uczeszsie100 - Sob 31 Paź, 2009 pierwsze hamowanie..
By uczeszsieLoko - Sob 31 Paź, 2009 Na papierze wygląda świetnie, kiedy pojedynek z morsem?jarek-malopolska - Sob 31 Paź, 2009 GRuuubo !! szacun...leon - Sob 31 Paź, 2009 o qarwa ! niezle przywaliles z moca w 206
wielkie gratki za ukonczenie projektu 106 - Sob 31 Paź, 2009 Jaaaa 206 Gti - Sob 31 Paź, 2009 rasta - Sob 31 Paź, 2009
Loko napisał/a:
Na papierze wygląda świetnie, kiedy pojedynek z morsem?
Raczje średnio ale trza się ustawić
Tylko ja bym jeszcze popracował nad przebiegiem mocy i Nm bo na razie to cyferki fajne ale wykres przypomina Giewont, brak trakcji i kop w plecy na pewno jest ale z szybką jazdą ma to niewiele wspólnego!
Oczywiście cyferki robią wrażenie Greg - Sob 31 Paź, 2009 Łooo! Przy jakim doładowaniu wypluło takie cyfry?Loko - Sob 31 Paź, 2009
rasta napisał/a:
Loko napisał/a:
Na papierze wygląda świetnie, kiedy pojedynek z morsem?
Raczje średnio ale trza się ustawić
Hmm, ale spojrzałeś na wartości, czy tylko rzuciłeś okiem jak wygląda krzywa?
Bo wykres tego puga jest bardzo bardzo podobny do twojego morsa.
Tak dla porównania
Mors vs Pug
2000 rpm
~42 vs ~42
3000 rpm
~117 vs 115
4000 rpm
200 vs 220
5000 rpm
255 vs 280
6000 rpm
300 vs 300
Więc jak widać w zasadzie w całym zakresie pug jest mocniejszy.rasta - Sob 31 Paź, 2009 Loko, analiza pełen szacun
Nad przebiegiem Nn bym popracował, i zjechał z nimi w dół.Loko - Sob 31 Paź, 2009 Moment jest tylko i wyłącznie pochodną mocy, więc jeśli z mocą jest ok to i z momentem jest ok Nie da się pracować tylko nad jedną krzywą.
Po prostu ta hamownia robi z dupy wykresy na planie kwadratu, jakby to było na prostokącie to już wizualnie by dużo lepiej wyglądało.Misiek_lbn - Sob 31 Paź, 2009
Loko napisał/a:
Nie da się pracować tylko nad jedną krzywą.
nie
przecież nawet 500KM honda ma dalej 150Nm, więc jak widać, da się
a tak serio, spodziewałem się sporo mniej koników...
gratuluję !! rasta - Sob 31 Paź, 2009
Loko napisał/a:
Moment jest tylko i wyłącznie pochodną mocy, więc jeśli z mocą jest ok to i z momentem jest ok Nie da się pracować tylko nad jedną krzywą.
Da się ja miałem >400 Nm przy mocy ok. 280 koni, a teraz mam 350 Nm przy 300 km.
Druga sprawa przebieg Nm, usunął bym ten giewont i postarał się by trzymał Nn do końca.martin.h - Sob 31 Paź, 2009
rasta napisał/a:
Loko napisał/a:
Moment jest tylko i wyłącznie pochodną mocy, więc jeśli z mocą jest ok to i z momentem jest ok Nie da się pracować tylko nad jedną krzywą.
Da się ja miałem >400 Nm przy mocy ok. 280 koni, a teraz mam 350 Nm przy 300 km.
Rasta sam sobie zaprzeczyłeś. Moc Ci się zwiększyła GeKo - Sob 31 Paź, 2009
martin.h napisał/a:
rasta napisał/a:
Loko napisał/a:
Moment jest tylko i wyłącznie pochodną mocy, więc jeśli z mocą jest ok to i z momentem jest ok Nie da się pracować tylko nad jedną krzywą.
Da się ja miałem >400 Nm przy mocy ok. 280 koni, a teraz mam 350 Nm przy 300 km.
Rasta sam sobie zaprzeczyłeś. Moc Ci się zwiększyła
Niekoniecznie martin. Wcześniej może też miał 300KM tylko momentu więcej przy niższej mocy. A czy to dobre i jak to powinno wyglądać to tu trzeba Dzika i eMa.