Z tym xevem można coś podziałać, ale w sumie najlepszą opcją byłby swap skoro i tak panewę obróciło. Jeśli chcesz tym upalać, masz jakieś tam pojęcie o mechanice to c20xe włożysz. Ale to już kwestia czasu/umiejętności/pieniędzy i oczekiwań. Ewentualnie, najtańszą opcją będzie włożenie drugiego xeva, parę modyfikacji i też spokojnie da radę tym pojeździć.
PozdrAnonymous - Śro 30 Maj, 2012 Cały czas kminie czy kupić silnik z allegro/szrotu czy naprawiać ten. Koszty uważam za podobne . Nie wiadomo tylko w jakim stanie trafie silnik.Rasputin - Śro 30 Maj, 2012 To moze zamień się z kimś na silniki Anonymous - Śro 30 Maj, 2012 masz coś na zamiankę za Mesia ?Anonymous - Śro 30 Maj, 2012 Znalazłem silnik w Olsztynie !
c20xe , potrzebuje się dowiedzieć jak dużo nakładów pracy będzie potrzebne żeby go tam wsadzić
edit. Przez tel dowiedziałem się ze na górze jest czerwone SFI (:D) , silnik pochodzi z vectry z 1997 r.
Kenet , Ade , ktokolwiek ?
Brać ?
Komputer pokładowy będzie mi działał ?Yarko - Śro 30 Maj, 2012
Czesio napisał/a:
masz coś na zamiankę za Mesia ?
ja mam seryjne tłumiki z clio sportaJacek - Śro 30 Maj, 2012
Yarko napisał/a:
Czesio napisał/a:
masz coś na zamiankę za Mesia ?
ja mam seryjne tłumiki z clio sporta
Loko, kolejne graty do klio Barejka - Śro 30 Maj, 2012 Czesio, ile za beke? Janusz - Śro 30 Maj, 2012
Yarko napisał/a:
ja mam seryjne tłumiki z clio sporta
wszystkie?? jaka flaszka Cie interesuje?? KarQ - Śro 30 Maj, 2012 1997r... Chyba rejestracja jako składał w Polsce.
Glowica K400, często pekajacy kanał olejowy przez ktory szedł olej do układu chłodzenia.Yarko - Śro 30 Maj, 2012
Janusz napisał/a:
Yarko napisał/a:
ja mam seryjne tłumiki z clio sporta
wszystkie?? jaka flaszka Cie interesuje??
tylko dwa końcowe z 182, zainteresowany ?Janusz - Śro 30 Maj, 2012 nie no żartowałem, do phI nie wejdą bo nie mam płaskiej podłogi