Anonymous - Pią 15 Paź, 2010 Loko - Pią 15 Paź, 2010 Ja z kolei wydaje mi się że gdzieś słyszałem, ze to wylany olej był przyczyną nadpalenia prawej strony auta od spodu.Anonymous - Pią 15 Paź, 2010 Banda debili
Jaco - Pią 15 Paź, 2010
AndreXSi napisał/a:
Kurew, ale jaka była przyczyna?
Podobno po większym cięciu micha nie była już pełna Janusz - Sob 16 Paź, 2010
Jaco napisał/a:
AndreXSi napisał/a:
Kurew, ale jaka była przyczyna?
Podobno po większym cięciu micha nie była już pełna
a kapcie zrobiły się ciepłe, i.... tadam !!
Mamy przyczynę śladów oleju, i przypalonego spod samochodu. Wszystko jasne zagadka została rozwiązana. Mozna zamknącBad-i - Sob 16 Paź, 2010 widzialem chlopakow honde juz z wyjetym silnikiem. Przyczyna awarii nie byla miska tylko uszczelka ktora wywalilo, wtedy poszedl olej i pozar. Oprocz boku i dolu auta nadpalona zostala wiazka, dodatkowo panewki do wymiany. Auto bedzie gotowe na Zamkowy, ale tutaj chodzi o jakies inne prywatne sprawy.jarek-malopolska - Sob 16 Paź, 2010
Bad-i napisał/a:
no wiem wiem, nie wiem dlaczego ale ten moj ukochany pug wyglada wszedzie na wyzszego niz szerszego. Trzeba chyba cos z tym zrobic
końcówka z Malińskim niezła jarek-malopolska - Nie 17 Paź, 2010 nieźle Malina sie wbił na skarpę do góry
Kurde nie wiem czy zauważyliście, na tym filmiku jest fajne ujecie Bebna jak sie pakuje w taki prawy, szeroki, oglądałem kilka innych krótkich filmików na YT z samymi przejazdami Bebenków, poszczególnych zakrętów itd i powiem wam, ze ja sie nie dziwię 6 miejscu w generalce.. Ogolnie rzecz biorąc, ten Citroen ustawia się do niektórych sekcji, parti,zakretów oraz je pokonuje w sposob dla mnie nie do ogarnięcia, ciekaw jestem ile w tym jest umiejetnosci Bebenka a ile ustawien zawiasu przez High-Tec? Gdyby np. C2 Chmielewskiego miało tak samo ustawiony zawias jakie byłyby czasy na poszczególnych odcinkach..?GeKo - Nie 17 Paź, 2010 Ja mam szacun do Bębna że przesiadł się klasę niżej i to po tylu latach spędzonych w N4.mativts - Nie 17 Paź, 2010
GeKo napisał/a:
Ja mam szacun do Bębna że przesiadł się klasę niżej i to po tylu latach spędzonych w N4.
Bęben pokazuje klase.Zresztą jemu pasuje jazda C2, nie musi sie martwić o budżet na kolejne rajdy tak jak to było w przypadku poprzednich sezonów gdy jeździł lancerem.Mick - Nie 17 Paź, 2010
GeKo napisał/a:
Ja mam szacun do Bębna że przesiadł się klasę niżej i to po tylu latach spędzonych w N4.
szacun szacunem, sam mówił, że robi to dlatego, żeby przyzwyczajać się do sekwencji, a stać go było tylko na zakup S2000 bez kasy na starty na sezon 2010, wiec lepiej mu było wybrać C2R2 i powygrywać klasę i przy okazji zarobić trochę na tym GeKo - Nie 17 Paź, 2010 Mick, Uwierz mi że przyzwyczajenie do sekwencji zajmuje ułamek chwili tak samo jak do wszystkiego co dobre.Mick - Nie 17 Paź, 2010
GeKo napisał/a:
Mick, Uwierz mi że przyzwyczajenie do sekwencji zajmuje ułamek chwili tak samo jak do wszystkiego co dobre.
wierze na słowo nie miałem okazji spróbować... Grono nie wpuścił mnie na fotel kierowcy w swoim C2R2