Marek23 - Pią 24 Mar, 2017 kawal auta za ok pieniadzekosmita - Sob 25 Mar, 2017 Te cyfrowe zegary w nowych samochodach to jest straszny dramat. Chyba jedynie w lexie to jakoś wygląda, a cała reszta straszna bieda i jeszcze trzeba dopłacać za to PiTT - Sob 25 Mar, 2017 czemu bieda?
w pasku ok 2k, wiec bez jaj... fura za 180k to chyba nie warto szarpac sie o 2k
w audi to samo pewnie juz 4k
bardzo wygodna sprawa, mozesz sobie skonfigurowac wg uznania np navi
to wszystko idzie w tym kierunku... niebawem faktycznie tylko w bieda wersjach beda analogi a cala reszta digital
nowe volviaki chyba tez juz weszly w digitale
rozumiem ze wolalbys opcje nr 2?
vs
kosmita - Sob 25 Mar, 2017 PiTT, problem w tym, że opcja "bieda" opcja nr 2 na żywo wygląda dużo lepiej niż ten śmieszny ekranik. Jeździłem BMW z takimi zegarami i to jest mega dramat.
Niby konfigurowanie jest spoko (o ile faktycznie tam można coś więcej sobie spersonalizować), tylko, że grafika zegarów, czyli tego co najważniejsze kłuje w oczy, bo wygląda jak z need for speeda 2. Plus to o czym wspomniał Marek, w nocy będzie to bardziej męczyło.
Pomijam już fakt, że pewnie koszt wyprodukowania analogowych zegarów jest wyższy niż wyświetlacza
Pewne nowości we wnętrzach forsuje się trochę na siłę mimo, że realnie wcale nie są lepsze. To samo jest z zastępowaniem fizycznych guzików/pokręteł ekranami dotykowymi - ani to bezpieczne, ani wygodne.
Te dwie rzeczy mnie najbardziej odrzucają w nowych volvo, które wizualnie są świetne.
A pasek za 180K to też jest niezły żart, za tyle albo niewiele więcej można kupić bmw 5er albo E klasę PiTT - Sob 25 Mar, 2017 hola hola, pasek za 180k to dopiero poczatek konfiguracji
wrzucilem kiedys w konfig wersje 280KM dodatkami i mi wyszlo pow. 200k
taka opcja 180 to po prostu dobrze wyposazone auto, ale nie max
oj z tym bmw albo mercem w podobnej kasie to bym nie przesadzal... porowywalem kiedys 1:1 katalogi i nie liczac rabatow to jednak vw jest duzooo tansze
najblizsze porowanie do audi a4 vs passat, ten sam motor i audi pyknelo pow. 220k
oczywiscie mozna bmw albo merca wyrwac ponizej 200... ale tak samo mozna wyrwac paska ze 180 na 140k
jedynie japonca ciezko znegocjowac bo strasznie sie spinaja na samo zapytanie, dla nich rabat to np. dywaniki gratiskosmita - Sob 25 Mar, 2017
PiTT napisał/a:
hola hola, pasek za 180k to dopiero poczatek konfiguracji
Ja nie mówię, że bmw 5 za 180 to będzie top, ale będzie miało wszystko co potrzeba. Nikt nie mówi o 1:1, ale słabiej wyposażona 5 czy E klasa i tak będą przyjemniejszymi samochodami. Oczywiście, że w VW dostaniesz rabat, ale sam fakt, że ceny paska ocierają się o 200k to absurd.Bonczek - Sob 25 Mar, 2017 Ja mam teraz A4 z Virtual Cockpit, wcześniej miałem okazję polatać W213 z Wide Screen i w mojej opinii do dupowozów to zajebista sprawa.kosmita - Sob 25 Mar, 2017 Mi to kompletnie nie podchodzi. O ile rozumiem, że kwestia wyświetlania np. dużej mapy jest fajna, to niestety grafika tych zegarów sprawia, że wygląda to biednie.Bonczek - Sob 25 Mar, 2017 W E klasie masz 3 grafiki do wyboru: Sport, Classic i Progresive. W A4 jest jedna ale można zrobić 2 rozmiary, ja śmigam z małymi.
W213
A4
S AMG są dla mnie piękne <3
B-Rey - Śro 29 Mar, 2017 bob.dsk - Czw 30 Mar, 2017 W E63s AMG tez są kozak !
PiTT - Czw 30 Mar, 2017 e tam... bieda!
Kamill - Czw 30 Mar, 2017 was79 - Czw 30 Mar, 2017 Właśnie to ostatnie też mi się tak skojarzyło bob.dsk - Czw 30 Mar, 2017