Bart - Śro 05 Paź, 2011 Ja odpadam, mam akurat milion pilniejszych rzeczy do zrobienia.Koto - Śro 05 Paź, 2011 Cholera Bart, zawsze odpadasz jak jest rajd
Bart - Śro 05 Paź, 2011 no kurde, takie życie Jacek - Śro 05 Paź, 2011 chętnie ale wolną mam tylko niedzielę.. martin.h - Śro 05 Paź, 2011 Koto, znasz te odcinki w Czechach? Ja wchodzę w to na 90%, albo będzie większa ekipa albo dojadę sam do Cieszyna. W razie czego masz miejsce w aucie?Koto - Śro 05 Paź, 2011 Nie byłem jeszcze na tym rajdzie więc odcinków nie znam, ale za to rozumiem po czesku, więc poczytam jakieś ich fora i się czegoś dowiem Miejsce w aucie na pewno będzie, im więcej osób tym lepiej, jak zwykle.martin.h - Pią 07 Paź, 2011
co jest dobrze bo nie czaje zły czlowiek jest dobrze
Dobrze jest to, że prawdopodobnie wirnik jak i tłoczki są tytanowe i wina leży po stronie STI, a nie RallyTechnology Wrobel - Sob 08 Paź, 2011 No i?? dalej nie czajemartin.h - Sob 08 Paź, 2011 Skończy się dobrze Wrobel - Sob 08 Paź, 2011
martin.h napisał/a:
Skończy się dobrze
ale dobrze dla kogo?korek171 - Sob 08 Paź, 2011
martin.h napisał/a:
Dobrze jest to, że prawdopodobnie wirnik jak i tłoczki są tytanowe i wina leży po stronie STI, a nie RallyTechnology
Jak komuś się zachce uwalić kajtka, to to zrobią i nie ma tłumaczenia Sti czy nie, chyba że rzeczywiście popełnili błąd przy homologowaniu auta- RT jest właścicielem auta- oni wystawiają na rajd subarynę i teoretycznie to oni mają pilnować zgodności homoli..... - w grę wchodzi duża kasa i znajomości sołowowa, wiec nie zdziwiłbym się jakby tak się stało....I jak dla mnie raczej dziwne że dopiero teraz by wyszła sprawa błędnej homologacji auta. Zapis jest o metalowych częściach i tu już jest podstawa do uwalenia (czego nie chciałbym) kajtka w przedbiegachWrobel - Sob 08 Paź, 2011 KUREW jakbym wszedl nad onet...niewiesz nie bylo cie tam nie masz pojecia ale napiszesz bo uslyszales