Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [Szukam auto] Temat - koncert życzeń
Jakarti - Pon 25 Sie, 2014 wyloozujcie karwa bo krew sie poleje Marek23 - Pon 25 Sie, 2014
was79 napisał/a:
Marek23 napisał/a:
nie miales diesla,nie butujesz na trasie, wiec za bardzo nie wiesz jak sie spalanie zmienia w swietle tempa. sens jazdy 200 zostaw mnie
Jeszcze nie wiesz Mareczku, ale za chwilę usłyszysz inwektywy, że mówisz coś pozytywnego o dizlu. Ostatnio też tak się skończyła dyskusja z tym Panem.
Ale spoko, dla mnie zwykła dyskusja. Po prostu moja najmocniejsza turbo benzyna miał dużo więcej mocy niż jakakolwiek od Dzika. Poza tym nigdy nie miał diesla. Często jężdżę na różnego rodzaju wyjazdy różnymi autami i wiem co i ile pali łacznie z furami które 100 robią w poniżej 5 sek. Last but not least, Dzik lubi się turlać na autostradzie w przedziale 100-130 km/h. W jego przypadku opłaca mu się nawet benzynę do termosu brać. Ale niestety nie rozumie innych przypadków, nie ma pojęcia ile jakie auta palą i jedyne o czym myśli to,że od 100 do 200 w teorii będzie 1,5 sek szybszy zanim zwolni, zjedzie na lewy pas i zapadnie w zimowy sen. Luźna dyskusja i tyle...Jakarti - Pon 25 Sie, 2014 Marek23,
zartowalem Marek
jazda bena na pelnej koorwie w naszym rozumieniu nie ma najmniejszego sensu i tutaj sie z Tobą zgadzam - to jest fakt
juz nie mowie o clio ktore pali kilkanascie litrow przy predkosciach 150+was79 - Pon 25 Sie, 2014 Dokładnie nie ma innej rady - chcesz szybko się wozić, zwłaszcza po autostradach, bieresz dizla i tyle w temacie. Zwłaszcza, tak jak w przypadku Marka, kiedy masz drugie auto do nieco odmiennej jazdy
A clio to w ogóle ewenement (skrzynia) i przy 130 robiło się już mało ciekawiePiTT - Pon 25 Sie, 2014 ja bym jeszcze pomyslal o tej beemce co pisal pcs... jezdzilem nowa 520d i szczerze mowiac chetnie bym taka jezdzil na co dzień - pozycja za kiera mistrz, prowadzenie tez, jedynie nieco wiecej mocy by sie przydalo
mysle ze taka 528i bylaby optymalna
nie wiem czy 3 faktycznie nie bedzie zbyt ciasna w srodku bo z tego co pamietam to tam jest duzo mniej miejsca niz w pastuchu
chodza mi po glownie rozne pomysly na ew. zamiane w przyszlosci, ale nie mam zadnego 100% typu
nawet przez chwile zaczalem myslec o land cruiserze albo pajero - jezdzilem jednym i drugim i chyba nie nadaje sie to poruszania taka taczka ktora ma osiagi na poziomie ikarusa... nawet jakby pominac te osiagi to sama pozycja za kiera jest dla mnie niewygodna
poki co jedyna "wyzsza" fura w ktorej sie dobrze czulem to x6kamil - Pon 25 Sie, 2014 bo w x6 czujesz się jak w normalnej furze. Ale z dupy totalnie wózek. Wielka locha a miejsca tyle co w 3was79 - Pon 25 Sie, 2014 X6 to jedyne auto, jakie na 100% nigdy nie kupię M - Pon 25 Sie, 2014 JA jebie po co tak się spinać Marek23 - Pon 25 Sie, 2014 na razie nie chce jezdzic bmw, nie potrzebne mi to do niczego w tym momencie. Pomijam,ze bmw troche zniewiescialo, a ja jestem dosc konserwatystą motoryzacyjnym. Widzialem pare dni temu nowe M4, ładne. Wiadomo,że spedalone w sensie sportowym,ale ładne,bardzo.
Każdy ma w swojej głowie subiektywny obraz każdej marki i każdego auta i dlatego każdy ma inne auto, jeździ inaczej, wydaje kase motorsport albo na drogie auta na ulice,itdPiTT - Pon 25 Sie, 2014
kamil napisał/a:
bo w x6 czujesz się jak w normalnej furze. Ale z dupy totalnie wózek. Wielka locha a miejsca tyle co w 3
?
jezdzilem troche x6 i zarowno z przodu jak i z tylu miejsca jest duzo
blizej jej do 5 niz 3
bagaznika nie biore pod uwage
a moze jakies volvo? v60?
caly czas mi po glowie chodzi volviak, prawie kupilem s80 4.4 v8, ale wybor padl wtedy na a6 Jakarti - Pon 25 Sie, 2014 PiTT,
przeciez to Kamil pisał
on mowi mało miejsca z perspektywy aktualnego środka lokomocji M - Pon 25 Sie, 2014 Takie 520d w e60 dobra opcja
Pacze a tu piękny zasięg to ma - 1300km jak nic Kamill - Pon 25 Sie, 2014 Tylko pejtondzik - Pon 25 Sie, 2014
was79 napisał/a:
Dokładnie nie ma innej rady - chcesz szybko się wozić, zwłaszcza po autostradach, bieresz dizla i tyle w temacie. Zwłaszcza, tak jak w przypadku Marka, kiedy masz drugie auto do nieco odmiennej jazdy
A clio to w ogóle ewenement (skrzynia) i przy 130 robiło się już mało ciekawie
Ty to masz poczucie humoru jak przezes Jarosław
Marek, mamy inne systemy wartości, mnie to wali ile samochód pali. Gdyby różnica w trasie byłaby 15 do 5 to może byłoby to warte odnotowania. Nie ściska mnie w dupie jak spalanie rośnie i jak mam potrzebę i jest sens to lecę 160, powyżej jak dla mnie nie ma sensu, mamy autostrady dwupasmowe gdzie prawy pas to 100-110 a lewy 130-140 więc powyżej i tak trzeba hamować co chwilę. Dieslami się najeździłem, to że sam nie utopiłem kasy w taki wynalazek nie oznacza że nie mam kontaktu.
Jakbym do dupowozu miał stosunek do bólu właściwy to jeździłbym loganem kombi z lpg, wszyskto ponad to zachcianka. Miałbym trzy logany w tej cenie. Brać RS w dieslu to jak kupić nowy telewizor za 20kPLN i targać go autobusem do domu bo taniej.
A co do diesla i dużych prędkości to już wiele osób się wypowiadało że 2.0TDI jazdę non stop na pełnym bucie źle znosi. Nie kolekcjonuję tego typu wypowiedzi ale na sr.pl był temat tego klekota w A5 i takie wnioski z tego były.Marek23 - Pon 25 Sie, 2014 Dzik, kiedyś Cię poznałem i wiem,że jesteś inteligentny, ale tu piszesz głupoty jakich nie da się czytać. Patrząc na to ile i iloma autami jeździsz/jeździłeś nie jesteś dla mnie partnerem w tej dyskusji,sorry.