Techniczne - Felgi 15" pod zacisk Brembo 4-pot z 406
Mrozu - Śro 22 Sty, 2014 Kamill a przelotowe bez wprasowanych szpilek?Kamill - Śro 22 Sty, 2014
Mrozu napisał/a:
Kamill a przelotowe bez wprasowanych szpilek?
Myśle że bez problemu, wiekszość osob ma wkręcone szpilki i na to nasunięte dystanse tak jest najwygodniej bo sobie zmieniasz dystans przy zmianie felgi jednym ruchem ręki.Mrozu - Śro 22 Sty, 2014 Właśnie o to mi chodzi. Dzięki za info Barejka - Śro 22 Sty, 2014 Sibu, co masz na mysli piszac duze brembo? Mrozu - Śro 22 Sty, 2014 że nie jest takie małe jak to co mi sprzedałeś Barejka - Śro 22 Sty, 2014 Mrozu, musisz co chwile mi wypominac ze Ci sprzedalem zalujem teraz Mrozu - Śro 22 Sty, 2014 no dobra już nic nie piszę. jak złożę wrzucę Ci foty Barejka - Śro 22 Sty, 2014 jutro podjade pomacam i pomierze zacisk z e38Sibu - Czw 23 Sty, 2014 Barejka, są 2 typy 4-ro tłoczkowych brembo. Małe (Peugeot 406, wchodzą na niektóre 15') i duże (wszystkie pozostałe, felgi minimum 16'). Na dodatek do tych pierwszych można zamontować tarczę ~280 mm, natomiast duże potrzebują minimum ~300 mm.Kamill - Czw 23 Sty, 2014
Mrozu napisał/a:
Kamill a przelotowe bez wprasowanych szpilek?
Tak sobie przypomnialem jescze ze w bmw widzialem nie raz jak ludzie jezdzili na 1 ułamanej szpilce, czyli 4 z 5 i tez nikomu koło nie odpadło.Barejka - Czw 23 Sty, 2014 Sibu, spoko a 607 tez mial brembo, ale chyba ten wiekszyBarejka - Czw 23 Sty, 2014 ciekawe jak z zaciskami z w220 nie wygladaja na duze
http://allegro.pl/zacisk-...3885159163.htmlSibu - Czw 23 Sty, 2014
Barejka napisał/a:
607 tez mial brembo, ale chyba ten wiekszy
Tak, rozmiarowo to jest to samo co było np. w Alfie 166.