i jeszcze od najszybszego do najwolniejszego, oczywiście wg listy a nie dodatkowych pomiarów racechrono
13 02:30,3
9 02:30,8
10 02:31,2
4 02:32,1
3 02:33,1
11 02:34
21 02:34,6
25 02:35,2
20 02:35,4
12 02:36,4
2 02:37,4
6 02:39
17 02:40,7
7 02:42,2
18 02:42,3
14 02:42,8
8 02:43
1 02:45,1
19 02:46
27 02:46,9
22 02:47,3
23 02:48
15 02:49,2
16 02:55,1
24 03:11,3roj - Nie 25 Wrz, 2011 no to Kenet Block naklepał wszystkich
(dobrze, że Paproszka nie było )
mega gratulacje dla wszystkich i tak!M - Nie 25 Wrz, 2011 Wlasnie sobie spojrzałem że bramka startowa zdefiniowana była na niekorzyść. Na oko to jest około 0,5sekundy - trzeba odjąć od czasów z RCMarek23 - Nie 25 Wrz, 2011 To kto z forum byl najszybszy?M - Nie 25 Wrz, 2011 1.Kenet
2.Pum
3.Jaka
4.Emeryt
5.Sebastian
6.PiTTDudek - Pon 26 Wrz, 2011 A z RaceChrono z symbiana tez idzie zgrac to jakos na kompa ?Kenet - Pon 26 Wrz, 2011 Pum czas podałeś do tabelki bez pasażera, a takie się nie liczo! roj - Pon 26 Wrz, 2011
Kenet napisał/a:
Pum czas podałeś do tabelki bez pasażera, a takie się nie liczo!
jak Ci nikt nie grzebał przy rozporku to miałeś handicap M - Pon 26 Wrz, 2011 Załączam najlepsze czasy w gpx'ach.
Można wejść na gpsvisualiser.com i trzaskać sobie dowolne porównania na wiele sposobów:
http://forum.hothatch.org/files/gpxy.zipEmerytRs2 - Pon 26 Wrz, 2011 nieskromnie powiem, że poprawiłbym czas o 2 sec
swoja droga ciekawa ta tabelka z Mustangów no chłopaki robia czasy takie same jak Kenet i Pum...
z tego co chłopaki mówili, to pasażer na takim ulężu czas plus 1-1.5 secroj - Pon 26 Wrz, 2011
EmerytRs2 napisał/a:
z tego co chłopaki mówili, to pasażer na takim ulężu czas plus 1-1.5 sec
dla takiego i tak ciężkiego Mustanga z dużym silnikiem i momentem to pewnie sporo mniejsza różnica niż dla np. Clio, Focusa, Astry czy tym bardziej Saxo.M - Pon 26 Wrz, 2011 No raczej jak nie więcej.
Wyobraź sobie że odelżyłeś samochód o 80kilo. Będzie szybszy? No ku#wa że jasne.
Jeżdżenie z kimś kto tylko mierzy czas jest bez sensu - po to są różne urządzenia.
Natomiast z instruktorem który uczy jak upalać jak najbardziej.Kenet - Pon 26 Wrz, 2011 Bez pasażera ja czułem dużą różnicę. Natomiast jazda z pasażerem, który mierzy czas jest taka sama jak z instruktorem, który mierzy czas a nic nie mówi. Jedynie Wróbel mówił mi coś w trakcje przejazdu, natomiast od innych instruktorów, z którymi jechałem 4 razy usłyszałem w sumie jedno zdanie na temat przejazdu i kilka na temat auta.pum - Pon 26 Wrz, 2011 oni robili średnią z 3 najlepsiejszych przejazdów jeszcze jakoś dziwnie zaokrąglając (dla nich 0,5sek w te czy wewte to nic )
mustang 500km to nie wiem czy odczuje w ogóle pasażera na takiej trasie.