka tematów o tym gdzie wszystko było ładnie wyjaśnione.

Jak masz kasę zakładaj VEMSA, jak nie DET 3 i koniec.

Wieczorem zamykam temat.


VEMS jest passe;]

teraz EMU jest na topie;d

kaziu1985pn - Sob 07 Kwi, 2012

ade, tylko ile takie emu kosztuje ??
matt2rally - Sob 07 Kwi, 2012

Chyba faktycznie wybór padnie na EMU ale muszę z tym jeszcze trochę poczekać i uzbierać budżet na montaż i strojenie :] chyba że uda mi się dostać od kogoś mapę pod seryjny ECU która była przygotowywana pod podobną specyfikację Saxo do mojego
matt2rally - Sob 07 Kwi, 2012

dla Kaziu:
http://www.re5pect.pl/cat...-ecu-piggy-back

kaziu1985pn - Sob 07 Kwi, 2012

matt2rally, ile det3 kosztuje wiem ale emu wyglada tak

wiec to nie to samo raczej :)

ŁukaszS3 - Sob 07 Kwi, 2012

kubas napisał/a:
zrobienie z tego czegoś takiego jak u bad-iego czyli 165k+ to koszt około 10k.


kubas błagam Cię nie żartuj tak... za 10k to jesteś może w połowie...

106 - Sob 07 Kwi, 2012

matt imho emu do takiego auta to troche za ambitnie.
mam puga na itb i juz dawno "u zrodla" dopytywalem czy przypadkiem nie
przejsc z det3 na emu przy modach ktore mam w silniku. uslyszalem ze nie
ma potrzeby bo det3 w zupelnosci wystarczy do prawidlowgo wystrojenia.

kiedys liczylem to wyszlo mi ze w mojej 106 +1KM to mniej wiecej 300 pln ;D
NA rulezzzzz :jupi:

kubas - Sob 07 Kwi, 2012

106 napisał/a:
matt imho emu do takiego auta to troche za ambitnie.
mam puga na itb i juz dawno "u zrodla" dopytywalem czy przypadkiem nie
przejsc z det3 na emu przy modach ktore mam w silniku. uslyszalem ze nie
ma potrzeby bo det3 w zupelnosci wystarczy do prawidlowgo wystrojenia.

kiedys liczylem to wyszlo mi ze w mojej 106 +1KM to mniej wiecej 300 pln ;D
NA rulezzzzz :jupi:


Seria + 12.960pln :D

faldzip - Sob 07 Kwi, 2012

I dlatego ja nie inwestuje w konie :) No tez dlatego, ze w moim VTSie jest silnik z VTR na 3 kosci, wiec sie nie oplaca w nim dlubac, a najtansze +20KM mam wymieniajac silnik na taki jak tam kiedys byl, ale to i tak za drogo dla mnie :) ale inna sprawa, ze tego co zaobserwowalem, to na poczatku rajdowej kariery lepiej jest inwestowac w umiejetnosci (przejechane kórwokilometry), niz w konie. No chyba, ze startujesz juz w RPP lub wyzej, gdzie poziom kierowcow jest zblizony i tam rzeczywiscie 10KM moze decydowac czy jestes pierwszy czy ostatni.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group