To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Dolot

saxorulez - Wto 01 Wrz, 2009

qbus napisał/a:
skrocil ta elastyczna gume o tyle ile sie dalo zeby dolot sie caly czas miescil


ta gum azawsze musi byc przycięta ponieważ w serii jest za dluga. 8v i 16v mają w innym miejscu przepustnice dlatego też należy dopasować długość gumy.

Chyba że coś innego skracał...

qbus - Wto 01 Wrz, 2009

o widzisz nie powiedziales mi tego jak sprzedawales mi doloty :rotfl:
michool_vt - Wto 01 Wrz, 2009

:rotfl:
zefir - Wto 01 Wrz, 2009

saxorulez napisał/a:
dziwne.. bo fizyka mówi na odwrót..

długi dolot - fajny dół
krótki dolot - fajna góra


ale fizyka nie mowi o braku dolotu ;)

musi byc choc 15 cm dolotu.
tez przerabialem juz stozek na przepustnicy i byla lipa.

choc w przpadku filtra na zew na gazniku z dziura w masce daje zajebisty efekt w calym zakresie.

itr 911 - Śro 02 Wrz, 2009

rabarbar napisał/a:
Rzuccie okiem na dolot w tym aucie,ma to sens??
http://suchen.mobile.de/f...ng=&tabNumber=2



Mam tak w saxo (stożek przy samej przepustnicy i tylko doprowadzenie powietrza ori rurą z zewnątrz)

Jest za ciepło i to raczej mu nie służy, ale górę ma dobrą ;D

w tym clio nie widzę doprowadzenia zimnego pow. więc chyba ma bardzo gorąco :lol2:

jarek-malopolska - Śro 02 Wrz, 2009

Jak zwiększyć w "odkurzaczach" (doloty Raceland, Simota) dopływ zimnego powietrza..?? Mierząc wczoraj puszkę w komorze silnika i wkładając ją w "swoje miejsce" duża część jest przysłonięta pasem przednim... (naweircał ktoś pas przedni albo jakieś inne sztuki robił) ?? Patrząc choćby na ten dolocik Racelanda do 106 wystawiony na allegro.pl wydaje mi ze ma on większą wysokości od Simoty więc może u was nie ma tego problemu...
Barejka - Śro 02 Wrz, 2009

jarek-malopolsk, zobacz taki patent

kiedys widzialem kawalek ucietego pasa przedniego oczywiscie po dlugosci

jarek-malopolska - Śro 02 Wrz, 2009

hmmm... no właśnie zastanawiałem się czy nie ponawiercać/ nie ponacinać tu i tam tylko z umiarem żeby konstukcji nie osłabić..
PiTT - Śro 02 Wrz, 2009

Barejka napisał/a:
jarek-malopolsk, zobacz taki patent
Obrazek
kiedys widzialem kawalek ucietego pasa przedniego oczywiscie po dlugosci

a po co te otwory? chyba przez nie elegancko zaciąga gorące powietrze spod maski :>

Barejka - Śro 02 Wrz, 2009

PiTT, w 106 raczej tak, ale w saxo jest kawalek grilla wiec zapewne wpada troche zimnego powietrza z przodu
Młody Papież - Czw 03 Wrz, 2009

a czy przypadkiem nie ma uszczelki na masce, która dolega po zamknięciu do tej przedniej 'ściany'? przez co zimne powietrze nie dostaje się do tych 'sprytnych' otworów?
saxorulez - Czw 03 Wrz, 2009

powinien takei dziury w pasie przednim zrobić to by mu pomogło.. bo tak to troszkę bez sensu
Barejka - Czw 03 Wrz, 2009

o cos takiego znalazlem


jarek-malopolska - Pią 04 Wrz, 2009

Ciekawe ale ni jak się to ma do nowszego modelu..poza tym ja osobiście nie porobił bym dziur w masce lub grillu dla kilku strug powietrza w dolocie....
wasq - Pią 04 Wrz, 2009

albo styling albo perfomance :P :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group