M - Sob 12 Cze, 2010 Kurna ten rotrex powinien mieć dwa razy mniejsze kółko do paska.... przebieg momentu błaga o to To jest chyba kompresor na 500koni TomsoN - Sob 12 Cze, 2010 Drugi civic D16Y2 - (124konie seria) pewnie miał koło 140+, Toyo T1R, zawias - możliwe, że tylko gleba TOXIC - Sob 12 Cze, 2010
eM napisał/a:
Kurna ten rotrex powinien mieć dwa razy mniejsze kółko do paska.... przebieg momentu błaga o to To jest chyba kompresor na 500koni
To może być rotrex C30 bo one ładują max 1bar ale czemu tak powoli sie rozkręca ?
Niech kupi porządne turbo, wezmę od niego rotrexa i sie nim własciwie zajme M - Sob 12 Cze, 2010
TOXIC napisał/a:
eM napisał/a:
Kurna ten rotrex powinien mieć dwa razy mniejsze kółko do paska.... przebieg momentu błaga o to To jest chyba kompresor na 500koni
To może być rotrex C30 bo one ładują max 1bar ale czemu tak powoli sie rozkręca ?
Niech kupi porządne turbo, wezmę od niego rotrexa i sie nim własciwie zajme
Mysle ze to kwestia obroty sprężarki vs potrzeby silnika, ale to juz trzeba by wziac dane i policzyc. Imho jeśli nie ma ograniczeń technicznych to jest to możliwe.TomsoN - Sob 12 Cze, 2010 Kiedyś był Rotrex C30-74 a aktualnie jest C30-94M - Sob 12 Cze, 2010 Ten Tomson to omnibus jakiś
Zapytaj Sebastiana jak możesz jaki ma stosunek obwodu kółka pasowego do kółka na rotrexie. Manual mowi ze max obroty C30-94 to 10 500 RPM a maksymalna wydajnosc 80% spada do 60& od 9500 do 10500RPM.
Mam przeczucie ze krzywą momentu można wygiąć w dużo przyjemniejszy sposób Jakarti - Nie 27 Cze, 2010 troche opoznione
http://picasaweb.google.p...dom_05_06_2010#pcs - Wto 29 Cze, 2010 ja tylko sie pochwale, ze lagodnie mnie pokaralo, bo usuniecie skutkow zderzenia zajelo 10 minut (wgniotka sie wypchla a rysy zeszly benzyna), dzieki za pomoc jeszcze raz!Jakarti - Wto 29 Cze, 2010 mistrz!!
co strachu sie najadles to Twoje rasta - Wto 29 Cze, 2010