MotorSport - [PPRC] - klasa narodowa, czyli taniej być nie może ???
Mick - Śro 10 Paź, 2012 Ciesze się Radziu, że od soboty tryskasz znowu optymizmem i masz takie super podejście do tego klubu
Mam nadzieje, że wszystko będzie szło po myśli zawodników i klub powróci na wyżynyMick - Śro 10 Paź, 2012
Kuner napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Co do szkolenia w Słomczynie na licencję BC to jeżeli będą chętni to oczywiście klub takie coś zorganizuje.
No i pytanie czy trzeba być członkiem Rzemieślnika by u niego robić licencje?
to ja odpowiem - nie, nie trzebaKuner - Śro 10 Paź, 2012 No tu supcio... kurde to niewiele mi brakuje by jeździć. Aby żona się nie dowiedziała o moim nowym pomysle Mick - Śro 10 Paź, 2012 ja niestety już oznajmiłem... powiedziała, żebym się w głowe puknał i że jeżdżenie na prawym ma mi wystarczyć
chyba pora na zmiany CHRZANEK - Śro 10 Paź, 2012 Ja to wiem jak to jest z bab... paniami.
Czasami lepiej nie mówić bo kłopoty moga być
Mick napisał/a:
Ciesze się Radziu, że od soboty tryskasz znowu optymizmem i masz takie super podejście do tego klubu
Bo w końcu poczułem że i Ty i Ja i wielu innych młodych ludzi TWORZY ten klub, jest jego częścią i ma prawo tworzyć sport samochodowy w tym kraju.
Sebastian (nowy Prezes) ma zdrowe podejście do ekonomii jak i do potrzeb zawodników więc licze na powolne ale jednak zmierzajace w dobrym kierunku zmiany.Kuner - Śro 10 Paź, 2012 Moja myśli że Clio jest na sprzedaż Naprawdę nie rozumiem, że jej tak życie w kawalerce przeszkadza - mniej sprzątania. Marzenia motoryzacyjne są ważniejsze Greg - Śro 10 Paź, 2012 Fajnie. Jaram się. Jechałbym to, ale nie chce mi się robić kolejnej fury i wydawać kolejnej kasy.
Powinna powstać bliźniacza klasa 106/Saxo - byłoby myślę równie dużo chętnych.
Ehh - życie. Ale prześpię się z tym. Mick - Śro 10 Paź, 2012 Gregu, tak jak pisał Chrzanek. Zrobienie fury tip top po "Twojemu" to ok 10 K.
Więc myśle, że można ją po jeszcze niższych kosztach wg mnie i Chrzanka tak w 6-7 K no name - Śro 10 Paź, 2012 Dobrze by było zrobić furę bez papierów i trzymać przy torze gdzieś.
Co z tego że masz papiery skoro auto i tak wielokrotnie po imprezie nie będzie
nadawało się do legalnej jazdy Mick - Śro 10 Paź, 2012
no name napisał/a:
Dobrze by było zrobić furę bez papierów i trzymać przy torze gdzieś.
Co z tego że masz papiery skoro auto i tak wielokrotnie po imprezie nie będzie
nadawało się do legalnej jazdy
pier.dzielisz
nie nadają się do jazdy po rolkach a i to nie koniecznie.
Po walnięciu w drzwi itp to spokojnie nadają się do jazdy po drogach publicznych
z resztą my już starzy jesteśmy, to nam się nie będzie chciało tak napier.dalać na torze jak młodym - a młodych będziemy studzić w parku no name - Śro 10 Paź, 2012
Mick napisał/a:
Po walnięciu w drzwi itp to spokojnie nadają się
Bardziej myślałem o zderzakach, lampach ale fakt że to biegusiem
za grosze można kupić i szybko wymienićGreg - Śro 10 Paź, 2012
Mick napisał/a:
Gregu, tak jak pisał Chrzanek. Zrobienie fury tip top po "Twojemu" to ok 10 K.
Więc myśle, że można ją po jeszcze niższych kosztach wg mnie i Chrzanka tak w 6-7 K
A widzisz. Znasz mnie, wiesz że lubię mieć perfekt. Ale do RC to nie ma sensu więc bym się z tego wyleczył. Musiałbym to policzyć, a na Fiatach, ich silnikach, co do czego nie znam się zupełnie. Cholera wie, może... może... To w zależności. Jak by się dało. Anonymous - Śro 10 Paź, 2012 ja już wszystko polczyłem i 5 k sie wyrabiam chyba sprzedam Celinę i jakiego busa kupie Rasputin - Śro 10 Paź, 2012
Czesio napisał/a:
chyba sprzedam Celinę i jakiego busa kupie
A nie lepiej zamienić Kuner - Śro 10 Paź, 2012
Greg napisał/a:
Musiałbym to policzyć
Nadwozie - 3000
Klatka - 2000
Fotel + pasy + siatka + kiera z nabą - ok 2000
Bilstein B6 - 1700
Sprężyny eibach - 400
Pozostałe podstawowe bzdety (hamulce, układ kierowniczy, płyta pod silnik duperele, bajery rowery) - najmarniej 3000
jeden komplet opon - 800 zł (slick markgum)
Już mamy kwotę ponad 12000, a jesli chciał byś powalczyć to i tak wypada zrobić Nkę co ma z 70 koników itp. co wiąże się z kosztami.
Chrzanek - skrzynia ma być zwykła czy sportingowa, która była inna, bo krótsza (ale nadal jest bardzo tania)