Mrozu - Nie 28 Gru, 2014 Po co z tyłu klatka idzie do nadkoli? Lepiej jak by szła do podłogi w miejscach mocowania tylnej belkiŁukaszS3 - Pon 29 Gru, 2014 Marku projekty "powoli będę składał" to są never ending story... Szkoda utopić tych perę koła skoro jesteś na etapie poszukiwania rajdówki i te pare tyś może się okazać niebawem bardzo potrzebne...Marek23 - Pon 29 Gru, 2014 wiem,wiem, kupuje rajdowke. Tak tylko czasem buja w obłokach. Dobrze,że tu już wszyscy dorośli i dostaję mądre rady. Taka 5 by mnie tylko ciągneła w dółPiTT - Pon 29 Gru, 2014 Kondziu mial taka i zobacz jak skonczyl was79 - Pon 29 Gru, 2014
Marek23 napisał/a:
wiem,wiem, kupuje rajdowke. Tak tylko czasem buja w obłokach. Dobrze,że tu już wszyscy dorośli i dostaję mądre rady. Taka 5 by mnie tylko ciągneła w dół
wiem,wiem, kupuje rajdowke. Tak tylko czasem buja w obłokach. Dobrze,że tu już wszyscy dorośli i dostaję mądre rady. Taka 5 by mnie tylko ciągneła w dół
Kupuj, bezsensowne auta są fajne
Octa żere, Dzik nie miał racji Niemy - Pon 29 Gru, 2014 Wiedziałem
to pochwal się ilewas79 - Pon 29 Gru, 2014
Marek23 napisał/a:
was79 napisał/a:
Marek23 napisał/a:
wiem,wiem, kupuje rajdowke. Tak tylko czasem buja w obłokach. Dobrze,że tu już wszyscy dorośli i dostaję mądre rady. Taka 5 by mnie tylko ciągneła w dół
Kupuj, bezsensowne auta są fajne
Octa żere, Dzik nie miał racji
Ale octa ma ze 2 bezsensy na 10, a taka piątka to już, ze 6 może 7 na 10 Marek23 - Pon 29 Gru, 2014 jak wolno do 140 to 8. a tryb atak to 13-14. Pomiedzy ciezko jezdzic PiTT - Pon 29 Gru, 2014
Marek23 napisał/a:
jak wolno do 140 to 8. a tryb atak to 13-14. Pomiedzy ciezko jezdzic
cos malo Ci pali
ja lecialem teraz trase wro-wawa fteiwefte i przy predkosciach 140-150 spalanie mialem 9 z calej trasywas79 - Wto 30 Gru, 2014
Marek23 napisał/a:
jak wolno do 140 to 8. a tryb atak to 13-14. Pomiedzy ciezko jezdzic
Po tej wiedzy, którą masz już o aucie, gdybyś jeszcze raz miał wybierać, dalej byłaby to benzyna czy ON?Marek23 - Wto 30 Gru, 2014 Zdecydowanie benzyna. Aczkolwiek dlatego,zę jak czasem muszę wstać o 6 rano i gdzieś jechać to myśl,że będę obsługiwał taki pocisk (w moim mniemaniu) motywuje podwójnie
Poza tym można tym jeździć wolno i oszczędnie. Oczywiście diesel spali jeszcze mniej.
I byłbym trochę kasy do przodu. Ale jednak takie nowe tsi jeździ kosmicznie. 4 bieg jest bodajże do 190. A przy 2000 na 4 biegu zbiera się jak mocny diesel. A potem wiadomo.
Brakuje tylko wydechu, ale to już 15 stycznia zmienię. Mam nadzieję,że was79 mnie tam odwiedzisz i pogadamy po szwabsku
PS. Muszę po części przeprosić Dzika, bo w dużej części miał rację. Fajnie się jeździ tą beną.PiTT - Wto 30 Gru, 2014 Marek a masz u siebie z dodatkowego wyposazenia jakies bajery?
pytam bo ja w sumie bralem juz tak skonfigurowanego pastucha i mial calkiem bogato dowalone... no poza skajem na fotelach
z powodu mojego lenistwa nie odpuscil bym w kolejnym aucie takich opcji
1. keyless
2. auto hold - swietna sprawa przy manualu
3. elektryczna klapa z opcja otwarcia machnieciem nogi pod zderzakiem sprawdza sie w typowych sytuacjach jak idziesz z torbami do fury i zaczynasz myslec gdzie jest kluczyk
wiem ze bez tego mozna zyc, ale jesli jest taka mozliwosc to na 100% bym to dodawal
nie wspominam nawet o bizenonach czy audio z bt gdzie mozesz streamowac muze z telefonu np. ze spotify
niby duperele a jednak u japoncow nie za bardzo oczywiste...was79 - Wto 30 Gru, 2014
Marek23 napisał/a:
Mam nadzieję,że was79 mnie tam odwiedzisz i pogadamy po szwabsku
Jawohl, będę próbował GeKo - Wto 30 Gru, 2014 A pamiętam jak mówiłeś że nie ma wafla żeby jeździć GTI oszczędnie