saxorulez - Pią 05 Maj, 2006 ja robiłem podobne zabawy w Yarisie 1.0 ale tam wszystko mocno pogarszało charakterystyke...Anonymous - Sob 13 Maj, 2006 dzis poszalalem sobie na tej mojej rurce i mam wrazenie ze jednak na samej gorze lepiej wkreca sie , silnik ma wieksza ochote na to hmmm pewnie hamownia tak malej roznicy nie wyczuje
jak zaloze kolektor jak bedzie pasowal n to moze to lepiej ze soba zagra n
a wiec dzis zalozylem fabryczna rurke z malym otworkiem zasysajacym powietrze i efekt jest jednak widoczny , na fabrycznej ma ciutek lepsza elastycznasc ale slabiej jedzie gora jest lekko zamulony , moze i faktycznie ten maly otworek ogranicza to w jakis posob, na mojej rurce odwrotnie, tak przynajmniej to czuje, wiec kurcze musze to pomierzyc jakos, a i na mojej rurce dzwiek jest bardziej elegancki
wyglad rury moze nie porywa ale ksztaltem jest zblizona do oryginalu,
ten pomaranczowy plastyk jest tymczasowo amortyzuje drgania, nie wyglada ale dziala,
na drugim zdjeciu widac ze powierzchnia mojej rury przez ktore musi byc zasysane powietrze na wysokich obrotach jest prawie 4 krotnie wieksza od stokowej, dlatego mam wrazenie ze lepiej sie kreci na wysokich
PiTT - Pon 15 Maj, 2006 to niech mi ktoś powie
po co są te małe filterki na odmie?
czasami widzę że ktoś montuje, ale nie mam zielonego pojęcia po co to jestsaxorulez - Wto 16 Maj, 2006 ogólnie chodzi o to że odma powinna być podłączona do kolektora ssącego lub tez do dolotu.. natomiast jak ją odłączysz to gidześ ten olej powinien się zbierać (są specjalne zbiorniki OIL TANKS się nazywaja chyba..) ale niektórzy dla lansu zakładaja filterek która dej nic oprócz tego ze zasyfi się z czasem olejem i będzi ebrudny a olej bedzi ez niego sciekał..PiTT - Pon 26 Cze, 2006 odnawiam temat
jak wygląda sprawa rozmiaru stożka i jaki należy dobrać?
co będzie jak się założy za duży?
jak za mały to wiadomo że będzie przytkany, ale spotkałem się z opinią że jak jest za duży to też jest źle
słyszałem też że na mniejszym jest głośniej :566:
czy taki wielki skurczybyk jak u mnie nie jest za duży?
może warto zmienić na mniejszy?
Peter - Pon 26 Cze, 2006 ja proponuje dedykowane zestawy Jakarti - Pon 26 Cze, 2006 tez chetnie sie dowiem bo z tego co zdazylem zauwazyc to u mnie jest chyba z polowe wiekszy niz ten PITTa.. a cos z nim bede musial kiedys zrobic bo siakis taki zuzyty chyba
gdzie szukac takich stozkow dedykowanych?Loko - Pon 26 Cze, 2006 A ja mam pytanie pod ten temat.
Czy mieżył ktoś saxo po założeniu dolotu tego co tu wszyscy mają ?Dariano - Wto 27 Cze, 2006 przyrost w tym momencie jes nie wazny. Najwazniejszy jest tu dzwiek ziom saxorulez - Wto 27 Cze, 2006 ja mierzyłem po założeniu i wyszło mi 127KM
nie mierzyłem przed
natomiast z informacji jakie sa na forum www.saxo-vts.com
wiem że ten dolot to do +5KM, ale tracisz też KM na dole...
wynika to poprostu z dlugości dolotuJakarti - Pon 23 Paź, 2006 panaowie - K&N stozek - czy tylko dobre opinie? czy ktos ma opinie niedobre?
pytam bo cos sie niedlugo chyba zmieni, a chcialem sie upewnic
- no i jesli ktos moglby zalatwic po taniosci... saxorulez - Pon 23 Paź, 2006 ziom polecam kity typu cold air intake..
nie załuj kaski na to:
firm BCA produkuje takie zestawy.Dariano - Pon 23 Paź, 2006 Ładniusi )Jakarti - Pon 23 Paź, 2006 a czym sie rozni ten stozek od tego co ja chce?? mam prawie identyczna rurke i stozek w tym samym miejscu jest zamontowany..saxorulez - Pon 23 Paź, 2006 a jest obudowany?