To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Hothatch ogłoszenia

Gaydek - Nie 05 Maj, 2013

brat rasty :jupi:
KarQ - Nie 05 Maj, 2013

:rotfl: :rotfl:
arssss - Nie 05 Maj, 2013

olek napisał/a:
http://otomoto.pl/citroen-ax-14-gti-kjs-C28990182.html


drugi raz się sprzedaje ,ale wygląda ciekawie. Tylko ta cena chyba lekko przesadzona.

Bart - Pon 06 Maj, 2013

maluch pewnie niedługo będzie na allegro za milion euro
was79 - Pon 06 Maj, 2013

Wprawdzie nie hh ale niezła ciekawostka.
Gość z mx forum oglądał i się okazało, że silnik jest przyspawany do ramy :rotfl: :rotfl: :rotfl:
http://allegro.pl/mazda-m...3217770227.html

roj - Pon 06 Maj, 2013

was79 napisał/a:
Wprawdzie nie hh ale niezła ciekawostka.
Gość z mx forum oglądał i się okazało, że silnik jest przyspawany do ramy :rotfl: :rotfl: :rotfl:
http://allegro.pl/mazda-m...3217770227.html

to trochę tak jakbyś wszystkie poduszki wymienił na taki twardszy poliuretan? :faja:

was79 - Pon 06 Maj, 2013

spawflex
i szpachladip

Bart - Pon 06 Maj, 2013

Nie wiedziałem, że MX5 jest na ramie oparta :>
Kenet - Wto 07 Maj, 2013

Silnik już pewno po remoncie, więc jak to w japończyku - 21 lat spokoju - można zaspawać i tak nie będzie po co wyjmować :]
M - Wto 07 Maj, 2013

Tak jest drogi Kenecie :)
Młody Papież - Wto 07 Maj, 2013

wyobrazam sobie jakiż to specjalista stwierdził że 'silnik jest przyspawany do ramy'
ja jebe

was79 - Wto 07 Maj, 2013

A rama pomocnicza Wam coś mówi, czy nie bałdzo:

Cytat:
) Największym problemem, z jakim muszą radzić sobie twórcy aut "bez dachu", jest zachowanie należytej sztywności nadwozia. W przypadku Mazdy MX-5 udało się osiągnąć zadowalający rezultat za sprawą odpowiedniej struktury karoserii i ramy pomocniczej podtrzymującej cały zespół napędowy. (…)"



Mrozu - Wto 07 Maj, 2013

http://otomoto.pl/citroen...-C28874690.html
anjas - Wto 07 Maj, 2013

was79 napisał/a:
A rama pomocnicza Wam coś mówi, czy nie bałdzo:

Cytat:
) Największym problemem, z jakim muszą radzić sobie twórcy aut "bez dachu", jest zachowanie należytej sztywności nadwozia. W przypadku Mazdy MX-5 udało się osiągnąć zadowalający rezultat za sprawą odpowiedniej struktury karoserii i ramy pomocniczej podtrzymującej cały zespół napędowy. (…)"


Obrazek


I co? Zatkao kakao? :d

Bart - Śro 08 Maj, 2013




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group