To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - 206 S16 Turbo peoject

uczeszsie100 - Sob 31 Paź, 2009

pierwsze hamowanie..

By uczeszsie

Loko - Sob 31 Paź, 2009

Na papierze wygląda świetnie, kiedy pojedynek z morsem?
jarek-malopolska - Sob 31 Paź, 2009

GRuuubo !! :devil: szacun...
leon - Sob 31 Paź, 2009

o qarwa ! niezle przywaliles z moca w 206 :)

wielkie gratki za ukonczenie projektu :)

106 - Sob 31 Paź, 2009

Jaaaa :)
206 Gti - Sob 31 Paź, 2009

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
rasta - Sob 31 Paź, 2009

Loko napisał/a:
Na papierze wygląda świetnie, kiedy pojedynek z morsem?


Raczje średnio ale trza się ustawić ;D

Tylko ja bym jeszcze popracował nad przebiegiem mocy i Nm bo na razie to cyferki fajne ale wykres przypomina Giewont, brak trakcji i kop w plecy na pewno jest ale z szybką jazdą ma to niewiele wspólnego!

Oczywiście cyferki robią wrażenie ;D

Greg - Sob 31 Paź, 2009

Łooo! Przy jakim doładowaniu wypluło takie cyfry?
Loko - Sob 31 Paź, 2009

rasta napisał/a:
Loko napisał/a:
Na papierze wygląda świetnie, kiedy pojedynek z morsem?


Raczje średnio ale trza się ustawić ;D



Hmm, ale spojrzałeś na wartości, czy tylko rzuciłeś okiem jak wygląda krzywa?
Bo wykres tego puga jest bardzo bardzo podobny do twojego morsa.

Tak dla porównania

Mors vs Pug

2000 rpm
~42 vs ~42

3000 rpm
~117 vs 115

4000 rpm
200 vs 220

5000 rpm
255 vs 280

6000 rpm
300 vs 300

Więc jak widać w zasadzie w całym zakresie pug jest mocniejszy.

rasta - Sob 31 Paź, 2009

Loko, analiza pełen szacun xD

Nad przebiegiem Nn bym popracował, i zjechał z nimi w dół.

Loko - Sob 31 Paź, 2009

Moment jest tylko i wyłącznie pochodną mocy, więc jeśli z mocą jest ok to i z momentem jest ok ;) Nie da się pracować tylko nad jedną krzywą.

Po prostu ta hamownia robi z dupy wykresy na planie kwadratu, jakby to było na prostokącie to już wizualnie by dużo lepiej wyglądało.

Misiek_lbn - Sob 31 Paź, 2009

Loko napisał/a:
Nie da się pracować tylko nad jedną krzywą.

nie :?:
przecież nawet 500KM honda ma dalej 150Nm, więc jak widać, da się :D ;)





a tak serio, spodziewałem się sporo mniej koników...
gratuluję !! :)

rasta - Sob 31 Paź, 2009

Loko napisał/a:
Moment jest tylko i wyłącznie pochodną mocy, więc jeśli z mocą jest ok to i z momentem jest ok ;) Nie da się pracować tylko nad jedną krzywą.


Da się ja miałem >400 Nm przy mocy ok. 280 koni, a teraz mam 350 Nm przy 300 km.

Druga sprawa przebieg Nm, usunął bym ten giewont i postarał się by trzymał Nn do końca.

martin.h - Sob 31 Paź, 2009

rasta napisał/a:
Loko napisał/a:
Moment jest tylko i wyłącznie pochodną mocy, więc jeśli z mocą jest ok to i z momentem jest ok ;) Nie da się pracować tylko nad jedną krzywą.


Da się ja miałem >400 Nm przy mocy ok. 280 koni, a teraz mam 350 Nm przy 300 km.

Rasta sam sobie zaprzeczyłeś. Moc Ci się zwiększyła ;)

GeKo - Sob 31 Paź, 2009

martin.h napisał/a:
rasta napisał/a:
Loko napisał/a:
Moment jest tylko i wyłącznie pochodną mocy, więc jeśli z mocą jest ok to i z momentem jest ok ;) Nie da się pracować tylko nad jedną krzywą.


Da się ja miałem >400 Nm przy mocy ok. 280 koni, a teraz mam 350 Nm przy 300 km.

Rasta sam sobie zaprzeczyłeś. Moc Ci się zwiększyła ;)


Niekoniecznie martin. Wcześniej może też miał 300KM tylko momentu więcej przy niższej mocy. A czy to dobre i jak to powinno wyglądać to tu trzeba Dzika i eMa.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group