Kamill, ten akademik kolo inżynierii materiałowej (szklany budynek)? Podasz jakieś namiary?
Tak dokładnie tam, w żaczku, kupuje tam od 2 lat, ostatnio nawet Keneta namówiłem http://www.autoakcesoria24.pl/index.html
Dodam że maja cierpliwość i czasami potrafią 15min szukać mi jakiś gratów w lepszej cenie, albo specyficznych dla któregoś rocznika itp, nie marudzą i nie przewracają oczami jak w IC.PiTT - Śro 09 Lip, 2014
siema napisał/a:
PiTT napisał/a:
mozecie ochlonac nieco bo ostatnio IC przy zakupie, poza numerem prosi o karty znizkowe a jak jej nie ma to przynajmniej dane na karcie platniczej powinny sie zgadzac z tym co jest w systemie
oczywiscie mozna liczyc na lepszy humor pani w kasie
Jeśli nic się nie zmieniło w ciągu ostatnich dwóch miesięcy, to np. w IC na Górczewskiej płacisz już po tym jak pan przy komputerze wystuka Twoje zamówienie, więc pani w kasie może mieć nawet trudne dni i nic jej do Twoich zniżek.
Ja kupuję na swój numer, ale ziomy tłuką zamówienia na zaprzyjaźnioną firmę i tak jak piszę- ze dwa miesiące wstecz jeszcze wszystko działało po staremu.
wątpię szczerze mówiąc bo zamówienie składałem przez gg, odebrałem kwit a kasjerka chciała kartę zniżkową
powiedziałem że nigdy nie miałem, to poprosiła o dokumemt potwierdzający dane... np. karta płatnicza
nie rozumiem dlaczego uważasz że nic by nie zrobiła... raczej prosta sprawa, nie masz dowodu na uzyskany rabat to nie odbierasz zamówiania... albo płacisz bez zniżki
istotne jest na kogo trafisz, widocznie dostali info ze ludzie rozpowszechniali numery rabatowe i postanowili to nieco ukrócićsiema - Śro 09 Lip, 2014 Ale tutaj nie ma w co wątpić, to fakty
Różnica jak widać polega na sposobie zamówienia.
Jak idziesz osobiście do IC, to siadasz przy stoliku i pan przyjmuje od Ciebie zamówienie. Pyta zawsze o nr karty i klienta, wyskakuje mu nazwa firmy i stosowny rabat. Potem z tym zamówieniem idziesz do kasy i opłacasz. Pani nie ma możliwości zmiany czegoś wprowadzonego już przez handlowca.
Jeśli zamawiasz przez GG, to pewnie pani kasjerka pełni rolę pana zza biurka i wykonuje swoją robotę (za)bardzo skrupulatnie.
Wniosek jest taki, że żeby robić zakupy na klubową kartę należy przejść się osobiście, a nie będzie problemów.PiTT - Śro 09 Lip, 2014 ehh... o czym my tu dyskutujemy
zamawiam na gg, ide do punktu, siadam przy biurku sprzedawcy, on wbija wszystko na zlecenie i do okienka - procedura taka sama jak bez zamawiania przez gg
czy pi@rdolenie o tym kto ma jaki humor cos pomaga w temacie?
napisalem co zreszta ktos inny potwierdza ze czasami sprawdzaja, koniec i kropka siema - Śro 09 Lip, 2014 Jesteś brzydki i wyglądasz na oszusta. Deal with it!M - Śro 09 Lip, 2014 Cygan!
Michał - Śro 09 Lip, 2014 wyglądasz jak kondzio , BANG!PiTT - Śro 09 Lip, 2014
siema napisał/a:
Jesteś brzydki i wyglądasz na oszusta. Deal with it!
słowa które usłyszałeś na rozmowie o pracę?
siema - Śro 09 Lip, 2014
PiTT napisał/a:
siema napisał/a:
Jesteś brzydki i wyglądasz na oszusta. Deal with it!
słowa które usłyszałeś na rozmowie o pracę?
Dokładnie. Jak się starałeś u nas o posadę ciecia i Cie kadrowa za drzwi wyrzucała PiTT - Śro 09 Lip, 2014 grunt ze na bacznosc stales jak wchodzilem Bonczek - Czw 10 Lip, 2014 W srode kupowalem oliwę do silnika - zamowienie przez telefon, wygenerowany numer zamówienia, odbiór bez problemu z rabatem anjas - Czw 10 Lip, 2014 tak sobie myślę - w temacie o zniżkach są dwa numery. Może jeden działa a drugi nie?Janusz - Czw 10 Lip, 2014 jeden to numer klienta, a drugi to nr kartyanjas - Czw 10 Lip, 2014 jak byś Januszku drogi poczytał wątek to byś zobaczył, że są dwa zupełnie różne numery klienta