MotorSport - [?] hydrauliczny ręczny zgodny z homo 106
Tomcat - Pon 20 Sie, 2012 a to niech Greg wrzuci, bo nie mam tego zdjęcia na tym kompie Greg - Pon 20 Sie, 2012 Proszszszsz...
jarek-malopolska - Pon 20 Sie, 2012 Paweł a tym masz saxo zbudowane jako N-ka czy jako A-gr?
Co wogole mowi homologacja Saxo o hydrualicznym ręcznym..?Wrobel - Pon 20 Sie, 2012 VO 06/05
seryjna klamka i pompa do recznego... czyli zostajesz w poziomie,i tak jak juz Chrzanek wczesniej napisal:
CHRZANEK napisał/a:
W RPP dopuszcza się że wajcha i pompa nie musza być identyczne ale musza pochodzić od renomowanego (znanego) producenta akcesoriów (tilton, AP Racing, RRS, itp).
ja mam RRS'a i ostatnio na BK nie bylo z tym zadnego problemu, to co podesłał Tomcat wygląda jak Compbrake
P.S niewiem czemu mi wczesniej temat umknałBad-i - Pon 20 Sie, 2012 U mnie tylko sugerowali żeby skrócić lewarek. Kurde ale niestety homo saxo nie pozwala na kit cara (chyba ze sie kupi wszystko z citroen sport)Tomcat - Pon 20 Sie, 2012
jarek-malopolska napisał/a:
Paweł a tym masz saxo zbudowane jako N-ka czy jako A-gr?
Co wogole mowi homologacja Saxo o hydrualicznym ręcznym..?
Ja mam serie, to z 106 Moniki, czyli czyściutka A grupa, do N z tego co się pytaliśmy by nie przeszedł, ale jako A grupa w tym roku auto przeszło BK na zieloną kartę (robisz na pierwszym wyścigu i przez resztę sezonu nie sprawdzają Ci auta na BK1), a jest ono dość wnikliwe.jarek-malopolska - Pon 20 Sie, 2012 czyli tak po polsku-chłopsku, jak bym chciał sobie robić auto według specyfikacji gr.A (nie VO,VK) to takie coś:
http://www.inter-rally.pl...kada-pompa.html
tylko pionowe-a najlepiej 45 st. nie ma prawa byc w "zwykłej" A-grupie?
A jak jest w końcu z zaciskiem hamulcowym, N-ka musi miec zacisk serie a a-grupa? Moze miec 266mm? Jesli tak to kazdy zacisk pod 266mm? Kiedys gdzies była mowa na forum ze tylko LUCASa zacisk, bosch i reszta nie.. ?Wrobel - Wto 21 Sie, 2012 nie... homologacja do 106 nie jest homologacja saxo
w 106 z homologacji wynika ze reczny ma byc poziomy
według tego co zbudował Bad-i i z tego co widzialem pare innych citroenów homologacja saxo pozwala na pionowy
P.S Badiemu zwrócono uwage na za długi ręczny, co sie gryzie z załącznikiem, a w tym samym czasie jakis inny techniczny puszcza w górach 106 na korektorze którego nie ma w homologacji tego auta... ot taki kraj jarek-malopolska - Śro 22 Sie, 2012 hehe no kraj to jest jaki jest Dziekuje młodzianie za odpowiedz A nie wiesz, czy załacznik J to jest jakiś ogolno dostepny dokument dla kazdego czy tez nalezy "zakupic" go w PZM-ocie ?
Hmm musze gdzieś znaleźć poradnik: Jak czytać homologacje.. Bo jestem zaciekawiony tym tematem a g.o.w.n.o z tego wiem Gówno w sensie jesli idze o te rozszerzenia; VO, VK. Jak to kurfa czytac..Mick - Śro 22 Sie, 2012 Jarek wszyskie załączniki J i nie tylko znajdziesz na naszej polskiej stronie www.pzm.pl w zakładce regulaminy o tutaj: http://www.pzm.pl/regulam...dzynarodowe-fia
tak jak napisał Młody homo gryzie się z załącznikiem J gdzie J pozwala na wydłużenie lewarka... generalnie Panu Wojtkowi wystarczy przypomnieć tylko zapis i tyle