Warto wiedzieć jakie idą za tym koszty,
by później nie obudzić się z ręką w nocniku i marnym efektem
Seryjne saxo ma 118km, zrobienie z tego czegoś takiego jak u bad-iego czyli 165k+ to koszt około 10k. I jak komuś odpowiada taka droga to to robi.
W NA raczej walczy się o każdego konia, każdy następny kosztuje coraz więcej, jak ktoś przygotowuje samochód do rajdów to raczej jest tego świadomy...matt2rally - Pią 06 Kwi, 2012 Kubas mógł byś wskazać w jakim temacie jest już wszystko ładnie wyjaśnione?
Przed założeniem tematu staram się rozeznać czy taki temat już nie został poruszony i jakoś nic nie napotkałem. Chyba że rozmowa była podpięta pod inny tematno name - Pią 06 Kwi, 2012
kubas napisał/a:
W NA raczej walczy się o każdego konia, każdy następny kosztuje coraz więcej, jak ktoś przygotowuje samochód do rajdów to raczej jest tego świadomy...
Matt swoją droga było już kilka tematów o tym gdzie wszystko było ładnie wyjaśnione.
Jak masz kasę zakładaj VEMSA, jak nie DET 3 i koniec.
Wieczorem zamykam temat.
VEMS jest passe;]
teraz EMU jest na topie;dkaziu1985pn - Sob 07 Kwi, 2012 ade, tylko ile takie emu kosztuje ??matt2rally - Sob 07 Kwi, 2012 Chyba faktycznie wybór padnie na EMU ale muszę z tym jeszcze trochę poczekać i uzbierać budżet na montaż i strojenie chyba że uda mi się dostać od kogoś mapę pod seryjny ECU która była przygotowywana pod podobną specyfikację Saxo do mojegomatt2rally - Sob 07 Kwi, 2012 dla Kaziu:
http://www.re5pect.pl/cat...-ecu-piggy-backkaziu1985pn - Sob 07 Kwi, 2012 matt2rally, ile det3 kosztuje wiem ale emu wyglada tak
wiec to nie to samo raczej ŁukaszS3 - Sob 07 Kwi, 2012
kubas napisał/a:
zrobienie z tego czegoś takiego jak u bad-iego czyli 165k+ to koszt około 10k.
kubas błagam Cię nie żartuj tak... za 10k to jesteś może w połowie...106 - Sob 07 Kwi, 2012 matt imho emu do takiego auta to troche za ambitnie.
mam puga na itb i juz dawno "u zrodla" dopytywalem czy przypadkiem nie
przejsc z det3 na emu przy modach ktore mam w silniku. uslyszalem ze nie
ma potrzeby bo det3 w zupelnosci wystarczy do prawidlowgo wystrojenia.
kiedys liczylem to wyszlo mi ze w mojej 106 +1KM to mniej wiecej 300 pln
NA rulezzzzz kubas - Sob 07 Kwi, 2012
106 napisał/a:
matt imho emu do takiego auta to troche za ambitnie.
mam puga na itb i juz dawno "u zrodla" dopytywalem czy przypadkiem nie
przejsc z det3 na emu przy modach ktore mam w silniku. uslyszalem ze nie
ma potrzeby bo det3 w zupelnosci wystarczy do prawidlowgo wystrojenia.
kiedys liczylem to wyszlo mi ze w mojej 106 +1KM to mniej wiecej 300 pln
NA rulezzzzz
Seria + 12.960pln faldzip - Sob 07 Kwi, 2012 I dlatego ja nie inwestuje w konie No tez dlatego, ze w moim VTSie jest silnik z VTR na 3 kosci, wiec sie nie oplaca w nim dlubac, a najtansze +20KM mam wymieniajac silnik na taki jak tam kiedys byl, ale to i tak za drogo dla mnie ale inna sprawa, ze tego co zaobserwowalem, to na poczatku rajdowej kariery lepiej jest inwestowac w umiejetnosci (przejechane kórwokilometry), niz w konie. No chyba, ze startujesz juz w RPP lub wyzej, gdzie poziom kierowcow jest zblizony i tam rzeczywiscie 10KM moze decydowac czy jestes pierwszy czy ostatni.