To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RPP+RSMP] 20 Rajd Dolnośląski

Anonymous - Pią 15 Paź, 2010

:wall: :wall: :rotfl: :rotfl:
Loko - Pią 15 Paź, 2010

Ja z kolei wydaje mi się że gdzieś słyszałem, ze to wylany olej był przyczyną nadpalenia prawej strony auta od spodu.
Anonymous - Pią 15 Paź, 2010

Banda debili ;)





















;) ;) ;) ;) ;)

Jaco - Pią 15 Paź, 2010

AndreXSi napisał/a:
Kurew, ale jaka była przyczyna? :)




Podobno po większym cięciu micha nie była już pełna ;D

Janusz - Sob 16 Paź, 2010

Jaco napisał/a:
AndreXSi napisał/a:
Kurew, ale jaka była przyczyna? :)




Podobno po większym cięciu micha nie była już pełna ;D


a kapcie zrobiły się ciepłe, i.... tadam !!

Mamy przyczynę śladów oleju, i przypalonego spod samochodu. Wszystko jasne zagadka została rozwiązana. Mozna zamknąc

Bad-i - Sob 16 Paź, 2010

widzialem chlopakow honde juz z wyjetym silnikiem. Przyczyna awarii nie byla miska tylko uszczelka ktora wywalilo, wtedy poszedl olej i pozar. Oprocz boku i dolu auta nadpalona zostala wiazka, dodatkowo panewki do wymiany. Auto bedzie gotowe na Zamkowy, ale tutaj chodzi o jakies inne prywatne sprawy.
jarek-malopolska - Sob 16 Paź, 2010

Bad-i napisał/a:
no wiem wiem, nie wiem dlaczego ale ten moj ukochany pug wyglada wszedzie na wyzszego niz szerszego. Trzeba chyba cos z tym zrobic

"Dokładka zderzaka tył" :rotfl:

Przem_106 - Sob 16 Paź, 2010

Rewelacyjny materiał z rajdu
http://www.youtube.com/watch?v=QBT67wI316U

Mick - Sob 16 Paź, 2010

Przem_106 napisał/a:
Rewelacyjny materiał z rajdu
http://www.youtube.com/watch?v=QBT67wI316U


końcówka z Malińskim niezła :)

jarek-malopolska - Nie 17 Paź, 2010

nieźle Malina sie wbił na skarpę do góry
Kurde nie wiem czy zauważyliście, na tym filmiku jest fajne ujecie Bebna jak sie pakuje w taki prawy, szeroki, oglądałem kilka innych krótkich filmików na YT z samymi przejazdami Bebenków, poszczególnych zakrętów itd i powiem wam, ze ja sie nie dziwię 6 miejscu w generalce.. Ogolnie rzecz biorąc, ten Citroen ustawia się do niektórych sekcji, parti,zakretów oraz je pokonuje w sposob dla mnie nie do ogarnięcia, ciekaw jestem ile w tym jest umiejetnosci Bebenka a ile ustawien zawiasu przez High-Tec? Gdyby np. C2 Chmielewskiego miało tak samo ustawiony zawias jakie byłyby czasy na poszczególnych odcinkach..?

GeKo - Nie 17 Paź, 2010

Ja mam szacun do Bębna że przesiadł się klasę niżej i to po tylu latach spędzonych w N4.
mativts - Nie 17 Paź, 2010

GeKo napisał/a:
Ja mam szacun do Bębna że przesiadł się klasę niżej i to po tylu latach spędzonych w N4.


Bęben pokazuje klase.Zresztą jemu pasuje jazda C2, nie musi sie martwić o budżet na kolejne rajdy tak jak to było w przypadku poprzednich sezonów gdy jeździł lancerem.

Mick - Nie 17 Paź, 2010

GeKo napisał/a:
Ja mam szacun do Bębna że przesiadł się klasę niżej i to po tylu latach spędzonych w N4.


szacun szacunem, sam mówił, że robi to dlatego, żeby przyzwyczajać się do sekwencji, a stać go było tylko na zakup S2000 bez kasy na starty na sezon 2010, wiec lepiej mu było wybrać C2R2 i powygrywać klasę i przy okazji zarobić trochę na tym :)

GeKo - Nie 17 Paź, 2010

Mick, Uwierz mi że przyzwyczajenie do sekwencji zajmuje ułamek chwili :D tak samo jak do wszystkiego co dobre.
Mick - Nie 17 Paź, 2010

GeKo napisał/a:
Mick, Uwierz mi że przyzwyczajenie do sekwencji zajmuje ułamek chwili :D tak samo jak do wszystkiego co dobre.


wierze na słowo :) nie miałem okazji spróbować... Grono nie wpuścił mnie na fotel kierowcy w swoim C2R2 ;D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group