kubas - Wto 18 Gru, 2007 zakrety zakrety zakrety chodzi o to ze pewien sport ma malo wspolnego z sportem... w pewnym sporcie nie bardzo licza sie umiejetnosci kierowcy... tylko to jaki samochod jest.Anonymous - Wto 18 Gru, 2007
kubas napisał/a:
zakrety zakrety zakrety chodzi o to ze pewien sport ma malo wspolnego z sportem... w pewnym sporcie nie bardzo licza sie umiejetnosci kierowcy... tylko to jaki samochod jest.
i sie zaczeło ;(Michał - Wto 18 Gru, 2007 Przykro mi puma tutaj zakręty a nie ćwiartka.
A problemu nie ma, bo nikt tutaj raczej o cwiartce nie gada nie warto czasu marnowac Michał - Wto 18 Gru, 2007 ps . loooknij na zdjecie pod moimi postami
ok, to jest ćwiartka ale z zakrętami M - Wto 18 Gru, 2007 Taaa Michał srata-tata, tor tor tor a w 98% klub spotyka sie i upala na prostej ile wlezie
Nie bądzmy hipokrytami FreeMan - Wto 18 Gru, 2007 ja tam lubie i jedno i drugie Ale zakrety sa przyjemniejsze, a na 1/4 mozesz sprawdzic czy masz szybszy samochod od swiatel do swiatel... czy nie OSKAR - Wto 18 Gru, 2007
eM napisał/a:
Taaa Michał srata-tata, tor tor tor a w 98% klub spotyka sie i upala na prostej ile wlezie :)
Nie bądzmy hipokrytami :)
no i tu sie zgodze.tylko i tak zdecydowana wiekszosc niei przygotowuje swoich furmanek na 1/4 tylko do zakretow.z tym, ze samochody maja potencjal na prosta.Vlodarsky - Wto 18 Gru, 2007 No właśnie. Oskar dobrze mówi. 1/4 to tylko sprawdzenie takie spotowe, a zakręty to jest to co wszystkich kręci najbardziej i kierunek w którym zmierzamy. (Chyba wszystkich)
A tak poza tym siema wszystkim Fordom. Czy to prawda, że Fordy i Hondy psują się tak samo często LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOLM - Wto 18 Gru, 2007 heheh chyba twoja Honda marku Anonymous - Wto 18 Gru, 2007
eM napisał/a:
Taaa Michał srata-tata, tor tor tor a w 98% klub spotyka sie i upala na prostej ile wlezie
Nie bądzmy hipokrytami
fajnie, zaraz sie okarze ze wiekszosć z was gada o torze a z nim do czynienia ma 5% a reszta by tylko chciała. Co wiecej na kilku imprezach rzuciły mi sie auta z waszymi naklejkami wiec roczej sądze że to gra pozorów w głównej mierze.
BTW: ja nie bede sie starał udowodnić ze Drag jest lepszy od tory czy cos w tym stylu. mnie fascynją modyfikacjie zmierzajace do uzyskiwania coraz wiekszej mocy. Czy dana przeróbka cos daje lub nie.
A z drugiej strony jak sobie wyobrażacie jazde po kartingu autem FWD z mocą bliską 250KM i 300Nm z olbrzymia turbodziurą?? bo ja nie specjalnie, a wiem o czym mówie bo próbowałem.
Bedzie cie chcieli moge przyjac wasze wyzwanie ale na torze a nie na kartingu. a Tor to mamy na chwile obecna 1 w PL. tam gdzie zakręty trzeba brać z dużą prędkością (150-200km/h) a nie jedynka, dwujka, jedynka. I tu moje auto da rade tylko mamy problem nie ma gdzie??
Vlodarsky napisał/a:
A tak poza tym siema wszystkim Fordom. Czy to prawda, że Fordy i Hondy psują się tak samo często LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
nie, fordy znacznie częściej M - Wto 18 Gru, 2007 Puma wyluzuj, chlopaki Cie wkrecają mocno, to naprawde nie jest takie forum jak myślisz Anonymous - Wto 18 Gru, 2007
eM napisał/a:
Puma wyluzuj, chlopaki Cie wkrecają mocno, to naprawde nie jest takie forum jak myślisz
spoko ja emanuje loozem padł temat do dyskusji wiec ją prowadze Vlodarsky - Wto 18 Gru, 2007
PumaRST napisał/a:
a reszta by tylko chciała
reszta by chciała przejechać po zaśnieżonym odcinku specjalnym albo w wyścigu górskim (takie tam marzenia) Dlatego też niektórzy inwestują w hamulce, zawieszenie, kupują małe tanie auta z mniejszą mocą do nauki... Tor to też przecież nie wszystko.
Ćwiartka jest fajna ale według mnie to nie sport - tylko moja opinia i jeżeli Ty uważasz inaczej to ja to szanuje ziomek.Vlodarsky - Wto 18 Gru, 2007 Ale dodam też, że mistrzem prostej też miło być. Miło zaskoczyć kogos niepozornym autem.anjas - Wto 18 Gru, 2007
Vlodarsky napisał/a:
Ćwiartka jest fajna ale według mnie to nie sport
zgadzam się w 100% z Vlodim. Ćwiartka jest OK, ale to nie sport, ani żadan wyczyn. Zdecydowanie wolę pół litra, ewentualnie trzy/czwarte, wtedy już można zobaczyć kto jest jakim zawodnikiem i jaki poziom reprezentuje.